TTT 106 alweer!!!

awwhh cyn ikke snap… heb ik ook wel eens, maar mn nieuwe projectje heeft t vandaag goed gedaan :smiley: dus ikke blij

Haha wie is je nieuwe project??

gaaaaappppp

hhahahaa nee mn nieuwe projectje is alle behalve gaap… :smiley:

Haha ja waarschijnlijk wel ja, ze zal het wel verteld hebben :wink:

TL…de ooievaar zit al op de dakrand te wachten…

Bloem…sterkte…

Linda…over na denken?..

Zit hier inmiddels met het licht aan en de sneeuw valt gestaag naar beneden…lekker de kachel aan en net zelfgemaakte kippensoep van moeders op…

Veel gelezen weer en op en of ander manier dringt het allemaal niet tot mijn door? Nou ja een poging: Bloem gaat lekker een keer bij beps eten…ALVAST EEN FIJNE DAG!!! En eet ze! @Linda: super date gehad, maar hij moet er nog over nadenken??? @TRL: het gaat nu voor je opschieten…SPANNEND!!! @Raak: fijne verjaardag @Hans: lekker de kippesoep van moeders… Groet

Helaas cluppie verloren :(,heb er niks van kunnen zien,vriendin belde op of ik ff langs wilde komen,ze had me nodig…

Bloem,klinkt niet goed,sterkte en neem je rust :kus:,volgende week gaat er lekker voor je gekookt worden.

Linda,zou nu wachten totdat hij je smst en weet wat hij wil.

Mk,voorzichtig straks op de weg.Ik moet er straks ook nog uit auto vast wegbrengen voor de keuring dus hoop dat het hier nog niet al te hard gaat sneeuwen.

Marion,ik praat nooit zo snel met vreemden.

Cyn,sterkte je zal het wel zwaar hebben nu…

Bloem,had een buggy gezien en de vriendengroep vindt dat wel leuk om te geven,maar nu had een vriendin hem ergens dus duur gezien,maar ik had hem goedkoper gezien,maar zit nu te twijfelen tussen de Quinny Zpphttp://www.baby-dump.nl/shop/producten/thumb/753_3021.jpg die kan je heel klein inklappen is lekker makkelijk dus(straks ook voor de fiets) maar weet niet of deze ook in ligstand kan en de titanium breze http://www.baby-dump.nl/shop/producten/thumb/3562_3062.jpgdie wel in ligstand kan.

Hans,stuur die ooievaar deze kant maar op dan,hij hoeft niet te lang op het dak te blijven wachten hoor…

@ trl nou ja,als de vrienden groep t voor je kan betalen!?waarom dan niet de luxere duurdere nemen :stuck_out_tongue: hahaha sorry!! of is er nog heel veel anders dat je nodig hebt,allicht kunnen ze dan 2 kadoo’s geven? of werkt t zo nie…?

Bloem,bedoelde meer dat me vriendin dus dezelfde buggy had gezien,maar dan veel duurder.Dus heb haar de site doorgestuurd van de winkel,waar die dus goedkoper is.

owh zo…nou ja,misschien blijft er zo dus toch ruimte over voor een 2e kado!! :smiley:

Ja dat zei zij ook al,dat is dan nog een verrassing…:smiley:

@Bloem
Dikke :kus:, het helpt niet tegen de pijn in je handen en knieen, maar toch…

@Cyn
Laat je niet kennen meid!! De volgende keer rolt het balletje (hopelijk) de goede kant weer op.

@Beps
Gaat voor Bloem koken volgende week. Zeker weten dat ze in de watten gelegd wordt bij jullie.

@Hans
Hier sinds een half uurtje ook dikke vlokken sneeuw. En met zo’n weer gaat een kop warme soep er wel in.

@Jac
Ook weer even langs geweest en er blijft nog steeds niets hangen :smiley:

@TRL
Cluppie verloren, misschien maar beter dat je de wedstrijd niet gezien hebt! Gave buggy’s trouwens, krijg jij ff een leuk kraamverjaarkado!!

tis hier echt een magisch wit wonderland…ben echt blij dat ik niet naar buiten moet:p

De sneeuw blijft hier niet echt liggen, alleen op de daken en het gras.
De doorgaande wegen waren gelukkig goed, alleen de straten in de nieuwbouwwijk waar de andere vrouw woonde waren een drama.

@trl
Probeer je maar over te geven v.w.b. de kraamhulp. Geniet er maar van, ze nemen je heel wat werk uit handen!
Ik zou voor een buggy kiezen die niet zo groot is, met een buggy in winkels in namelijk een drama. Een leuk kado om te krijgen!

@bloem
Wat een drama met je handen, komt dat omdat de dosering verhoogd is of heb je dit wel vaker?

Ik heb viva nog niet gezien, ik hoop niet dat ze het slachtoffer was op die moordavond :wink:

Goeiemiddag,
Hier ook een witte wereld en het sneeuwt nog steeds. Gisteren verjaardag van schoonzoon gevierd, was heel gezellig, samos smaakte prima:drugged:. Vandaag errugg weinig gedaan, heb een beetje duf hoofd.

@WR: Gefeliciteerd en nog een hele fijne avond
@Raak: Weer een beetje opgeknapt. Gefeliciteerd met je kleinzoon
@Bloem: Daar hoef je ook niet blij van te worden van zulke bijwerkingen, is er geen alternatief voor? Kan me ook wel voorstellen als je je zo op het schaatsseizoen hebt verheugd en het gaat niet zoals je graag zou willen, je daar niet vrolijk van wordt. Dikke :kus:

@MK; Volgens mij ging Viva er samen met hub een weekendje van maken, geloof dat ze vanavond terug zou komen