TTT 106 alweer!!!

Marion: geen idee… Denk het wel :wink:

haleluja Toos, eindelijk een beetje gerechtigheid.

@Viva: Dat kun je wel zeggen, bijna een jaar voor geknokt en meer dan het maximale eruit gesleept. Ze zaten dus niet te wachten op een rechtzaak, jammer ik had het wel leuk gevonden:D

Toos : Ja hoor, dank je gaat alweer stukken beter, hoest nu alleen nog de longen uit mijn lijf:lol:

en nu Toos, weer boeken, maar dan via duitsland om die koeievlaai te ontlopen.

of via brussel???

Ik heb nog geen idee waar de volgende reis naar toe gaat, in ieder geval niet met arkevlaai. Dat staat wel vast

En daar geef ik je groot gelijk in!!! :wink: Iberostar is ook megagoed hoor :wink: En dan kun je met Neckermann+martinair :wink: haha

thailand???

Ook leuk :wink: :thumbsup: (denk ik) :wink:

Ik heb nog geen idee, moet het eerst even laten bezinken en ik wil eerst het geld op mn rekening zien. Het idee achter jamaica was dat ik met een stukje erfenis van mn vader iets speciaals wilde doen, iets wat ik anders niet gekunt zou hebben en iets waar ik met een goed gevoel op terug kon kijken. Dat is in ieder geval aardig gelukt, speciaal was het, een vlucht in een koffiemolen maak je tenslotte niet iedere dag mee en die paar dagen jamaica waren ook bijzonder. Ik moet er voor mezelf nog over nadenken wat ik er nu mee wil, ik wil nog steeds iets speciaals en iets doen als herinnering aan mn vader maar of dat in de vorm van een reis is met het risico dat het weer niet helemaal loopt zoals ik zou willen daar moet ik dus over denken.

Ik ga nog even de toko aanzwiepen en truus uit ruimen. Duss tot latersss:dag:

Toos: misschien een mooi sieraad??

ik heb sinds de “update” problemen met hotmail
soms gaat ie weer terug terwijl ik op add attachment gedrukt heb etc…
ik heb heeeeel veel vertraging erin en ik weet cker dat sommige berichten gewoon niet door komen… behoorlijk balen dus

ik was vanochtend dus laat omdat mn internet het ook niet deed :S hebben we dezelfde provider marion? tellyfort?

@ toos owh heerlijk (bijna) het volledige bedrag terug?! maar begrijp ik het dus goed dat je een deel van de vlaaien krijgt en het andere deel aangevuld wordt door de rechtsbijstand??
maar ja, wie weet hoe de rechtzaak was uitgepakt he?!? wie weet…
maar goed, nu heb je de reissom terug!! lekker wegdromen wat je daarvoor kunt doen… hoeft toch ook niet meteen? kan later als de tijd rijp is nog iets moois met de erfenis doen… ja toch? :wink: :kus:

@ roanna, goed nieuws, daar ben je weer ff vanaf!

Bloem: ik vind de nieuwe hotmail ook niet zo… :frowning:

nou ja ik vind het wel handig dat je nu je afzender adress kan veranderen. ik laat al mn mail op 1 hotmail binnen komen, maar als ik dan per se van die andere wil antwoorden, moest ik eerst die opstarten en vanuit daar antwoorden. nu kun je gewoon dat mailadress selecteren en voila!

maar je kunt dus niet meer vernieuwen, die knop is weg en er passen bij mij minder mails op 1 pagina…

Môge…

Dames even voor de duidelijkheid… die extra nachten zijn eerder rustgevend dan zwaar…je doet niets, slaapt een uurtje speelt spelletjes(vannacht filmpjes kijken!) nee dit is geen stress!!!
Heb zalig geslapen, vanaaf mss nog eenuurtje…

@Toos: Ok goed hoor. Ik snap je dat je nu niet durft te ‘juichen’ maar blij bent met je behaalde ‘resultaat’!!!

@TRL??? Wat is er allemaal; waar ben je???

Beps: lekker toch zo relaxed werken… en geld verdienen :wink:

Ik bezig met een megaaaaaaaa klacht!!! Pfffff heb al 2 kantjes vol… :S

Goedenmiddag luitjes.

@Toos: Zo meid, dat is het betere werk he!!! Geweldig!!:thumbsup: Het is jullie gegund, na al die narigheid met die koeievlaai. Nooit meer bij die vlaaien boeken hoor!

@Beps: Ook weer wakker en ook ik wil ff zeggen… doe je wel een bietje rustig aan voor je weggaat!!! Het schiet nu echt op hoor. Zalig!!! Alles al zo’n bietje klaargelegd wat mee moet?

@Bloem: Vanochtend geen internet? Erg is dat dan he!!! :thumbsdown: Pffff… hopenlijk straks wel weer als je thuis komt.

@Cynthia: Niks te doen daar? :lol:

@TRL: Nog steeds wachtende op alles wat komen gaat. :kus:

@Viva: Geeft Toos even hints… waar ze denk ik, zelf ook wel naar toe zou willen.:lol: Nou, als dat zou kunnen he Viva? Komt nog ooit hoor!!!

@Marion: Ook al geen internet vanmorgen. :thumbsdown: Raar is dat dan he, als je iedere ochtend gewent bent even hier te posten en te lezen. Maargoed, zo te zien, werkt het bij jou dus weer.

Ja, met kokkie was alles goed. Hij moest op suikercontrole en dat was weer voor het eerst na zijn operatie. Gelukkig waren de waardes, of zoals jullie ze noemen , de levels, niet al te hoog. 7.8 Kan nog ietsje verder naar beneden en daar heeft hij nu weer (eet/spuit)adviezen voor gekregen.

@Cynthia: Sorry…wel dus druk met megaklus. :thumbsdown: Ook nog even een gokje wagen? :lol: