TTT 106 alweer!!!

@roanna
Zo heb je nog nooit van pietjes gehoord en dan heb je er zomaar 2 :wink:

@bloem
Jammer dat niet al het schaatsen wordt uitgezonden, zitten ze nu in Moskou?

Ja he!! :lol: Ik heb 2 Sinterklaasjes . Staan nu naast me computerboxjes, ha, ha.

Zal het even nog een keer uitleggen. Mijn zwager die in Indonesie zit momenteel, is eigenlijk een pleegbroer van mijn kokkie, maar we noemen hen ook onze schoonzus en zwager. Hij is van baby af altijd door mijn wijlen schoonouders, grootgebracht. Snappen jullie het nu een beetje? Ik heb een echte schoonzus en zwager hier in de straat wonen en aan de andere kant van de straat, wonen hun.

@Raak: Ja wel goed opknappen hoor! :kus: Hier wil je toch bij zijn. Mijn oudste wordt in december alweer 12. Wat gaat dat toch snel allemaal.

@Beps: :kus: Je weet wel waarom. Werkse ze weer hoor!

@Bloem: Nu geen schaatsen meer op tv? Sund he? Had je zeker ook wel bij willen zijn he? Maarja… money, money en …tijd he!!! :kus:

Nou, iedereen ff een :kus: van mij, want ik ga over een goed half uur hier weg. :mad:

Bloemmie :lekker kopje cappu tijdens de korte uitzending van het schaatsen
Roanna : zwager en schoonzus weer geholpen,goed zo, fijne avond
Beps : heeft een heeel lekker menuutje klaargemaakt
Trl : vanaaf naar 2 verjaardagen : fijne avond meis, een beetje je gedachten verzetten is lekker hoor
MK : heeft her en der alle Pietjes bij elkaar verzameld, ik ken het ook niet hoor, laat Japie het maar niet horen!
Cyn : had je na ff flink staren ook herkend, al voor volgend jaar geboekt, mag je weer bij in het lijstje, sta je er lekker lang in :hihi:
Viva : is in de nieuwe kleren aan het ā€œmoordenā€:lol: veel plezier
Marion : fijn weekend, niet te hard werken he
Filiz : regen en viezigheid, lijkt Holland wel
Hans : kan me goed voorstellen dat je lekker ingepakt je werk hebt gedaan. Toch voor vastigheid bij T.T gekozen. Denk dat dit beter bij jou past
Zoals jullie zien molletjes weer het werk gedaan:lol:

Meiden ik heb zo een tafelgrill(of zoiets) al een tijdje. Zo een die je dicht klapt(bijv voor tosti’s!! Daar doe ik tegenwoordig het vlees in…geen vet toevoegen: JAMMIE!!! Biefstukje, entre cote, tartaar(ja wel allemaal mager hihi) En het is zaligggg(kan er zat in kwijt dat niet zo mager is, maar dat vergeten we even :slight_smile: )

@TRL: Fijne avond…lekker geslapen vanmiddag!!
@Roanna: :kus: terug…
@Raak: Opknappen hoor, je kleinzoon verwacht Oma morgen!!!(hihi, morgenavond molletje en je bed in!)

Ohhh dat moordetentje ben zooo nieuwsgierig hoe het is…
En meiden…Over 14 dagen zou ik nu aan het vliegen moeten zijn(als er niet zoveel vertraging is als vandaag, en dan zijn we al op de helft) Pff gaat nu snel

Beps : lekker idee he en Thailand is zooooooo leuk, een hele aparte ervaring hoor

@Raak: Ja heerlijk idee. We zitten nu echt van dit nog, en dat mee…Koffer van de zolder van de week…kan er vast eea in…wat moet er wel mee en wat niet

Avond meiden en heer!
Ik ben ook weer thuis, soepje op en een lahmacun doner weggewerkt. Flink wat knoflooksaus erbij dus iedereen blijft lekker uit mijn buurt vanavond :stuck_out_tongue:

@bloem
Cappu op en hurry-hurry naar Appie. En heb je haast dan staan er standaard lange rijen. Ik heb daar volgens mij patent op, sta altijd in de verkeerde rij, ook al is het de kortste op het moment dat ik het spul op de band zet. Of de kassarol is op, geen wisselgeld of iemand is iets vergeten en moet de winkel weer in.

@Raak
Jij ook een fijn weekend en snel opknappen want de verjaardag van kleinzoon is niet AF zonder oma, beterschap :kus:

@TRL
Veel plezier op de verjaardagen vandaag. Alles in 1 huis, dat is wel makkelijk, geen gesjees van de een naar de ander.

@Hans
Had niet met je willen ruilen vandaag. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan nattigheid en kou. Echt niets voor mij dat baantje, of … het buitengebied misschien, dan mag je in een auto, tenmniste hier wel altijd.

@Roanna
Al helemaal in de sinterklaasstemming met de klaasjes naast de boxjes!

@Beps
Over 2 weken al een heel eind op weg naar Thailand!! Vooral met dit weer een fijne gedachte he? Iedereen loopt te koukleumen en jullie huppelen daar rond in de korte broek.

En verders …

Toos zit lekker aan de S*mos vanavond en Viva moord er lustig op los.
En ik … ga een lekker bakkie voor mezelf halen, heb ik wel verdiend he?

Marion : na zo’n update heb je dat verdiend hoor meissie, maarre alleen? da sniet zo gezelli, ik doe wel mee, ok?

Marion…morgen bankhangen en de benen een dag rust…

Ben er weer bijna klaar voor… heb nog een uurtje geslapen(had het echt nog ffies nodig!)
Nu op naar tas pakken, kleurtjes op en gaan met die banaan…
Voor ik naar huis ga morgen(of straks nog ff bij aankomst) meld ik me nog
Toedels tot morgen :dag:

werk ze beps!!

slaap lekker allen ciaooooo

Trusten BLoemmie!!!

Zo meiden effe kort berichtje hier, ben net 15 minuten thuis was erg gezellig, ga nu maar slapem kom morgenvroeg/middag mss nog even langs, 's middags nl ook naar Jan S.

Die Linda: Gezellig en vandaag weer weg…Spannend hoor…ik wacht op het verhaal(in mn bedje en lees het al ik wakker ben hihi)

Zo weer een dienst overleefd, nog 8 tot de vakantie…hahahaha over 14 dgn zijn we nu door Bangkok aan het neuzen
Meld me wel als ik wakker ben, nog een ruim uurtje voor ik naar huis ga, en dan ff tukkie doen
:dag:

@TRL: :kus:

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Wr
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

Goedemorgen dames en heer.

Kom me nog even melden voor we weg gaan naar ZM in B’wijk. Ga zo even een beetje opfrissen en dan willen we met de trein van 9.47 uur hier weg.

@Beps: Het ergste alweer gehad voor vandaag en nu lekker op een oor, denk ik.

@Marion: :dag: Ook al wakker zo vroeg op de zondagmorgen? :kus: Slaap al uit en/of alweer druk doende geweest op de boerderie? Jij ook een fijne zondag gewenst.

@TRL::kus:

@Linda: Gezien, het tijdstip dat jij poste, moet het wel goed zijn geweest. :lol: Ben ook benieud naar je verhalen hoor.

Zo, ieder een fijne zondag en tot vananvond ergens weer.

:dag::dag:

Wr,van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!!

Linda,wacht rustig je verslag af,maar het begin was in ieder geval goed denk ik met zo’n overwinning van jullie club.

Marion,super update nog van je.Gisteren lekker gegeten.

Raak,gefeliciteerd met je kleinzoon.Hoop dat je opgeknapt bent en er heen kan.

Roanna,schoonzus weer lekker thuis? Veel plezier op de ZM?Lekker met de trein,is beter,zal wel druk zijn op de weg daar naar toe,mijn cluppie speelt daar om half 1.

Bloem,hoe gaat het nu,beetje bijgekomen dit weekend?

Beps,op 1 oor denk ik.Zit de nachtdienst er nu weer op?

Viva,hoe was het moordetentje?

Toos,de samos gesmaakt?

Fijne dag allemaal.

Goede morgen …
Vroeg eruit vanmorgen, niet om te werken maar om het personeel op te halen. Dat is het betere werk he, ben ik in 15 minuten klaar in plaats van 2.5 uur. Nu lekker een bakkie en nog genieten van de rust hier in huis.

@Raak
Ik vind het niet erg om alleen te zijn hoor, er komt hier veel volk over de vloer en kan echt genieten van een avondje in mijn uppie. En … echt alleen ben ik zelden want J is er ook nog he.

@Hans
Vandaag met de benen omhoog.

@Linda
He nachtbraker!! Jullie hebben het lang volgehouden samen, mooi zo :thumbsup: