Viva,hij boert zoiezo tussen door,spugen valt gelukkig nog mee.
Roanna,sterkte bij de tandarts.
Hier nu wat regen,maar ze zeggen dat vanmiddag de zon doorkomt.En morgen ga ik lekker naar de kapper,is echt nodig…
Viva,hij boert zoiezo tussen door,spugen valt gelukkig nog mee.
Roanna,sterkte bij de tandarts.
Hier nu wat regen,maar ze zeggen dat vanmiddag de zon doorkomt.En morgen ga ik lekker naar de kapper,is echt nodig…
lekker laten verwennen Tlr…en showen met de kleine…altijd leuk…
:dag:
:dag::dag:, goeiemorgen, hier grijs, grauw en het miezert:(
Toos al in de ziektewet??
Cynnie druk??
@Viva: Yep
groot gelijk meissie…
Viva: nee hoor… Ben vrij vandaag ![]()
Kreeg sms van Beps… vinden het helemaal geweldig daar… EN… de reisleiding geeft aan dat alle tours met 10 personen doorgaan vanwege continuiteit… ![]()
Dus jij helemaal happy, want dat betekent dat het voor jou ook doorgaat nietwaar.
Zo ik aan de laatste 2 minuten werk voor dit jaar.
Ik ga afsluiten en kom niet eerder op kantoor dan in januari heeeeeerlijk…
Ik m eld me weer vanaf mij huis…
Viva: ja als het goed is wel ja… Er staan bij ons nu 9 mensen op de reis… Dus eigenlijk nog 1 te weinig ![]()
Goedemiddag all, had deze morgen helaas geen tijd, soort van druk :lol:
kwam omdat ik me gisteren lekker had laten verwennen:hihi:
Trl : jij morgen ook lekker, dan voel je je een ander mens daarna, echt waar
Toos : in ziektewet, ![]()
Viva : vakantie tot in januariiiiiiiiiiiiiiii
Cyn : lekker daagje vrij en waarschijnlijk reis ook door:thumbsup:
Roanna : nu aan het werk en daarna een kleine renovatie, sterkte meid
Bloem : luistert alleen als ze wilt :lol: en zin heeft
Zo ik thuis…vakantie!!! yippieeeeee
morgenavond naar het reisbureau om vakantie te boeken…een verrassing wat er allemaal in de aanbieding is…we zien wel. Schoonzus komt ook, gaan we samen naar de winkel…midwinternachtsale…staan leuke aanbiedingen op moet ik zeggen.
Dus wordt nog even spannend…hihihihihi…en als er niets tussen zit, dan boeken we gewoon waar we naar gekeken hebben.
Viva: vertel!!! Je maakt me nieuwsgierig!! Gümbet?`
Als de midwinternachtsale niets is dan wordt het gumbet, maar er staan wel hele leuke aanbiedingen op de flyer die ik heb gehad, dus het zou zo maar kunnen dat het wat anders wordt.
Misschien ook nog wel 2x de bedoeling is om in het voorjaar 2 weken naar turkije ofzo te gaan, en dan in augustus misschien wel een weekje portugal. Daar zijn we ook nog nooit geweest, nu staat er een aanbieding voor 199 euro p.p met vertrek op 24 augustus naar praia da rocha…om te proberen dus een schijntje nietwaar. welliswaar een appartement maar dat scheelt me niet zoveel.
Praia da rocha is wel het benidorm van Portugal… Veel hoge torens, maar een megaaaaa breed strand!!! ![]()
Ik ga zo lekker offline… Met een kop warme choco op de bank een dvdtje kijken denk ik!!
:dag: tot morgen!!!
:kus:
Ach Benidorm vond ik ook leuk…ben nog niet zo bejaard dat het allemaal zo rustig moet zijn.hihihihihi…
geniet van je dvdtje…
Zo, goedenavond.
Brrr… wat is het waterkoud. Was net even op de fiets naar de apotheek, maar ben blij dat ik er nu niet meer uit hoef.
Zo, weer een nieuwe halve kies gekregen en dit keer helemaal in het wit gemaakt en de boel even grondig gereinigd. Mooi hoor! Zo mag hij al mijn kiezen wel maken.
@Viva: Ik zag er leuke reisjes bijstaan. Best even de moeite waard om naar toe te gaan. Enneh… Praya de Rocha is echt leuk hoor. Heb er niet zelf gelogeerd, ( wij waren in Praya de Oura), maar hebben daar mensen op moeten halen voor de klassieke Algarve excursie en toen kwamen we echt dwars door dat stadje. Nou, ons leek het ook wel wat hoor! Tis inderdaad wat massaler dan Praya de Oura, maar wel gezellig zo te zien.
Oke, ieder zijn/haar ding, maar zelfs Benidorm is hardstikke leuk in de zomer. Nu momenteel denk ik ook niet, want dan kun je net zo goed in huize Avondzon gaan zitten, maar voor de rest is er niks mis mee. :lol:
Het is rustig geweest vandaag he?
@Toos: :dag: Jij nu in de ziektewet? Oh… :kus: kasian.