hier blijft het echt goed liggen hoor. Al hebben een paar auto’s er al wel een bende van gemaakt.
gelukkig brengt broer me morgen naar t werk lang leve de carpool
entja… handen, medicijnen, ik weet niet wat er eerder is, het kip of het ei. Ik heb al heel lang last van mijn knieen, traplopen is hel, maar doe dat niet zo vaak, nu de vingers er ook bij, lastig…toen ik nog thuis woonde, deed ik vaak aardappels schillen en boontjes doppen enzo, maar dat doe ik nu niet meer (natuurlijk) dus valt het allemaal niet zo op. typen gaat vrij goed, omdat ik daarvoor maar 2 vingers gebruik, en ze niet hoef te buigen, maar goed… t zal wel weer overgaan
meiden concert van jan s was leuk vond alleen t voorprogramma erg lang, jij raden nooit wie er daar ook was E de jongen met wie ik dus die date zou hebben die niet doorging, tijdens pauze was mams effe naar toilet en stond ik te wachten en liep ie lansg had toen nog niet in de gaten dat hij t was maar dacht wel goh die lijkt erg veel op … maar niets gedacht dat hij het ook echt zou kunnen zijn, vlak voor einde van concert keek ik keertje naar links, eindje verder op rij achter ons en toen wist ik t echt zeker het was E dus wel apart om m nu in echt gezien te hebben
@Marion: ja bij mij blijft niets hangen erg raar allemaal. Ben te druk met van alles en nog wat. Ik ben soms echt een zeef!!! @Ja wat een weer he, persoonlijk vind ik het erg mooi gezicht het winter wonderland. Maar die ongelukken. Las net op teletekst dat er een ernstig ongeluk is gebeurd vannacht terhoogte van de A28. En daar woon ik 10 minuten vanaf! Er zijn bij het ongeluk 3 mensen verongelukt vader, moeder en een dochter van 13. De zoon van 11 ligt in kritsche toestand in het ziekenhuis. Erg he. Toen ik het las was ik even stil. Groet
@Hans: volgens mij heeft Rotterdam alleen maar kwaliteitsspullen?? en ik vind als je rozen koopt voor Toos dan moet je wel kwaliteitspullen koppen hoor;)
ja sorry
ben ff druk bezig met iets nieuws… wist helemaal niet dat IK dat ook kon, soort van filmpje maken met foto’s, ff bruggetje ertussen, filmpje eronder en klaarrrr…
tis alleen een beetje lullig, gaat natuurlijk om 1 persoon… kan ik natuurlijk nergens publiceren want hij zal wel denken!! hahaha whatever
ja ze waren in moskow!
en vanaf donderdag was dat ook waar ik was (in gedachten dan)
mijn nieuwe projectje heeft het uitstekend gedaan met een PR op de 10k ( 10 sec eraf!) en was sneller dan carl verheyen hahah waren een paar mooie ritten, was wel een keer lekker om vanuit de luie bank weer een keer te kijken maar ga toch liever voor t echhie… zit echt serieus te overwegen om erfurt alleen te gaan…