Toos…thuis
Viva…al in de vakntiestemming
Cyn…druk met de gidsen…
Lichamelijk ga ik het nu voelen…kwam uit bed vanmorgen en verstapte me…de rechterarm waar de post op ligt gaat opspelen,maar gaan met die banaan…
Toos…thuis
Viva…al in de vakntiestemming
Cyn…druk met de gidsen…
Lichamelijk ga ik het nu voelen…kwam uit bed vanmorgen en verstapte me…de rechterarm waar de post op ligt gaat opspelen,maar gaan met die banaan…
Roanna weer terug uit de waterkoude…enne portugal ik ben er nog nooit geweest, dus we zien wel eerst maar eens kijken of we het krijgen kunnen want op=op
Hans…kan me voorstellen hoor, heb ook bij het postbedrijf gewerkt, maar dan eerst op de handsortering en daarna op de automatische indexeersystemen, maar er kwam nooit een eind aan de post tijdens de kerstperiode…nog ff doorzetten, gelukkig niet meer zo koud voor je.
Marion, en??? weet je al wat of J. vrij krijgt???
En het is hier eng stil…bah!!!
@Viva: Nouja, het heeft weinig zin om hier te komen, als er toch niemand is he! Je gaat ook niet in je eigen zitten lu**en toch? Meestal staat hij hier wel op de meeleesstand hoor! ![]()
@Jac: Ook nog bedankt hoor! :dag: Mooi kaartje, in mooie enveloppe.
Nee dat heeft geen enkele zin, om in je eentje hier te zitten kakelen
Had net nog mijn tante aan de telefoon, mijn neef die verleden week is gevallen in amsterdam, had op 6 plaatsen zijn been gebroken…3x in de enkel, 2 x in het kuitbeen en 1x in het scheenbeen, en alle enkelbanden afgescheurd van het bot…is vandaag in Apeldoorn geopereerd.
Viel heel erg tegen de ruggeprik was al uitgewerkt, toen ze aan het hechten waren…auw.dus.
Na een week een spalk te hebben gehad, nu in het verband, en wachten tot de zwelling is geslonken om vervolgens in het gips te gaan voor 12 weken, er zitten pinnen en schroeven in zijn been en enkel en in zijn scheenbeen zitten pinnen er dwars doorheen die aan de buitenkant in ijzeren beugels zitten…hij is nu stoned van de morfine…en kreeg gewoon de slappe lach.
@Viva: Oh jakkie toch. Inderdaad.au, au.Lijkt wel de man van 6 miljoen. Ik moet morgenmiddag trouwens ook weer naar dat ZH voor huidcontrole.
huidcontrole??? vertel
ola
weer thuis
lange dag gemaakt, morgen ook en nu ff op de computer het een en ander bijwerken
fijne avond allemaal
zo ik stop ermee voor vandaag allemaal nog een fijne avond…
@Viva: Ach meid, dat weet je toch nog wel? Ze hebben toen dat soort van ( wratje) dingetje boven op mijn schouder weggehaald en daar wordt nog steed controle op uitgeoefend, omdat het in eerste instantie kwaadaardig was. Dus zal er na deze controle ook nog wel even zoet mee zijn, al zal het minder vaak nog nodig zijn. Niets bijzonders dus eigenlijk.
@Bloem: Ja, dat kan, dat je druk bent op de compi. Je moet natuurlijk alles wel up to date houden he!!! :idea: En was je ook nog niet bezig met weer een nieuwe site op te zetten?
Jij ook hoor Viva en geniet van je vakantie alvast! :vak02:
ja roanna klopt, voor mijn (toekomstige) schaatsfoto’s
maar moet eerlijk zeggen dat ik er telkens niet aan toe kom, druk met andere dingen, lang werken,maar komt goed…
owh helemaal vergeten
had vandaag een hele mooie witte kerstkaart in de bus, very pretty, bedankt!!! ![]()
lekker rustig… ikke naar bedje toe
:dag:
Ja, lekker rustig hier vanavond. Ik zelf ook even de adm. gedaan en heb alles weer op orde.
Ik ga er nu ook van tussen.
Weltrusten en tot morgen weer. :dag: :slapen:
mogguh
vandaag drukke lange dag op t werk en daarna samen kerstshoppuh met mijn broer…
zal wel dood zijn aan het einde van de dag maar goed…
:dag:
***2009
:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
Bloem,kerst shop ze vanavond,gezellig met je broer.
Viva,en geslaagd voor een leuk reisje?
Roanna,succes vandaag bij de ha.
Toos,in ziektewet,sterkte
ik straks ook ff urine naar de ha brengen,kijken of het toch geen opkomende blaasontsteking is.En dan om 12 uur naar de kapper…
En voor alle ttt tantes en oom natuurlijk een fotootje van C
goedemorgen
Bloem aan het shoppen vanavond
Roanna administratie weer op orde
Tlr…wat groeit de kleine man zeg, lekker koppie hoor
Trl: lief!!! :wub:
Ik aan het werk!! :dag: