goedenavond allemaal…daar is ze weer…
eerst even alles bijgelezen, jeetje wat kunnen jullie kleppen zeg…had gewoon een half uur nodig om weer alles in me op te nemen…
WR en Raak gefeliciteerd
Bloemmie nieuw project, en voor de rest drama met de gezondheid, beterschap meissie…
Tlr…wil de ooievaar wel hebben, en krijgt een mooi kadoo
Filiz…vlucht veranderd,…en nu ook vies weer in Manavgat
Marion had toen ze zwanger was apen en beren gezien, in de vorm van gebroken vliezen voor de kassa, gelukkig is dat niet gebeurd…maar het was wel bagger weer toen kleine J. tevoorschijn kwam…nu lekker aan de linzensoep
Toos aan de Samos geweest
Roanna naar de zwarte markt…lekker met dit weertje, en balen voor je schoonzus en zwager…dat is niet niks…zover weg en dan je vrouw in het zkhuis
Cynnie een klerebui door de voetbal
Beps lang op het werk gebleven
Mk in afwachting van de pietjes
Linda een leuke date, maar F moet nog even nadenken…ahum in vind dat altijd zo vreemd, wel zoenen en dan daarna denken of je het wel leuk vind…maar ja vroeger ging dat volgens mij anders.
Raak beterschap, ik denk toch dat je te snel weer begonnen bent, en dan krijg je steeds opnieuw een staartje van de griep weer terug.
Gisteren naar amsterdam (wat en butstad is dat zeg (den haag ook hoor) afijn in een of andere kwaksteeg Het Breughelhuis, we kwamen aan met allemaal touringcar bussen een stukje lopen dan die steeg in, 370 personen, dus de hele zaak afgehuurd door hub zijn werkgever, mogen we niet naar binnen we waren iets te vroeg, ze waren nog niet klaar met het verkleden, nou het zal allemaal wel. Na een kwartiertje in de koud, sneeuw en hagel te hebben gestaan mochten we eindelijk naar binnen, helemaal verkleumd zeg maar. Nu weinig moordspel, maar een zigeuneravond, nou dat kan ook leuk zijn, ware het niet dat die zaak veel te klein was, overal trapjes en verdiepingen van 2 hoog tot de kelder, terwijl de hele act werd opgevoerd op 1 hoog, nou je kon er niets van zien, en ook al niets van horen, het was veel te hard, ik heb alleen begrepen dat we op visite waren bij de zigeuners…de muziek stond zo hard dat wel elkaar niet konden horen, maar ook niet wat er werd gezongen of gezegd, alles vervormde…wat een slechte toko zeg…De keukens gingen na 2 uur open, dus konden we eten halen, 3 keukentjes voor 370 personen, dus reken maar uit hoe lang de rij was, en toen we eten gingen halen moesten ze nog beginnen met het bakken van het vlees en de vis, dus als je sate wilde moest je eerst 30 minuten in de rij, en was je aan de beurt, dan was het vlees nog niet gaar. Echt ik heb nog nooit zo’n slechte zaak meegemaakt…wat een aanfluiting, maar de lol was er eigenlijk al af doordat we zolang buiten hadden gestaan, waren we allemaal tot op onze botten toe koud, en in die tent was het ook al niet warm. Om 22.00 uur moesten we de bus weer halen, dus weer terug lopen richting centraal station, daar zou de bus komen, nou de bus was er nog niet maar wij wel, dus weer in de koud, vervolgens weer op weg naar de randstad…onderweg bij leiderdorp, mega slecht weer, niet gestrooid en een pak sneeuw op de weg, dus echt met een slakkengangetje daar doorheen, spiegelglad…om vervolgens om 1 uur thuis te komen.
Vandaag dus gewoon een ponnendagje gehouden, ik kwam pas om 11 uur mijn bedje uit, en ben nu strondverkouden…heerlijk seizoen 2 van prisonbreak gekeken met hubs, open haardje en kaarsjes aan…en buiten een behoorlijk pak (althans voor nederlandse begrippen) sneeuw.
Hier heeft het vandaag van af een uurtje of 1 tot een uur of 6 gesneeuwd.
Nu dus lekker voor de tv en peter r de vries aan…