Marion,ik krijg de volledige kraamhulp 45 uur geloof ik,mits ze het druk hebben dan kunnen het wat minder uren worden.Heb zoiets als ze klaar is,mag ze van mij wel naar huis hoor.Heb een kleine woning dus poetsen is ook zo gebeurt…
Linda,veel plezier bij Jan S.
@tkl; dank je
goede middag all…
@linda…klinkt als een goede date gister avond ;)…veel plezier bij jan…
@trl…45 uur…das wel fijn toch…?
@beps…uitgewerkt voor dit weekend…? of moet je vanaaf ook nog?
solly…rest ff kwijt…
iedereen een fijne zondag…!!
mogguh
ikke al een tijdje wakker, schaatsen is al ff bezig.
lekker met de klepdoos op schoot, alles bij de hand, yeaaa babbyyyy!!
@ WR en Raak, gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van
@ roanna fijne dag
@ beps, oogjes dicht en snaveltje toe!
@ marion brbrbr enge bevallingsverhalen
@ linda, leuk voor je!! wanneer is de volgende date???
@ trl, lekker relaxed voor de buis? wat had je gevraagd van vriendin dan dat er zoveel geld tussenzit? wat voor mooi ga je krijgen? en heb je nog veel nodig? Ik zou me vreselijk wezenloos shoppen denk ik… haahhahaah
voor de hondjes ging ik al helemaal los, kun je nagaan voor een babietje?! hahaha
net weer effe gesmst met F, hij vond t ook gezellig gisteren maar moet er nog effe over nadenken zegt ie
:crybaby: klote AZ!!!
:dag:
@TRL
Kan je altijd bekijken of je haar naar huis stuurt. Het zal er ook aan liggen hoe je je voelt na de bevalling. Misschien vind je het wel prettig om met haar te praten, als er tenminste een klik is tussen jullie.
@Filiz
Jij ook een fijne zondag!
@Linda
Veel plezier bij Jantje!!
@Bloem
Zo te lezen zit jij er lekker luxe bij, 1e rang zeg maar, en lekker warm.
ik meld me hier vast af tot vanavond allemaal
@raak
Gefeliciteerd met je kleinzoon.
@wr
Van harte met je verjaardag.
@beps
Op 1 oor.
@bloem
Laat erin en vroeg eruit. Lekker schaatsen kijken.
@roanna
Veel plezier op de ZM.
@linda
Leuke date gehad en errug laat thuis.
Nu naar Jan S, veel plezier.
iedereen lekker chillen op de zondag??
@MK ja zit echt 1e rang… beetje wiki’s updaten enzo ![]()
@bloem
Hoe gaat het nu, de 3 schaatsuitjes zijn wel een aanslag op je lichaam geweest he.
Wat een weer en ik moet er zo ook nog door
mams heeft een feestje en ik mag haar brengen en halen. Eerst nog een ander vrouwtje ophalen en dan een half uurtje rijden. Zit dus niet echt op sneeuwstormen te wachten.
ja nou ja, daardoor kwam zeg maar een beetje aan het licht dat het absoluut niet goed gaat.Maar ik heb nu eenmaal geen keus, zou wel minder willen werken, maar heb de centjes nodig, dus doe gewoon of ik gek ben… tis alleen wel frustrerend dat je alles in de zomer opzij zet om in de winter te kunnen genieten en dat blijkt toch niet te kunnen…maar goed, tis nu eenmaal gebeurd… misschien in feb beter…
En 3 weekenden achter elkaar is ook wel een beetje veel. Je kan een paar maanden uitrusten en dan heb je weer zo’n druk programma zie ik…
ja nou ik had mn tijd tussendoor echt wel gepakt hoor
mn knieen en handen willen alleen niet meer meewerken… de medicijnen zorgen voor “groei-pijn-achtige pijnen” en die maken mn knieen erg pijnlijk en mn handen doen zo’n pijn, kan geen kaartjes meer schrijven, bekertje water vasthouden is ook erg lastig kwam ik laatst achter etc…
op zich is de slaap dus niet zo’;n probleem, had ik goed gepland en rekening mee gehouden, maar goed…de rest gooide dus roet in t eten
Bloem: jeetje klinkt echt ernstig!!! “groei-pijn” is echt te pijnlijk!!! :kus: sterkte meis…
Ik ga zo offline… ben mega-chagerijnig… Dus ik ga!!!
@Bloemmie: :kus: Ik kan gewoon niets voor je doen, dat vind ik zo rot!!! Volgende week turks voor je koken denk ik dat moet lukken ![]()
ik ben wakker…maar verder niets vragen, ga zo nog een uurtje hoop/denk ik
@cyn whatsup??
@ beps strak plan…beide plannen dus eigenlijk ![]()
Bloem: soms leef ik een beetje teveel mee met de voetbal… een aangezien mijn club klop krijgt van de club van mijn broer+pa… heb ik dus een zware dag te verduren
:finger: