TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@Raak
Oke zal ff voor je kijken maar weet ook niet alles he

now… iedereen is em stiekem al gepeerd zie ik
nou welterusten dan maar, doe ik t licht wel uit, kachel laag en bedje induiken!

Goede morgen allemaal. Nu even aan het werk, ik zal straks een uitgebreid bij komen beppen.

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Goeiemorgen!!! :dag:

Ik aan het werk… Dus weer afwezig!!! :kus:

Ik kom ook even goedemorgen zeggen. :dag:

Maar ook ik even hier thuis aan het werk en dan vanmiddag weer achter de schapjes aan, die ik nog nodig heb voor de kerst.

Fijne dag dus iedereen en voor de werkenden… werkse weer.

@ Cynthia:Lekker toch als het een bietje druk is.!!! Goed teken!!!

Wij zijn er hier nog niet uit, maar komt vast wel een dezer dagen.

Latersssssssssss :dag:

Go3edemorgen allemaal, heb lekker uitgebreid de krant gelezen met lekkere koffie erbij, nu zo uitgebreid badderen, heeeeeerlijk . dus : tot strakjes:dag:

@Raak: Laat ik nu net precies hetzelfde gedaan hebben!!! Ik heb de regiokrant nu uit met bakkie erbij en dan vanavond weer de Telegr**f. Extra dik!!

Maar nu eerst even hier de handjes laten wapperen. Heb er geen zin an, maar af en toe moet het weleens he!!! :lol:

Maar neem toch nog eerst even pauze nu voor het 2e bakkie, dus het schiet allemaal lekker op hier. :mad: Pffff…

Roanna : hoef hier noooooit handjes te laten wapperen :hihi: enne ik lees als echte rotterdam nauurlijk .D:lol:
Flink doorwerken he, ik moet tenslotte wel wat verdienen :king: grapje…
ga nu maar lekker koffiedrinken

Iedereen druk met de kerstinkopen en reisjes bekijken,kerst heb ik niks mee en reisjes zal wel last minute worden denk.

Fijne dag allemaal

Trl : tuurlijk vind jij ook wel reisje samen met je kleine C. heeft ie nu een beetje rustiger geslapen?:kus:

@Viva
Hoe staat je nieuwe bril? Ben je er mooi mee?
Een reisje geboekt naar Portugal, verschillende vrienden van me zijn er al eens geweest en ze vonden het allemaal mooi.

@Raak
Gaat volgende week nog een paar dagen in haar uppie aan het werk en dan rustig aan he!!! Lekker uitrusten in Noordwijk en Engeland.

@TRL
Ik ben het niet helemaal met Raak en Roanna eens (sorry meiden). Je hoeft niet meteen bij het eerste kikje naast het bed te staan maar als die kleintjes echt over de rooie gaan dan kun je gewoon niet anders dan ze er uit nemen. J was ook zo moeilijk, en hij heeft wat af gehuild in zijn bedje. Maar op een gegeven moment zie je wel of het aanstellerij is of dat ie echt overstuur is, en bij het laatste kan je het slapen dan echt vergeten. Tenminste … zo was mijn ervaring met J. Gewoon op je gevoel af gaan, dat is meestal het beste. Ik hoop dat het bureau je kan helpen maandag. Want dit vreet energie en je hebt zelf je rust ook zo hard nodig nu.

@Bloem
Arme jij, etentje in het water gevallen en nu moest je het met een broodje kaas doen.
En gaat broer verwennen.

@Roanna
Wordt ook verwend met bonnen.
En denk niet dat de kaart van T. is, dacht dat zelf ook in de eerste instantie maar ze zei dat ze geen kaarten had verstuurd naar Rotjeknor.

En nu op naar de schapjes…
Niet vergeten, ik heb een optie voor 10 dagen Side, even checken of het hier allemaal past en is dat oke dan sta ik vanavond in het lijstje.

Goedemorgen allemaal, ikke ook weer present. Vanmiddag voor de laatste x werken bij C****, een grote partij. En dan 2 weken helemaal vrij! *
Ik heb nog niet bijgelezen, maar wens iedereen het beste, HVJ!
Voor de liefhebbers, vanmiddag om 5 uur, ned. 2, bij museumgasten, een stukje over het bedrijf waar ik tot vandaag werk. Reis door de mens…Misschien sta ik er nog wel op, ik was bij de opnames, maar iig het broodje kaas wat ik moest maken komt in beeld!
Tot later, fijne dag allemaal, en sterkte met de kerstvoorbereidingen!!
XX

Gelukkig heeft C goed geslapen,maar ja hij was natuurlijk ook uitgeput van het huilen de hele dag,na de voeding van half 11 kwam hij om 3 uur en vanmorgen om 7 uur.Vanmorgen begon hij weer huilerig,maar nu ligt hij lekker te slapen in de box.

Marion,is idd moeilijk om te bepalen wanneer je er naar toe gaat als ze huilen,maar heb op internet al wel gevonden dat je ze nu zo jong nog niet kan verwennen en ze juist moet troosten,niet dat ik gelijk naast het ledikantje sta,maar laat hem ook niet meer helemaal overstuur worden.
Wanneer willen jullie gaan?

Raak,hoop idd dat ik straks een leuk reisje kan vinden,zal toch wel weer Kusadasi worden.

mogguh
ikke lekker uitgeslapen en lekker ontbeten met vers gebakken broodjes kaas en cappu
( @ marion : I love cheeeeese!! dus no worries)

beetje jammer is dat de buren weer behang aan het afschrapen zijn en herrie lopen te maken.
ik moet ook boodschapjes doen en de laatste kerstkadootjes halen… nie zo’n zin in want ik voel me niet zo geweldig maar goed…

allemaal een relaxed weekend :dag:

Goedenmiddag.

Zo, heb het hier beneden nu helemaal weer strak, dus kan het er weer even tegen. Heb ook al schapjes gedaan, maar nog steeds niet wat ik wilde hebben. Maargoed, er zijn nog een paar dagen te gaan. Vond het trouwens opvallend rustig nog in de supermarkten en op de parkeerplaatsen. Normaal om deze tijd moet je vechten om een plekje, maar nu… plek zat. Misschien stilte voor de storm hoor en dat de rest nog moet komen.

Morgen nog even zien of ik even de stad in kom voor wat kadootjes nog en dan vind ik wel best. Doe er toch niet veel aan.

@Marion en TRL: Daarom ook. Ieder doet het op zijn/haar manier en ik ben het met de meesten wel eens, dat je ook op je eigen gevoel af moet gaan. Dat is het beste, wat niet wegneemt dat indien je dat wilt, even aan deze of gene raad wil vragen over zus en zo. Dat moet dan ook kunnen. Wat je er dan mee doet… moet je dan maar zien. Daarom zijn we er ook hier voor elkaar toch? :kus: :idea:

Enneh…TRL, natuurlijk komt die tijd van vakantie’s voor jou ook heus wel weer hoor. :kus: Zeker weten.

@Marion: Ik heb het aangepaste lijstje al zowat klaar. :lol: Dus…:idea:

@Cynthia: :dag: Druk, of al druk geweest vandaag? :dag:

Roanna: geweest… Zijn nu een beetje aan het chillen haha

ppfpfpf fwat een ellende, wilde eerst op de fiets, maar regende dus toch maar de auto gepakt, bijna ruzie gehad over een parkeerplek maar goed, ik heb de buit binnen… alleen “geintje” voor een vriendin nog niet, baal ik een beetje van, zoek 1 bepaalde nummer, maar die staat alleen op een best of blablabla cd van 19 pleurie… das een beetje te gek voor een geintje. dus dan maar downlooien binnenkort…

maar ik ben rond, broer, vriendin van broer, paps en mams en heb mezelf getrakteerd op een fles passoa en bacardi lemon… hik :stuck_out_tongue:

ben nu wel helemaal kapot! brbrbr wat een drukte!

Meiden ik wens jullie een fijn weekend!!!

Ik ga morgen ook werken, gaan onze kerstkaart (4000 stuks) huis aan huis bezorgen… :tongue: Lekker klusje :wink:

:dag: :kus: