Sodeju had niet naar het tijdstip van Linda gekeken
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,maar dat moet zeker een goed zijn geweest…
Sodeju had niet naar het tijdstip van Linda gekeken
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,maar dat moet zeker een goed zijn geweest…
Als we TRL toch niet hadden op de administratie he??? :idea: :idea: :idea:
@WR: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne dag. Andere keer ff een leuk plaatje erbij, maar ben nu even in een hurry.
@Raak: Jij ook van harte feliciteerd met jullie kleinzoon en maak er een leuke dag van. :dag:
@TRL: Ja, schoonzus weer thuis en zou ook eigenlijk meegaan vandaag, maar het leek ons toch beter, nu nog even niet,. Eerst even uitrusten.
Maar ik ga nu badderen. Doegiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dag: :dag:
En dan opeens zijn er nog 2 ontwaakt :lol:
@Roanna
Over even de trein weer in. Maar nu op naar Beverwijk met de hele bende. Veel plezier op de ZM, ennuh … niet per ongeluk in de stiltezone gaan zitten he!
@TRL
:kus: Een fijne avond gehad gisteren? En voor vandaag … jij ook een fijne dag. Nog plannen of ga je de bank op?
@Raak
Oeps vergeten … gefeliciteerd met je kleinzoon!!! Gaat oma het redden vandaag?
Marion,om half 1 naar me cluppie kijken vanaf de bank,heb het voetbal kanaal genomen voor deze tijd.Ze moeten uit tegen de club uit Alkmaar…Verjaardagen waren leuk gisteren is niet echt laat geworden.Weet nu al wat ik van de vrienden krijg als de kleine er is,dat is gelijk me verjaardagskado dan,want het is wat duurder,maar vriendin heeft denk een ander gezien of verkeerd gekeken,want die ik bedoel is 60 euro goedkoper,dus vandaag even doormailen en dan moeten ze maar kijken.
Roanna,lijkt me ook beter als je schoonzus nog niet meegaat is toch veel lopen daar.
@TRL
Je kan dus mooi het voetbal blijven volgen, zelfs als de kleine er is. Beter nu ook om het vanaf de bank te kijken. Het is toch een heel gesjouw op en neer naar Amsterdam. en je wil toch een beetje in de buurt van huis blijven nu de datum nadert, of heb jij dat niet? Ik was echt zo’n muts toen. Je vraagt je, na de verhalen van anderen, toch af hoe het bij jou gaat beginnen. De blunders blijven hangen en ik had allemaal van die rare scenario’s in mijn hoofd. Dat de vliezen breken als je in de rij staat bij de kassa en meer van dat soort gekkigheid.
Een leuke avond gehad gisteren en je gaat lekker verwend worden door de vriendenclub. En zo hoort het ook, dat heb je dik (vooral dat) en dubbel verdient namelijk!!!
@WR
Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag en natuurlijk nog heel veel gelukkige, gezonde jaren gewenst!!
En natuurlijk ook een bloemetje voor jou, heb ze maar vast in het water gezet want je zal nog wel op 1 oor liggen, vannacht gewerkt of niet?
http://www.dutchflowerlink.nl/images/imagegallery_fotos_boeken/0030boeket.jpg
ben ook weer wakker
@WR: Lang zal ze leven in de gloria!!!
@llen nee nog niet op 1 oor. Net met hubbie een broodje gegeten. Op t werk een storing in het netwerk, dus ff langer gebleven(had ook een paar uurtjes geslapen!)
Zo een uurtje, en dan mss nog 2 uurtjes extra vanaaf!!
Nu ff sociolisen met hubbie
zo effe kort verlsag van mij date, na voetbal dus gelijk naar F toe gereden hij was veel eerder thuis aangezien het niet zo vlot ging met de pendelbus waarmee ik nara mijn auto moest, tijdens voetbal eigenlijk helemaal geen last van zenuwen gehad, alleen heel even toen ik voor zijn deur stond maar toen ik hem zag waren die gelijk weer verdwenen, had echt gevoel van hier ben ik goed, zijn gezellig samen op de bank gaan zitten om studio sport te gaan kijken, ongemerkt gingen we steeds dichter bij elkaar zitten, na studio sport de regiosoap nog even gekeken en toen heeft hij een muziekdvd opgezet, moet zeggen dat ik niet meer gemerkt heb dat eerste liedje afgelopen was, hij zei van goh we zitten steeds dichter bij elkaar en toen was het ij echt gebroken haha ik vertel maar een ding: hij zoent erg lekker
:kus: hihi…ok…en verder ![]()
@beps: ja dat zou je wel willen weten he haha
@Beps
Nog overgewerkt ook nog vandaag! Nu ff knus met hubbie.
@Linda
Nog in de 7e hemel nu :drugged: geniet er van meissie!!
:nod: Hihi :slywink:
valt wel mee hoor… gewoon aangeboren allesweter…DUS KOM MAAR OP haha
@marion: ja nog steeds in de zevende hemel haha
@Marion: Nee niet overgewerkt, gewoon een bakkie blijven doen en bijbeppen!!!
@beps: sommige dingen vertel ik lekker niet haha iets tussen f en mij
Wie A zegt moet ook B zeggen he :lol: !!!
Nee … grapje hoor, dat moet je mooi voor jezelf houden, zou ik ook doen.
Mogge all, wilde ff checken of hier alles nog ok is voor ik vertrek naar Nieuwegein.
Linda : meissie dat klinkt echt geweldig, maarre rustig aan opbouwen he dan groeit er hopelijk voor jullie iets moois uit.
Zo, oma heeft gesproken :hihi::hihi:
Trl : rustig aan vandaag en dikke :kus:.ik kom vanaaf nog ff kijken of alles goed gaat hoor
Rest iedereen een heel fijne zondag, maak er wat van, ik ben zo naar de verjaardag van onze kleinzoon,:dag:
Marion,ik laat het allemaal maar gewoon op me afkomen,meer kan ik niet doen.Alleen waar ik wel een beetje tegenop zie,is dat er straks kraamhulp hier rondloopt,dat vind ik minder zo’n vreemde over de vloer de hele dag.
Linda,in de 7de hemel top hoor,lekker met je hoofd in de wolken.Zeer geslaagde date dus…
Raak,veel plezier.
Beps,rustig aan en lekker genieten van je bakkie.
@Raak
Veel plezier vandaag en een knuf voor de jarige jop!!
@TRL
Ik heb maar 2 dagen kraamhulp gehad omdat ik een week in het ziekenhuis heb gelegen. Maar vond het erg vreemd, ik werkte toen in de thuiszorg en normaal gesproken was ik degene die hulp bood. Kon er niet goed tegen dat de rollen nu omgedraaid waren.