@Viva: Cyn wees me er al op, ook zij hebben het teruggekregen van dezelfde reisorganisatie. Gewoon netjes en dus 1 waar ik weer snel zou boeken, of zou aanraden!!
Linda, weet niet wat er aan de hand is met je, maar ik wens je veel sterkte in elk geval! Denk aan je…
Beps, lekker hoor de tickets binnen…met een kadootje toe en nog geld terug ook! Jullie dag kan niet meer stuk…
Viva, jammer zeg dat het zo’n slechte avond uit was! Volgende keer beter hoop ik…
Bloem, meissie toch met al je nare pijnlijke dingen, geef de moed niet op, er komen vast weer beter tijden…
TRL, gisteren een dip?! vandaag weer een goeie dag hoop ik…
eh, voor de rest iedereen een gewone fijne maandag toegewenst.
Ik ga zo ff naar een dorp verderop. Moet nog wat dingen kopen voor het galadiner volgende week. Jurk heb ik al, nu nog panty’s, een strapless bh en misschien schoenen.
En niet te vergeten een schoenkado voor dochterlief, bijna 16 maar wil zo graag d’r schoen zetten haha. Ach t blijven kindertjes hé!
@crazy
En mama doet er graag aan mee ![]()
Succes met shoppen.
Crazy dus voor sint aan het spelen…ach ja een kindehand is snel gevuld…de schoen dus ook, een leuke mascara, of een luchtje en klaar is klaas.
Jij zelf nog op schoenen en kousen jacht…ach er zijn ergere dingen.
Beps hopelijk heb je het geld terug voor je weggaat, zou wel zo netjes zijn.
Beps: staat er heeeeeel toevallig in je reisbescheiden wie de tourleader is?? Ben zo benieuwd!!!
Goeiemorgen allemaal :dag:
Mijn pesthumeur is weer over hoor… maar had er gister behoorlijk last van!!! :finger:
Linda: :kus:
Verder moet ik ff terug lezen!!
@Cyn: nee, maar vertel: verwacht je iemand dan die je kent??? Kan je altijd smsen daar ter plekke natuurlijk…vooral om 9 uur plaatselijke tijd(Hihihihihi)
Ik ken er een aantal (niet persoonlijk maar van klanten enzo)… maar mijn gids die ik in Maleisie had die doet ook Thailand… en die was zooo goed!!! Dus je mag me smsen hoor!! Ben benieuwd!!
Goede middag! Nog even snel voordat ik naar de verjaardag van vriendin ga.
Bijgelezen en maar eens kijken wat er is blijven hangen.
Beps TE veel uren gedraaid maar toch goed kunnen slapen. Tickets binnen … YES … en krijgt lekker brandstoftoeslag terug.
Niet gestrooid op het bedrijventerrein bij MK
Linda op de meeleesstand … dikke kus!!
Cynthia is weer over haar pestbui heen
Crazy gaat shoppen
Toos nog aan het bijkomen van het feest?
Roanna maakt foto’s van de sneeuw en gaat dan snel weer naar binnen
@Cyn: denk je aan het tijdsverchil, 9 uur = hier 3 uur in de nacht haha!! maar als ik wat weet sms ik je!
Pffffffffff geen spat zin!
Beps: no problem hoor
heb jou geloof ik ook weleens om 4 uur s’nachts gesmst
En mijn geluid staat s’nachts nooit aan
![]()
Haha ja dat kan wel,…ok sms tegen die tijd maar zn naam, kan ik antwoorden of het klopt of niet…haha
goede middag…!!
ikke het huis alweer in spic nd spann…
n hoop mooie updates…dus daar sluit ik me voor het gemak ff bij aan ![]()
iedereen een fijne dag…!! :dag:
Hallo Dames,
geen tijd helaas om te reageren, wel vlug bijgelezen
heb het druk vandaag:(
Ook niet veel gebeurt…terug van fysio met Hubbie, gesprek gehad, nu koken(bloemkool, aardappels en tartaar met brie erin) en dan op de koffie…
Tartaar met brie… jammie klinkt lekker!!!
Ik eet Boerenkool met worst… lekker hollands
![]()
Ga zo naar huis… was een rustig dagje!!! ![]()
:dag: :kus:
ola ikke ook weer thuis
lekker wezen carpoolen met bro ![]()
heel de dag op kantoor zitten gloeien van de koorst, maar vooruit, ik heb het weer overleegf
nu lekker kacheltje aan, strax eten in de mag, beetje tv kijken (grey’s!) en dan lekker slaaaaapen!! morgen late dienst, dus tot 8 uur ![]()
@ beps mij nie om 3 uur snachts sms-en hoor!! wor ik nie vrolijk van
hahahha
voor de rest sluit ik me bij de eerdere updates aan,heb er weinig aan toe te voegen…
@Beps: WOW lekker joh de tickets binnen lekker gevoel he? En leuk van het reisbureau! @sommige eten lekker tartaar met brie boerenkool met worst. Lekker hoor @Bloem: sterkte en beterschap @Linda: dikke knuffels!!! zo bij mij was ziekte dus langer gewerkt en nu KAPOT! ik ga nu eten witlof met snitzel enz dus iedereen een hele fijne avond!!! Groet Jac
@Cyn
Kokspietje is binnen, dank je wel en ja we zullen goed voor hem zorgen!!
Zo zodadelijk naar een vriendin bakkie doen…