TTT 106 alweer!!!

@roanna
Kokkie weer goedgekeurd.

@beps
Lekker geslapen.

@toos
Bijna de hele reissom terug, dan ik mooi, je hebt er even op moeten wachten maar toch gekregen.

Roanna: ja best wel… Maar wordt een beetje gek van die klacht :wink: Is veel fout gegaan…

En ja een gokje wagen… Komt me zo bekend voor… :tongue:

Ja het schiet op. Vanaaf gaat de 1ste koffer naar beneden, en gaan we de 1ste dingen erin leggen… Nadat de tickets er gister waren komt het gevoel wel op, maar nog niet het idee dat het volgende week al is. Zeker niet met de ‘onrustigheden’ nu(hoorde al dat je er niets van merkt, maar toch…)
Eerst dit weekend, het EERSTE VRIJE WEEKEND sinds augustus!!!
EN…mn vriendinnetje komt!!! JAAAAAAAAAAAAAA

oh ja, wat dat ‘extra’ werken, ik werk bijna niet extra had anders vanaaf en morgenavond moeten werken, dus werk ‘maar’ 5 uur extra deze week… en op minder stressvolle uren…komt dus goed…(veel beter eigenlijk!!)

@Beps: Nou, wat een zaligheden allemaal voor jullie.

En ach Beps, als het werkelijk te onrustig wordt daar, cancelen ze de boel wel. Maar we gaan er nu gewoon even vanuit, dat jullie gaan!

Beps: De betogingen zijn niet tegen toeristen… En touroperators hebben het er niet eens over… Dus zal wel loslopen :wink: Geen zorgen…

@Cyn: maak ik me ook niet. Zolang je niet te dicht bij de overheidsgebouwen komt… niets aan de hand…alleen omdat het nu op het nieuws is denk ik ik zal even de ‘onrust’ benoemen dat mensen weten dat ik het weet zeg maar…

Ikke ook weer even hier. Vanmiddag sinds tijden weer eens gesport en het beviel goed moet is zeggen, zelfs in mijn uppie want vriendin had het te druk. Donderdag gaan we weer samen.

@Bloem
Yep … dezelfde provider. Buuf ook en die belde vanmorgen ook al of wij problemen hadden.

@Raak
Al een beetje beter maar nog steeds hoesten. Pas goed op jezelf he?

@Toos
Nog even nadenken wat je met het geld gaat doen. Groot gelijk want deze keer moet het gewoon perfect zijn.

@Cyn
Druk bezig met een klacht. En weer net als het opperhoofd weg is, hopelijk krijg je het deze keer ook weer voor elkaar.

Beps: ach ja die onrust was volgende maand ook… En inderdaad niet teveel bij die gebouwen in de buurt komen… Zijn waarschijnlijk toch niet zo boeiend :wink: Ohh ik ben wel jaloers hoor!! Ik moet nog 4 maanden wachten! Zou ook nu wel willen!

Maar ikke ga over ELF DAGEN!!! nee verkeerd
De ELFDE dag ga ik al, ben ik nu al ver weg haha

haha jaaaa… poeh wel lang vliegen hoor!!!

Ach we gaan om 14.25 de lucht in…ff rustig aan alles bekijken ed…genieten van dat we gaan, en SLAPEN!!! want we komen natuurlijk plaatselijke tijd om 7 uur id ochtend aan. En dan willen we wel proberen meteen ‘het ritme’ op te pakken om de Jet zo minmogelijk Lag te geven hihi

Nou Roanna: Ik zie nu pas van Kokkie’s APK… sorry…(:kus:) maar mooi dat het weer goed gegaan is met wat extra tips en trucs!!! Komt weer goed, dus voor jullie ook weer een goede periode in aantocht

Dames…waar is TRL???

@Beps: Oh, dat maakt geen flaus aus hoor, dat je dat niet gelezen had. Doe ik niet moeilijk over. :lol: :lol:

Even voor de belangstellenden die dit nog niet gelezen hadden:

AMSTERDAM - Klanten van telecombedrijf konden dinsdagochtend geen verbinding maken met internet. De storing, die zo’n 350 duizend abonnees in heel Nederland trof, werd rond het middaguur verholpen.

http://www.nu.nl/img.db/810339+s(120!x120!)

Volgens een woordvoerster van Telfort ontstonden vannacht problemen met de DHCP-servers, die klanten van een zogenoemd ip-adres moeten voorzien. Daardoor konden gebruikers geen contact krijgen met internet. Ook ondervonden abonnees problemen met de telefoondienst van het bedrijf.

http://m1.emea.2mdn.net/1372803/pixel.gif

De storing werd tegen het einde van de ochtend verholpen. Volgens Telfort kunnen klanten nu weer verbinding maken.

(c) NU.nl

Bron: Nu.nl

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/babies/12.gif

Zou ie eindelijk in beweging gekomen zijn? TRL is wel stil vandaag, zou echt toppie zijn op de 25e!!

Maar dat zou wel heel toevallig zijn, zo meteen is ze oppassen, een bakkie doen bij vriendin of gewoon lekker aan het banken.

Wat zijn we een ongeduldige tantes he :wink:

Ik zie haar online…let’s waite and see…

Roanna,mooi dat alles goed was met kokkie.

Toos,lekker het grootste gedeelte van de reissom terug,nu kijken wat voor moois er voor in de plaats komt.

Cyn,druk met een grote klacht.

Raak,beterschap

Beps,nog niks aan de hand hier hoor…Maar ben niet echt in me hum vandaag…

En dames… volgens mij zit er nog wel een bevalling in vandaag… als we ffies lekker doorzetten dus

Oke lieverd…rustig aan…maar logisch dat we denken dat…je weet nooit…mss… soms… maar niet dus…die virtuele tantes moeten geduldiger zijn dus :wink:

Beps: slapen? Kan je dat??? En ik vind persoonlijk naar Azie toe dat je er niet zoveel last van hebt… Maar bijvoorbeeld naar Mexico veel meer… Ik heb naar Maleisie toe niet geslapen en bij aankomst ook meteen door… dus geen jet-lag… Terug trouwens ook niet echt :smiley:

Beps,snap het hoor,maar nog even geduld hebben dus.
Eigenlijk moet het wel deze week gebeuren anders kan vriendin er niet bij zijn,want vanaf volgende week moet ze werken in Utrecht ivm personeels tekort…

Heb wel steeds krampen en harde buik en geen eetlust.