TTT 106 alweer!!!

goedenavond allemaal…daar is ze weer…

eerst even alles bijgelezen, jeetje wat kunnen jullie kleppen zeg…had gewoon een half uur nodig om weer alles in me op te nemen…

WR en Raak gefeliciteerd
Bloemmie nieuw project, en voor de rest drama met de gezondheid, beterschap meissie…
Tlr…wil de ooievaar wel hebben, en krijgt een mooi kadoo
Filiz…vlucht veranderd,…en nu ook vies weer in Manavgat
Marion had toen ze zwanger was apen en beren gezien, in de vorm van gebroken vliezen voor de kassa, gelukkig is dat niet gebeurd…maar het was wel bagger weer toen kleine J. tevoorschijn kwam…nu lekker aan de linzensoep
Toos aan de Samos geweest
Roanna naar de zwarte markt…lekker met dit weertje, en balen voor je schoonzus en zwager…dat is niet niks…zover weg en dan je vrouw in het zkhuis
Cynnie een klerebui door de voetbal
Beps lang op het werk gebleven
Mk in afwachting van de pietjes
Linda een leuke date, maar F moet nog even nadenken…ahum in vind dat altijd zo vreemd, wel zoenen en dan daarna denken of je het wel leuk vind…maar ja vroeger ging dat volgens mij anders.
Raak beterschap, ik denk toch dat je te snel weer begonnen bent, en dan krijg je steeds opnieuw een staartje van de griep weer terug.

Gisteren naar amsterdam (wat en butstad is dat zeg (den haag ook hoor) afijn in een of andere kwaksteeg Het Breughelhuis, we kwamen aan met allemaal touringcar bussen een stukje lopen dan die steeg in, 370 personen, dus de hele zaak afgehuurd door hub zijn werkgever, mogen we niet naar binnen we waren iets te vroeg, ze waren nog niet klaar met het verkleden, nou het zal allemaal wel. Na een kwartiertje in de koud, sneeuw en hagel te hebben gestaan mochten we eindelijk naar binnen, helemaal verkleumd zeg maar. Nu weinig moordspel, maar een zigeuneravond, nou dat kan ook leuk zijn, ware het niet dat die zaak veel te klein was, overal trapjes en verdiepingen van 2 hoog tot de kelder, terwijl de hele act werd opgevoerd op 1 hoog, nou je kon er niets van zien, en ook al niets van horen, het was veel te hard, ik heb alleen begrepen dat we op visite waren bij de zigeuners…de muziek stond zo hard dat wel elkaar niet konden horen, maar ook niet wat er werd gezongen of gezegd, alles vervormde…wat een slechte toko zeg…De keukens gingen na 2 uur open, dus konden we eten halen, 3 keukentjes voor 370 personen, dus reken maar uit hoe lang de rij was, en toen we eten gingen halen moesten ze nog beginnen met het bakken van het vlees en de vis, dus als je sate wilde moest je eerst 30 minuten in de rij, en was je aan de beurt, dan was het vlees nog niet gaar. Echt ik heb nog nooit zo’n slechte zaak meegemaakt…wat een aanfluiting, maar de lol was er eigenlijk al af doordat we zolang buiten hadden gestaan, waren we allemaal tot op onze botten toe koud, en in die tent was het ook al niet warm. Om 22.00 uur moesten we de bus weer halen, dus weer terug lopen richting centraal station, daar zou de bus komen, nou de bus was er nog niet maar wij wel, dus weer in de koud, vervolgens weer op weg naar de randstad…onderweg bij leiderdorp, mega slecht weer, niet gestrooid en een pak sneeuw op de weg, dus echt met een slakkengangetje daar doorheen, spiegelglad…om vervolgens om 1 uur thuis te komen.
Vandaag dus gewoon een ponnendagje gehouden, ik kwam pas om 11 uur mijn bedje uit, en ben nu strondverkouden…heerlijk seizoen 2 van prisonbreak gekeken met hubs, open haardje en kaarsjes aan…en buiten een behoorlijk pak (althans voor nederlandse begrippen) sneeuw.
Hier heeft het vandaag van af een uurtje of 1 tot een uur of 6 gesneeuwd.
Nu dus lekker voor de tv en peter r de vries aan…

Viva,wat balen dat het zo is tegengevallen zeg,klinkt idd niet leuk zoals je het omschrijft,gaat de baas van je hub een klacht indienen of laat hij het erbij?

Tlr, geen idee of hij er wat mee doet, het zal echt niet goedkoop zijn geweest, we hebben eigenlijk altijd hele leuke, en goede dingen maar dit zal hij nooit meer doen.

@ viev owh dat balen zeg!! nie leuk als je zo de avond moet beginnen. Ikzelf heb nog nooit een moordavond meegemaakt, maar mn pa heeft het vroeger wel tig keer op zn werk gehost, dus kwam altijd met leuke verhalen thuis… jammer dat het voor jullie zo niet moest zijn… maar des te fijner is zo’n ponnendagje erachteraan dan he :wink:

Jeetje Viva wat een tegenvaller! En zulke avonden kunnen zoooo leuk zijn!! Ook sneu voor de baas, denkt ie iets moois geregeld te hebben, zal zich waarschijnlijk scheel betalen, en dan heeft zijn personeel ook nog een k*t-avond gehad.

Verders
Linda ontmoet ex bij Jantje
Jac iets langer op bezoek
Bloem heeft een nieuw project gestart
Hans stuurt de ooievaar bij TRL naar binnen
Toos een beetje suf van de drank vandaag

Zo is dan de hele dag bankhangen, lekker bij de kachel…zo ik ga weer verder met tv kijken, wens jullie allemaal nog een fijne avond…en alvast truste…meld me morgen weer vanaf kantoor…

Alvast weltrusten Viva.

Ik ga ook weer op de bank voor Peter R.

ik ga zo eens afsluiten en op tijd naar bed… t was tenslotte vroeg voor mij vanochtend :wink: zie helemaal scheel van dat filmpje maken :retard:

ciao slaap lekker

Hi, kwam ook nog ff kijken of de ooievaar al van het dak af was:hihi:
Trl : antwoord is dus : nee:kus:nu lekker tv kijken
Viva heeft zo te lezen echt een superavond gehad, nu lekker ponnendaagje
Toos : beetje suf hoofdje vandaag maar betekent meestal wel dat de vorige dag heel gezellig was
Roanna : naar de ZM en nog steeds niet terug, zou ze ingesneeuwd zijn
WR : was je vanmorgen helemaal vergeten een heel fijne verjaardag te wensen, dus bij deze : nog van harte proficiat
Bloem : is lullig he als je dingen wilt doen maar je lichaam werkt niet mee… en als je een goed gevoel hebt bij Erfurt lekker alleen : gewoon lekker doen hoor, je kijkt er lang genoeg naar uit, moet je door nix en niemand laten verpesten
Beps : veel gewerkt
Marion : ook de deur niet uitgeweest vandaag
MK : ook nog ff wezen glibberen om dr moeder en vriendin weg te brengen
Jac : heeft ook beetje last van DDD, komt wel weer goed hoor
Linda : ff nadenken??meisje misschien moet jij dat dan ook wel doen,is niet zo vriendelijk toch. maar iig Jan S wel goed bevallen
Hans : hoefde vandaag lekker niet de deur uit, kon genieten van moeders soeppie
Cyn : hoop dat je bui alweer gezakt is, vervelende is : voetbal komt iedere week weer terug:(

Bloem : welterusten en tot morgen:dag:

Goedenavond allen.

Zo, ze is er weer. Alle sneeuwstormen doorstaan met het openbaar vervoer, maar moet zeggen, alles netjes op tijd, alleen 10.000 keer overstappen, omdat er een goederentrein ontspoort was gister voor A’dam. Waren ze nu nog mee bezig met opruimen ervan. Petje af voor die mensen die dat in dit weer en dan op zondag moeten doen. :thumbsup:

@Bloem: Meid, ik schrok er wel van hoor toen ik het las van je kwalen. Kijk, ik wist natuurlijk wel dat jou het een en ander mankeert, maar vind dit wel heel erg. Hopenlijk hou je dat niet voor altijd zo. Sterkte ermee hoor. :kus: Enneh… natuurlijk succes met je nieuwe projectje.

@Linda: Zo, toe maar. Jij maakt ook alles of niks mee he met die kerels? :lol:

@Viva: Jeetje, wat een afgang dan he? Moet je toch ook niet aan denken en dan met dit weer. Pfffffff. :mad:

@TRL: Nou, ik vond het altijd wel fijn zo’n hulp zo na de bevalling. Maarja, mss heb ik makkelijk praten. Jou situatie is ook wel een beetje anders.

@Beps: Ook weer uitgewerkt voor voorlopig? Nu lekker met hubs op de “Stoel”? En werkt het “dingetje” nu al een beetje naar behoren? Heb ik er over heen gelezen?

@Toos: Zo, weer eens aan de Samo* geweest? Verder alles goed gegaan? :lol:

Nou, en toen en toen en toen was ik het even kwijt.

O ja nou, heb wat ondergoed, paar dozen haarkleuring, schoonmaakgoedje voor de ruiten en bril, kokkie een portefuille voor zijn kenteken enzo en een Che Guevarapetje gekocht en dat was het wel zo’n beetje. Overal lekker gegeten en gedronken ( nee,geen Turks) en nu weer lekker thuis. Hier ligt trouwens meer sneeuw als in het westen vanmiddag. Vanmorgen lag daar helemaal niets…

Pfff en nu ben ik dood…
Kreeg telefoontje of ik alsjeblieft uit de brand kon helpen, en nee een logische reaktie zou zijn!
Ik ben wel gegaan, dus heb net van 16.30 tot 22 gewerkt!!!
Ff rust nu, dan slapen en dan mn mail nog eens doorlezen zodat ik eea met Bloemmie kan kortsluiten…!!

Tot morgen, dan lees ik pas bij, aangezien ik al gezien heb dat TRL haar ‘vrachtje’ er nog is…

Oh ja, ook nog goed nieuws…als ist pril… Mn vriendin, wiens kindje een half jaar terug ofzo(of korter) overleed in haar buik…is weer ZWANGER…net 9 wkn maar toch!!! BEN ZO BLIJ VOOR ZE!!!

Oke …ik moet nog even…MK, Cynthia, Raak, Jac, Filiz, Hans en niet te vergeten Marion :dag: nog even :dag: :dag: Hoi meiden en heer.

@Beps: Mooie berichten voor je, over je vriendin. Super voor ze!!! :thumbsup: Echt.

Ik ga ook naar bed… Ben best een bietje moe van dat geslenter. Nee, nog niet slapen, maar eerst ff uitrusten.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. Goede werkweek weer allen.

:slapen: :dag: :kus: Allemaal.

mogguh

ugh wat een nacht… viel pas tegen half 4 in slaap ofzo… smeltende sneeuw tegen t raam of op het balkon te druppen
i dunno maar was wel vervelend… en alles deed zeer enzo…
owh whatever!! tis weer maandag

@ beps slaaaaap ze!
@ roanna klinkt gezellig!! maareuhmmm :finger: was da nou? geen turks gegeten? lust je dat niet?? cker kibbeling?? :wink:

trl is cker aan het uitslapen?

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Beps,super nieuws voor je vriendin :thumbsup:

Bloem,slecht geslapen,en pijn,sterkte vandaag :kus:

Gisteravond weer een dip gehad :crybaby:,ging een paar dagen lekker maar dan gaat het toch weer mis.

fijne dag allemaal

goedemorgen allen, nou daar zit ze weer hoor op kantoor, blehhh wat een druilerig weer hier zeg, regen, sneeuw weet ik veel wat voor een troep er naar beneden komt maar het is vies, koud en nat.

Beps gefeliciteerd voor vriendin, nu maar hopen dat het goed gaat, we gaan er in ieder geval voor duimen, en dan ook nog zo lang gewerk.
Bloemmie bij ons vannacht ook vreselijk weer, harde wind, hagel, sneeuw regen, alles kletterde tegen het raam. Ik lag ook nog een keertje in Damber haar bed voor Jessy, want Damber is bij haar vriendin, die trouwt vandaag (wat een hopeloos weer om te trouwen), dus die zat in Zeist, en Jessy is zo gewent om bij haar op de zolder te slapen dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om haar in de bench te stoppen, dus ben ik Damber haar bed gaan liggen, nou dat slaapt dus voor geen meter…geef mij mijn eigen bedje maar.

Roanna sneeuw getrotseerd in beverwijk, en toch netjes weer door het openbaar vervoer naar huis gebracht… en een Che Guevarapetje gekocht, nou schiet mij maar lek, ik weet dus echt niet wat dat is.

Bloemmie beterschap meissie
Tlr…mis het lijstje vandaag, ben ik te vroeg of is de ooievaar toch naar binnen gevlogen.

Nu ik dus weer achter mijn bureau, en nee ik heb momenteel niets te doen, maar dat zal wel veranderen.

Tlr…geeft niets hoor, je ziet het gaat op en af, als de tijden dat het op gaat langer gaan duren, dan geef je alles een plekje:kus: