TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

hoefde niet veel terug te lezen:lol:
ga ook lekker boven nog ff tv kijken
welterusten alllll, tot morgen:dag:

Kom nog even aanwaaien. Het is errug rustig geweest vandaag, niet veel bij te lezen.
Vandaag een beetje aangerommeld, kerstboom was niet helemaal naar mn zin, heb nu een sl*ttebakkeboom, zilver en rode ballen en rode verenslingers.
@Kaylo: Spuiten gekregen voor je knie, lijkt me pijnlijk. Heb ze ooit 11 keer in mn schouder gehad, elke keer als het moest leek het een soort van sm en waren me hormonen helemaal van de leg. Uiteindelijk heeft het meer beschadigd dan het goed had gedaan en heeft de chirurg behoorlijk moeten sleutelen. Misschien iets om over na te denken
@Bloem: Nog 6 naggies slapen, spannend. In ieder geval een camera in het vooruitzicht
@Beps: Ligt op het strand te bakken, zal het vast naar zin hebben. Ben benieuwd naar haar verhalen
@Viva: Ben benieuwd of het gelukt is om te boeken
@Marion: Kan ik al stoppen met duimen, ze worden een beetje lam. Weet je al of je toestemming hebt?

Marion,bedankt voor je kaart…

Je bent een schat…

Dames,nog een week die kl*te kertstkaarten qua 5x5 erin duwen…

Ik heb ze ook verstuurd maar niet naar rotjeknor, dus tref jij het.
@Linda: Marco nog gezien? Vond het weer geweldig, alsof we er weer bij waren

@Trl: Wat een lekker ventje is C. Mag je trots op zijn. Vandaag even lekker naar de kapper geweest en morgen naar de HA. Geen blaasontsteking, hoop dat het niks bijzonders is. Misschien de boel geirriteerd door de catheter.

Toos : lekker k.ts dus bij jouw thuis? echte an.takerstboom :lol:

Marion : meissie hoe is ie? heb je gemist hier:kus:

Zo he he ben ik nog even…nou het had heel wat voeten in aarde om een reisje te krijgen.

voor 9 uur waren alle lijnen gesloten, dus kon er niet geboekt worden, meisje van het reisbureau, alles al in de aanslag om te beginnen, nou het zou dus kos worden…hartstikke leuk appartement…dus klokslag 9 uur zijn begint te boeken, ja 2 appartementen vrij, voor ons en voor mijn schoonzus die ook ging boeken, dus alles ingevoerd, door geskipt om te boeken…niet beschikbaar…woest was het meisje, vond het niet eerlijk wij waren het eerste.
Toen zou het zakyntos worden, nog ook vol, weer proberen ect. ect. ect. op een gegeven moment 1 appartement beschikbaar in zakyntos, maar de mensen naast ons wilden daar ook naar toe, dus die maar geboekt voor hun, wij hadden niets aan 1 appartement om een lang verhaal kort te maken, meisje steeds weer proberen, niets te krijgen, komt op een gegeven moment zakyntos weer 1 appartement…dus eigenlijk hadden we er 2 maar 1 had ze doorgespeeld naar haar collega, dus helaas dat werd niets.
Gelijktijdig had een collega van haar voor ons voor eind augustus 1 week portugal gereserveerd, maar niet voor de aktieprijs, dus laat dan maar zitten nietwaar.
Meisje de manager erbij gehaald die kon er ook niets aan veranderen, dus meisje weer zoeken, en gaat een beetje zitten rommelen…afijn…op het allerlaaste ondertussen was het kwart voor 11 hebben we portugal geboekt 2 weken, vertrek op 1 juni 2x 2 kamerappartement.
Ik ben er nog nooit geweest, maar in ieder geval het kost ook niet veel, dus we gaan het proberen, we zoeken voor in augustus nog wel weer verder…

Dus ik kan in het lijstje Vivaturkije 1

@Raak: Alleen de boom is kitch, voor de ramen heb ik grote kerstballen met lichtjes en rond de openhaard een tak groen ook met lichtjes. Hoe is het verder met jou?

Hans : waarom heb ik het idee dat jij ook niet zo gek bent op kerstkaarten:lol:
Bij zit het er weer op voor een jaartje, sterkte met de laatste loodjes he

Toos dus het is geen sjonnie en anita huis geworden…hier in de tuin zwaar over de top, hubs in de bocht…maar het staat wel gezellig…
Hier de boom in rustige kleuren van goud, tot mat ivoorwit, met grote witte rozen erin.

@Viva: Een zware bevalling bij globe, maar toch gelukt, gefeliciteerd. Waar in portugal ga je naar toe?

@Viva: Ook bijzonder een rozenkerstboom. Nee behalve de boom is het bescheiden.

praia da Rocha…(Benidorm dus van portugal, maar dat vind ik niet erg, Benidorm vond ik ook leuk…maar echt een lachtertje wat we kwijt zijn…nog geen 600 euro met zijn tweetjes voor 15 dagen, kijk dat vind ik nou leuk)

Ja ik hou van een vrij rustige boom, maar er zitten om de stam 1200 lampjes gedraaid (clusterverlichting) en dan nog 2 strengen gewoon helder wit licht…en dan echt 10 van die mega grote witte rozen erin. Voor de rest ballen en pegels

Is inderdaad een mooie prijs. Praia da rocha is leuk hoor, wij zijn er vlak bij geweest in het plaatsje carvoeiro

Nou ik ben nog nooit in portugal geweest, heb wel alle costa’s in spanje gehad, dus we gaan het beleven.

Je zal het vast leuk vinden, er is best wel het een en ander te zien daar. Bij ons is het wat jaren geleden maar toen kostte het eten geen drol

He Hallo Maron…en weet je al wat voor je reisje???

Toos : gaat op het moment vrij rustig op kerst en nieuwjaar af.Heb vanaf dinsdag vrij tot 5 januari en ga na kerst lekker een aantal dagen naar Engeland, ben er dan heeeeeelemaal ff uit en daarna weer met frisse moed het nieuwe jaar in. komt allemaal goed :wink:
Zal best gezellig zijn hoor in jullie huisje:D
Viva : nou dat zat dus weer lekker mee allemaal he, veel blabla en als je echt wil boeken … Maarre toch voor een koopje wat op de kop getikt :
Portugal. Nou dan ben je daar ook weer eens geweest he:zon02:
En nu ben ik echttttttt naar boven, tot morgen