TTT 106 alweer!!!

Gaaaaapppp
Goedenmorgen!
Ik heb een behoorlijk end geslapen, bijna 6 uur!!

nu ff cappu-tje en bijkomen

Beps goeiemorgen!!! :dag:

Ik zit de zakelijke mail ff door te zoeken… en kijk wat ik vind!

http://94.100.113.74/414450001-414500000/414487601-414487700/414487681_5_DJoa.jpeg

Hahaha wie mij kan vinden mag het zeggen :wink:

Hihi ff goed kijken…
Je hebt een oranje doek om je hoofd, en staat vrij in t midden
(moest goed kijken maar… na even gevonden!!!)

Haha ja als zag je me eerst aan voor een vrouw van 50 :wink:

Ja die ernaast was met donker haar(de enige!!!) Maar ach, met 50 heb je wel heeel veeeel ervaring (:hihi:)

Oh, ik dacht die blonde met die bril op. :lol:
Wat heeft Beps nu gewonnen dan? Een voetreis? Koffiezetter?

Belt mijn zwager net op vanuit Indonesie ( waar ik dat Ticket voor geboekt had) om te vragen hoe het met zijn vrouw is, omdat hij thuis geen gehoor krijgt. Ze zou eigenlijk vanmorgen naar huis mogen.

Dus ik net via allerlei omleidingen de afdeling kunnen beriken over het hoe en wat, mag ze pas vanavond, na het bezoek naar huis. Heeft vandaag nog een echo onderzoek gehad en ze had zo ineens weer hele hoge bloeddruk. Nu vermoeden ze dat ze iets aan de nieren heeft en moet daar binnen een maand voor terug komen. Kreeg haar gelukkig zelf, via de zuster, aan de telefoon en dat praat wat makkelijker.

Nu belt mijn zwager mij zo weer over het hoe en wat en ach… zo zielig… jij was erg ongerust. Niet raar natuurlijk, want zij heeft normaal ook nooit iets.

Oh meiden… ik ga. Ze belt ze mag naar nu naar huis dus gaan haar nu ophalen. Laters :dag:

Roanna: jeetje wat vervelend dat je zwager in Indo zit terwijl zijn vrouw in het ziekenhuis ligt… :frowning:

@MK
De kids helemaal happy nu ze de hele pietenclub bij elkaar hebben!

@Cyn
Je hebt het goed geregeld! Stagiaire aan het werk, mams aan de sop en jij op WW :wink:

@Roanna
De Bl*kker draait goed op de treinkaartjes de laatste week.
Goh, wist niet dat het de vrouw was van de zwager die in Indonesie zat nu. Is me toch ook wat, zit je daar met al je zorgen aan de andere kant van de wereld.

@Beps
Goed wakker na de cappu want ze weet Cyn te vinden.

Zo meiden, het eten staat op: Hertenbiefstuk, gebakken krieltjes en broccoli(met een klein kaassausje…das weer slecht nl)

@Roanna: mooi dat jullie haar gaan/zijn halen!! En je zwager iig kan vragen hoe het met haar is bij jullie… Kan me voorstellen dat hij het niets vind, hij in de verre zij in het ziekenhuis…ik denk aan ze!!!

goedemorgen
ben net ff-kes wakker… ontbijtje op, kom ik erachter dat ik geen cappu meer in huis heb!! ieeekkk, die hebben ze alleen bij appie… en over 20 minuten begint het schaatsen en het is vies weer buiten… iekkk
okey ff als een speedy gonzales dan maar…?

@Bloemmie: Ist gelukt???

ja net aan! stonden 10 mensen bij alle 3 de kassa’s… stond te tollen op mn benen, maar gelukkig net op tijd weer thuis :stuck_out_tongue:

Mooi, geniet van t schaatsen!!!

ja dank je, tis alweer afgelopen! jammmer maar helaas

Hallo Dames en niet te vergeten : Heer,
Heb de hele dag in bed gelegen en ben nu bijgelezen maar blijft niet zo heel veel hangen, nog steeds beetje ben er wel/ben er niet:hihi:
Wil morgen weer opgeknapt zijn want dan wordt mijn kleinzoon alweer 10 en daar wil ik toch wel graag heen.Sorry, maar reageer hoop ik vanaf maandag weer gewoon hoor
Voor iedereen fijn weekend en dikke:kus:

Hans : lees net over gijzeling in Antalya, jou iets meer bekend?

@ raak hopelijk voel je je snel beter!! 10 jarige verjaardag mag je natuurlijk niet missen

Ik ook net wakker,was op de bank in slaap gevallen…Zometen 2 verjaardagen,gelukkig in het hetzelfde huis allebei.

Bloem,cappu in huis,schaatsen alweer voorbij.
Raak,beterschap,hoop dat je je morgen beter voelt en naar de verjaardag kan.

Ben nog niet helemaal wakker,maar wens iedereen een fijne avond.

Raak…heb internet afgezocht en contact ter plaatse via msn…niks…

Vandaag vele hagelbuien getrotseerd…voor het eerst de T*T wintermuts op…handschoenen waren nog niet nodig…maar wel veel post,offertes zorgverzekeringen…nu lekker thuis met de kachel aan…

@roanna
Ik had ook niet begrepen dat het die schoonzus was. Dat is niet leuk als je als man dan aan de andere kant van de wereld zit. Gelukkig dat jullie haar ophalen.

@raak
Nog steeds niet de oude, ik hoop dat je opknapt voor morgen, want die verjaardag mag je natuurlijk niet missen.