TTT 106 alweer!!!

Goeiemorgen!!!

Wat een hoop gepost hebben jullie!!! :wink:

Marion: linzensoep!!! JAMMIE!!! Ik wil ook!!!

TRL: ja we zijn er inderdaad vroeg bij… Maar Kerst valt volgend jaar perfect (midden in een weekend) en daardoor gaan die bungalowtjes erg hard… En wij wilden perse met een open haard en minimaal een 4kamerbungalow… dus ja dan wordt het aanbod steeds kleiner :wink: Sterkte vandaag :kus:

MK: je pietje gaat vandaag op de post!!! :wink:

Verder weet ik ff niks… ga ff aan het werk!!

:dag: :kus:

Vandaag werken.

daag dames…
ik heb echt mega veel moeten bijlezen…haha!!

@beps…op brillenjacht geweest…goed geslaagd zo te lezen…nu druk werkweekend…6 dec komt al lekker dichtbij he :smiley:
@bloem…een lekker relax bijkom weekend voor jou…geniet ervan
@marion…linzensoep…bahhhh…is de winterstop begonnen? of sta je in de storm op het veld nu?
@linda…n date met F…!! spannend…!! veel plezier alvast…de gemeenschappelijke interesse zitten wel goed zo te lezen
@cyn…pap en mamz weg volgend jaar kerst…had niet ged8 dat er nu al zoveel mensen zouden boeken voor volgend jaar december…!!
@trl…het begint al echt op te schieten nu he:D spannend…!! en tja…dan moet n zak chips best wel eens kunnen…toch :wink:
@mk…de pieten verzameling nu helemaal compleet?
@viva, toos…voor jullie n dikke :kus: omdat ik het ff kwijt ben :wink:

zal miss nog iemand vergeten zijn…sorry…!!

ik heb mn vlucht omgeboekt…omdat mn visum eerder verliep dat wanneer ik zou vliegen…vlieg dus nu de 1e terug…

iedereen een fijne dag…!!

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

Filiz,de 1ste terug,zit je vast met een katertje in het vliegtuig…:wink:

Cyn,werk ze maar weer vandaag

TRL: dankje… Gaat wel lukken!!!
Filiz: ik ga mee hoor met de kerst :wink: haha

Een goede morgen …
Ik kon lekker uitslapen vanmorgen en dat was maar goed ook want werd niet echt vrolijk toen ik naar buiten keek toen ik op stond. Alles keek grijs en dikke vlokken sneeuw kwamen naar beneden. Nu is de zon er gelukkig weer.

@Beps
De 1e nacht zit erop, druk bezig geweest met plannen.

@Cyn
Heeft zin in linzensoep en zit volgend jaar kerst gezellig bij de open haard.

@Filiz
Nee, ik sta gelukkig niet op het veld nu. Alles is afgelast. Het heeft zoveel geregend de laatste dagen, het veld is veel te nat. Een beetje sportdag minder dus vandaag. Alleen om 17.30 naar het zwembad. Kan hij zich daar een uurtje uitleven.

Hey … Filiz heeft het lijstje geplaatst. Is TRL nog niet geweest of heb ik iets gemist???

@TRL
O … je bent er al! Ik dacht ze zal toch niet … even wachten tot dinsdag he :kus:

@marion…ja zwemmen is ook leuk…!! haha trl heeft het lijstje gewoon geplaatst…zou niet durven om haar taak over te nemen :wink:
@trl…kater zal we mee vallen ben ik bang…vlieg al om 6 uur…dus 3 uur hier weg…naja…nu ik het zo typ…toch wel tijd zat
@cyn…ohh je mag gewoon mee…:smiley: ja tis ook al zo iets om met de kerst alleen te zitten he…!!

Marion,dinsdag gaat wel lukken hoor en denk zelf dat het wel langer zal duren.Filiz had het lijstje ook geplaatst omdat haar datum is aangepast.
Mooi rusitg dagje voor jouw dus vandaag.

Filiz,kan je zo het vliegtuig inrollen;)

Goedemorgen.

Hier ook winterse buien en toen ik de gordijnen op de slaapkamer vanochtend open deed… alles wit. Is nu al bijna weer weg, alleen nog wat op de daken. Wel mooi om te zien, maar voor de rest vind ik er niks aan zo. Momenteel een lekker zonnetje hier, na net een forse hagelbui.

Nou, verder heb ik niet veel te melden.

@Marion: Jij lekker een rustige dag dus nu alles niet door kan gaan.

@Cynthia: Hoog en droog op het werk. Werkse nog. :dag:

Vanavond moeten we op visite. Tijd geleden al afgesproken, dus moet het er maar weer van komen. Niet zoveel zin an, maarja…

Morgen met de hele meute weer naar de ZM in B’wijk, als het weer het tenminste toelaat.

@TRL: :kus:

Iedereen een fijne dag nog,. Ik nu even baddren. Kokkie weer even met een paar oudjes op stap, om samen met hen de schapjes te doen. (hebben geen auto)

Mss tot laters nog ergens…:dag:

@TRL
Het blijft gewoon afwachten wanneer HET moment daar is. En meestal zit je er met je gevoel niet ver naast. Ik vond het toen heel dubbel. Van de ene kant kon ik niet wachten, wilde gewoon mijn sprinkhaan zien en knuffelen. En van de andere kant dacht ik blijf nog maar ff zitten, je zit daar warm want buiten vroor het dat het kraakte. En net in een nacht dat er een weeralarm afgegeven werd omdat het ijzelde, vond meneertje het zijn tijd, en konden wij richting ziekenhuis. De kleine dwarsligger, letterlijk en figuurlijk :smiley:

@Roanna
Weer een vol weekend voor de boeg. Vanavond op visite en morgen de markt met de hele bende. Gaat vast weer een dolle boel worden daar! Misschien ook nog een donertje meepikken daar?

@Filiz
Vroeg op pad in het nieuwe jaar!! Ben benieuwd hoe het nieuwjaar daar gevierd wordt, dat kan je in ieder geval nog mooi meemaken.

@marion…vond het vorig jaar n beetje tegenvallen…zijn toen in n bar in kumkoy geweest…maar werd niet samen afgeteld ofzo…niet veel vuurwerk…en om half 1 liep het eigenlijk alweer leeg

Marion,als de tijd daar is zal het vanzelf wel komen,moet er toch een keer uit…

Oud & Nieuw vorig jaar in Kusadasi was wel erg leuk,eerst trad Hande Yener op op de boulevard en om 12 uur in de kroegen was het druk,maar idd aftellen zoals ze hier doen,deden ze niet,en weinig vuurwerk…

Wel logisch dat er weinig vuurwerk afgestoken wordt, ze kunnen het geld wel beter gebruiken. Hier is het echt bezopen, schrik er telkens weer van hoeveel euro’s er de lucht in geschoten zijn.

@cyn en viva
Dank jullie wel, ik zal de post met spanning afwachten.

Ik nog op het werk… Heel rustig… Mams en paps waren hier om de deurdranger te maken… Paps is naar huis en mams blijft gezellig… Die is nu geloof ik de keuken aan het soppen… Heeft een steek van de werkbij geloof ik :wink:

@Cynthia: Nou, dan zal het ook wel hoog nodig geweest zijn, dat moeders nu staan te soppen daar op jullie kantoor. :lol:

We waren net even naar het WC hier geweest om naar de Blokke* te gaan voor de treinkaartjes en toen kreeg ik 2 Klaasjes… Dus als iemand ze nog wil? Liefhebbers?

Ik heb hier ook nog een aantal Perl*koffiepunten liggen van de AH, dus als iemand daar belangstelling voor heeft? Zeg het en ik stuur je ze toe… gratis en voor niks.

Mogge Beps. :slapen:

:dag: :dag: :dag:

Haha het lijkt hier wel een ruilhandel :wink:

En jaaaa het was heel hard nodig… Maar mijn moeder vind het leuk! Nou laat maar gaan!!! Thuis is het niet zo’n klerebende… dus heeft ze hier mooi wat te doen :wink: