Beps,jij bent goed zeg…Kijk je wel uit met naar huis rijden dan je niet in slaap valt.
Marion,drukke dag gehad gisteren,vandaag bijkomen?
Roanna,succes vandaag met je kokkie.
Zo meiden ik ben thuis…en wat denk je…klaarwakker :retard:
Maar ik eet mn ontbijt en ga naar bed…meld me als ik wakker ben(of eerder als ik nog niet ga slapen )
goedemorgen, zo hier ook weer aanwezig,…drama op de snelweg, A 12 afgesloten vanaf zoetermeer, dus alles over de A 13, ahum…daar moet ik dus overheen…grrrrr…maar goed heel aangekomen.
Beps meer dood dan levend
Linda, haal jezelf van rp af…daar zitten allemaal van die randdebielen…kun je beter naar een betaalde site gaan. Bijvoorbeeld l*xia). Die op rp willen allemaal een avondje van bil en voor de rest niets.
Tlr ruk die ooievaar los…
Goeiemorgen, @Cyn: Geen problemen met hotmail, doet het gewoon. Beterschap voor oma @Trl: Sleur die ooievaar naar binnen, het is vandaag de 25ste @Linda: Vind het echt sneu voor je, maar denk dat Viva gelijk heeft. Het klinkt cru maar kerels die er goed uitzien hebben zulke sites niet nodig, die willen zoals Viva zei maar een ding. @Beps: Je werkt je een slag in de rondte, kijk je uit meissie dat je straks niet met je tong op je schoenen op schiphol staat
We zijn er weer en alles was goed, dus nu weer over een half jaar op controle. Waren te vroeg om nu al naar het werk te gaan, dus toch maar thuis bakkie doen. Wat ik nu doe dus!!
@Cynthia: Nee, hier momenteel geen problemen met de hete meel. Alles werkte daarnet bij mij nog, maar vind het de laatste tijd toch niet meer zo stabiel bij hetemeel.
Verder iedereen weer op het werk, danwel op 1 oor.
Nou, ik heb verder ook niet veel meer te melden voor dit moment, dus drink ff mijn bakkie leeg en ga dan maar weer.
Gisteravond bericht gehad van onze advocaat, ook arkevlaai wil liever niet naar de rechter en wil schikken. Vorige week boden ze een klein bedrag aan uit coulance, was leuk geprobeerd maar ben daar niet mee accoord gegaan ondanks dat de advocaat vond dat ik het moest aannemen. Argument, je weet maar nooit hoe een rechter oordeelt, het zou ineens niet om een annulering gaan enz enz. Nu kwamen ze met een mooi bedrag maar nog ruim onder het bedrag dan wat geeist was. Ben toch niet accoord gegaan en heb een tegenvoorstel gedaan om te middelen. Krijg net bericht dat de rechtsbijstand het laatste stukje af wil kopen omdat de advocaat wel begreep dat ik toch naar de rechter zou gaan. Ben dus blij met het uiteindelijke resultaat, heb op een paar 100 euro na de hele reissom terug
Trl : :kus: je houdt de spanning er wel in he meis
Linda : laat je maar niet gek maken hoor, jij bent de bovenste beste en de ware zal dat ook wel in jou zien, rest zijn allemaal dr.pl.llen:kus:
Bloem : vandaag druk op het werk, veel zieken
Beps : heel veel invallen, meis je gaat strakkies overspannen op vakantie, kijk uit he, ook een beetje om jezelf denken
Marion : heeft oppas gespeeld, niet te goed bevallen
Toos : meisje PROFICIAT!!!goed gedaan hoor, kun je lekker nieuw reisje boeken
Roanna : alles weer ok met Kokkie, gelukkig ook dus goed nieuws
Viva : vanmorgen last van afgesloten wegen door de gladheid maar toch veilig op het werk beland uiteindelijk
Cyn : weer aan het werk, beterschap voor oma
@Cyn
Hier ook problemen met msn! Ik wordt er regelmatig uit gegooid. Oma geopereerd, alles goed gegaan?
@Roanna
Gelukkig alles goed met kokkie en nu aan een bakkie.
@TRL
Trek die ooievaar maar uit de goot. Het is DE dag vandaag!!
@Toos
SUPERNIEUWS!!! Dus een beetje hetzelfde verhaal met de rechtsbijstand als bij ons toendertijd. Maar hoe dan ook, jullie krijgen een mooi bedrag terug.