Goede morgen …
Hier de meeste sneeuw al weer weg, de weg weer goed berijdbaar zo te zien en dat is maar goed ook nu iedereen weer naar het werk/school moet. Er zijn het weekend al ongelukken genoeg gebeurd.
@Beps
Fantastisch nieuws voor vriendin, hopen dat het goed gaat deze keer.
@Roanna
Goed geslapen na dat dagje slenteren vermoed ik.
@Raak
Een leuke verjaardag gehad bij je kleinzoon? Was ie goed verwend?
@Bloem
Een slechte nacht voor jou, rotpijn en rotweer :kus:
@TRL
Weer een dip :kus:
@Viva
Weer op kantoor maar nog even niets te doen. Hopen dat het verandert want anders duurt de dag wel lang.
En ik ben er ook bijna klaar voor, de koffie en de sigaret zijn bijna op, aan de slag dan maar he?
@beps
Lange werkdag gemaakt.
Wat een supernieuws voor je vriendin!
@roanna
Lange dag gehad, maar wel genoten op de ZM.
@linda
Moet hij nu weer nadenken… nu moet je maar afwachten totdat hij weer contact opneemt??
@marion
Alle sneeuw bij jullie weer weg, hier nog niet. Het kantoor staat op een bedrijventerrein en daar komt de strooiwagen niet langs.
@viva
Een drama feest, daar ga je vooraf niet van uit. Balen hoor, als je eerst in de kou en regen staat te wachten dat word je daar niet vrolijk van. Eten niet klaar, het verhaal niet te volgen, nee dat is niet leuk…
Ik heb 2x een feest in het Breughelhuis gehad en beide keren was het een topfeest. Het kan dus ook anders.
@MK: Ik heb die werk dag in 2 stukken gedaan: eerst de nachdienst van 00 tot 8.30(en daarna ffies gebleven om dingen door te praten dus pas om 9.30 naar huis.)
Toen geslapen(mislukt) visite gehad, pubers en vriendin met meganieuws, en daarna belde de baas of ik alsjeblieft wilde invallen: Sneeuw kou mensen die niet wilden komen en tekort aan personeel daardoor… Ja en dan ben je DOOD als je thuis komt. Net 10 uur geslapen hahah
@beps
Het was dus een toegift na je 2 nachtdiensten.
Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was. Wel een goede nacht gemaakt, maar er zal nog wel een extra nacht nodig zijn om weer een beetje de oude te worden.
Mk. het Breughelhuis is niet berekend op zo veel mensen…echt 370 man is teveel. en dan ook nog die knalharde muziek, terwijl het zingen niet te verstaan was…ik heb nog nooit zo’n slechte avond mee gemaakt
Ik zou niet meer weten met hoeveel mensen wij daar toen waren, maar zeker geen 370.
Het is ook al zeker 15 jaar geleden. Er waren toen ook andere groepen, niet alleen die van ons.
Er kan veel veranderen in de loop der jaren. Als ik dit van jou hoor, was het echt niet meer zoals toen bij ons.
Wel zonde hoor, je wilt een leuke avond geven en betaalt er heel veel geld voor.
Sneeuw hier gelukkig aan het wegsmelten. Ligt nog wel een pak en heb er daarnet ook even een paar foto’s van gemaakt, maar verder heb ik niks met dit weer… Blehhhh.
@Beps: Oh, nou begint het dus ECHT op te schieten hoor. Fantastisch!!!
Voor de rest… iedereen werkse weer :hihi:. Ga er zelf ook zo vandoor, dus tot laters weer. :dag:
Meiden zo lief: Ze hebben van het reisbureau er een flesje wijn en een kaart bij gedaan, omdat we dan 25 jr getrouwd zijn… (vast dat meerdere bureau’s het doen maar toch!!!) Was er echt wat aangedaan door…
Tickets dus inhuis… alles klopt, dat geld komt dus ook terug(brandstoftoeslag, bijna ALLES!!!) dus… JAJAJAJAJA ikke is BLIJ!!!