@Viva: Che Guevara was een cubaanse guerrillaleider en een revolutionair en die staat dan weleens op petjes en t-shirtjes. Nouja, LB. :biggrin: En nu heeft kokkie er 2 petjes van.
@Volgens mij had ik TRL ook nog niet haar dagelijkse :kus: gegeven dus hierbij. Alles nog onder controle daar?
Morgenochtend weer de hele morgen op pad naar het ZH, om met kokkie mee te gaan voor zijn halfjaarlijkse controle bij de Diabetesverpleegkundige en daarna meteen naar de dieetiste vanwege zijn diabetes. Blijven daar dan maar even een bakkie doen en dan brengt hij mij weer naar het werk.
Zo wij ook het eten op, gewoon ff gebeld, ik doe dat eigenlijk bijna nooit, maar vandaag dus wel…shoarma en shaslick…dus lekker makkelijk…
Oke Roanna nou nu je het zegt…eeuhhhhh nooit van gehoord het zal wel…hihihihihi…
Beps aan de lijn en dan tartaar met brie??? wist niet dat dat mocht.
Toos waar ben je???
Tlr. ooievaar nog op de dakrand of naar binnen gevlogen???
Mk…1 pietje binnen, ik denk dat die van mij morgen bij je binnen valt…ik heb hem vandaag bij de postkamer op mijn werk afgegeven…(wij hebben hier in de wijk dus geen postbus, moet ik helemaal naar de andere kant van de wijk, dus vandaar dat hij vandaag pas weggegaan is).
sissy, ja ja ik weet het al 400 x uitgezonden op de tv, maar o ik mag het zo graag zien, ik vind dat zo leuk, dus die maar besteld.
24 de serie … 6 seizoenen…40 dvd’s om te kijken zalig…en dan ook nog seizoen 4 van prisonbreak…morgen krijg ik seizoen 3 van de serie…jammie…het is bijna kerstvakantie…1x raden wat hubs en ik gaan doen…juist ja 24 kijken…heerlijk…
@Viva: Meid toch. Wat een genot allemaal. Heeft hubs ook vakantie dan? Enneh… Sisi… daar is mijn dochter helemaal wild van. Ieder jaar moet ze 'm zien en gaat er dan bij fantaseren. Oh…zwijmel, zwijmel. Heerlijk hoor!!!
Beps,tickets binnen lekker en zijn de vliegtijden hetzelfde gebleven?
Viva,de ooievaar zit nog steeds op de dakrand,misschien moet ik het raam openzetten,maar dat is een beetje koud nu…Heb wel last van harde buik en onderin de buik bij het opstaan…
Jij hoeft je niet te vervelen in de kerstvakantie lekker dvd’s kijken.
tja spannend he Tlr…ach je hoeft je niet af te vragen of je nu wel of niet begint, als het echt begint hoef je niet te twijfelen, en idd harde buiken, op het laatst denk je dat er een steen in zit in plaats van een zachte, mollige baby…
nichtje vandaag ook weer naar de verloskundige geweest, zit nog hoog en droog, maar zit wel vast, dus zal niet meer draaien, bij de 3e gaan ze meestal niet meer vast zitten onderin, maar tuimelen tot op het laatst toe, daar heeft zij nu gelukkig geen last meer van…maar van haar moet het echt nog even blijven zitten…haar man komt 6 december voor 3 weken terug uit Darfur…dus nog ff wachten zou ik zeggen, vanmiddag nog zitten lachen met haar, ik zei ik zie het al helemaal voor me, jij op schiphol en dan het water langs je enkels, terwijl Den door de deuren komt…hihihihihihi…
Ik zal er ook eens gaan kijken. Mss is het inderdaaad ook wel een leuk kadootje voor haar met kerst.
Ja, had de prizen ook al gezien, maar als wij gaan, gaan we toch altijd maar 1 week, omdat we in het najaar meestal ook nog een weekje weg willen. Ga er echt niet zoveel voor betalen, dus maar ff afwachten wat Be* gaat doen met de prijzen, als ze hem nog aanbieden.
Tlr…laat de ooievaar maar lekker op de dakrand zitten, het is veel te koud om te bevallen…je kan beter je joggingbroek aanhouden, anders krijg je veels te koude benen…hihihihihi
Viva,dat hoop ik dan ook maar voor je nichtje dat haar kindje nog even wacht…Maar van mij mag die ooievaar binnen vliegen hoor…,maar moet dan wel naar het ziekenhuis,want heb aangegeven dat ik daar wil bevallen…
@Viva: Veel plezier dan nog. :dag: Geniet ervan en tot morgen. O ja, volgens kokkie heeft ze die films al, maar kan haar eens proberen uit te horen erover. Ik heb net al even daar gekeken.
:dag: