TTT 106 alweer!!!

@linda
Dat is jammer, jij was zo enthousiast.
Hij heeft nu definitief nee gezegd begrijp ik.

Mk,spannend dan hoor,voor je zus…Dus ze zit nu ook te wachten…

Linda,heeft hij je gebeld/gesmst dan?

@mk: ja nu definitief

@tkl: hij heeft me vanavond na zijn werk gemaild

Linda,owww wat flauw zeg om te mailen,kon er niet eens een telefoontje vanaf.Maar dacht dat hij had aangegeven dat hij het zaterdag ook leuk vond en de klik ook wel had.

Viva…24 is mijn lievelingsprogramma…as.zondag trouwens de movie op tv.

Linda…kom op meis…meer mannen dan kerktorens is het gezegde…de ware op het witte paard kom je wel tegen…

Aangrijpend…Al Gore…

@tkl: ja hij vond het zaterdag ook gezellig en leuk, had t eigenlijk ook niet echt verwacht na wat er zaterdag allemaal gebeurd is

sjemig linda waar haal je die no-no-twats toch elkaar vandaan!!! gezellige avondjes, lekker zoenen, het niet weten en dan per EMAIL zeggen dat t nix is!! echt!! ongelooflijk!! ppfpfpf loop hier echt te razen en te tieren en ken deze vent niet eens… pfpf je verdient echt zoveeeel beter :kus:

ikke ga nog ff-kes de konijntjes doen en dan naar bed toe…

Linda,vreemd dan,maar begrijp dat hij dus geen echte rede heeft gegeven…Nou sterkte in ieder geval.

Ik ga ff bankhangen

Nou meiden, avond met een iets ander verloop dan verwacht…
Net voor ik naar de vriendin ging, belde werk…zieken…met een nachtdienst…of ik in wilde vallen…vannacht en morgennacht…dan donderdag en vrijdagavonddienst…Kan…
dus net naar bed geweest, niet geslapen wel gerust… en zo de nacht weer in

@Linda: Jij bent lief. mooi. aardig. en niets mis mee… Die gasten die hebben een tik ofzo…
:kus:

@TRL: Rustig aan…

@Viva: Je mag wel kaas, en 1 keer in de week een btje brie… en dat gewoon (echt nog geen 20 gr pp) in de tartaar en zachtjes bakken …JAmmmieeeeee(je mag veel, heel veel… en we zijn niet “aan de lijn” als in een crash-dieet… dus…je mag nog meer…als je maar het meeste veranderd in je etenspatroon. dan houd je het ook langer vol…tenslotte is 30 kilo geen kattepies)

@beps: dank je, je bent een schat!

Jullie allemaal hoor!

@Beps: Nou, daar ben je dan lekker mee, :wink: maar ach… iemand moet het doen he? Nou, werkse dan zo weer hoor.

Ik ga meteen ff afsluiten hier.

Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :dag: :slapen:

@roanna: slaap lekker en tot morgen!

@Linda: Hou je haaks he! :kus:

Truste piepels. :dag:

@ beps owh klinkt lekker dan…not!! je moet wel vanaf dag 1 kunnen genieten van de reis he?! strax moet je eerst een week bijkomen :eek: beste met je voor enzo :wink:

bij mij op t werk ook ziek/zwak/afwezig… drukke week dus… morgen weer een dag… we gaan t zien…

@Bloemmie: maak je geen zorgjes… Heb nu de avonden thuis. rustig eten met Hubs enzo… Komt me wel goed uit, alleen nu eigenlijk te moe(kijken of ik dat in de baas zn tijd kan goed maken ;))

Zo meiden ik ben er klaar voor, nog 10 min en dan gaan met die banaan,…

Nou ondertussen op t werk aangekomen, jullie allemaal wel terusten…
Tot straks/morgen/na t slapen…

Nog even snel voordat ik onder de wol kruip!
Manusje van alles geweest vanavond. N opgehaald bij B. de Haas, hij zou even naar haar auto kijken. Samen naar ons voor een bakkie. Toen werd ik tot oppas gebombardeerd, de kleine van het personeel had geen zin om achter te blijven. Van een gezellig theekransje kwam niet veel terecht want die kleine was niet echt in een meegaande bui vanavond. Weer even de politieagent uitgehangen. N hoorndol van het gekakel en geschreeuw. Gelukkig nog wel een 45 minuten een beetje kunnen beppen voordat ik haar weer terug moest brengen.

En hier …
Sissi films - heb ik echt niks (meer) mee
Bloem die niet wakker ge-sms-t wil worden 's nachts
Cyn heeft daar geen problemen mee want ze doet het zonder geluid 's nachts
Tartaartjes met brie, schnitsels met witlof en hier gewoon nasi
Kokspietjes die aangekomen zijn
Koffievisite die in water valt
Een ooievaar die maar niet uit de dakgoot wil komen, zou ie vast gevroren zijn? Je zou hem onderhand aan zijn nekvel naar binnen sleuren of niet?
Kokkie moet op controle morgen … succes!!
Linda een mailtje van F. Jeetje wat een Kl**tzk. Sorry maar dan ben je echt een vent zonder bllen. Het minste wat ie kan doen is je fatsoenlijk uitleg geven. Dikke :kus: voor jou.

En Beps och arme … heeft er weer een werknachtje bij. Ook een vette :kus:voor jou!!!

Zo dames ik ben het ergste door(nou ja, bijna dan, want de geeuwellende begint nu pas eigenlijk!)
Zodadelijk om 8.30 naar huis(duurt nog 2 uurtjes hoor) en dan ff met aiji kroelen en plat!! Heb het wel nodig vandaag, heb vannacht maar een uurtje geslapen, en verder niet sinds 8 uur gister…begin langzaam dood te gaan…alleen nog omvallen…

Tot vanmiddag ofzo…

@beps
Je bent te goed voor deze wereld :kus: