TTT 106 alweer!!!

@Beps: Volgende keer de bel eruit als je gaat knorren
@Hans: Ik ben het met Roanna en Trl eens, dat gaat niet werken

Cyn,jij bent er zeker vroeg bij voor volgend jaar,dacht eerst dat je het verkeerd neergezet had

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Roanna,dat was dan wel even schrikken van je schoonzus,maar gelukkig mag ze morgen al weer naar huis.
Viva,weet niet of je morgen nog langskomt,maar wens je alvast veel plezier.
Beps,kan ik wel inkomen pfffff

@Trl: Hoe is het met jou? Nog steeds stilte voor de storm?

@Hans: Dat begrijp ik wel, maar zij willen dat niet meer en hebben dat vaker dat 1 keer aangegeven. Lijkt me beter dat je daar anderen voor gaat zoeken. Ik in ieder geval niet, want ik ben nergens goed in. :wink:

@Linda: Je bent zo stil, gaat het wel goed?

Toos,rugpijn is minder,nu alleen nog onderin de buik last,wat met opstaan van de bank ofzo niet echt makkelijk is.

@toos: ja zeker gaat heel goed hoor! Veel te druk met…

Linda,mocht ik je morgen hier mislopen wens ik je alvast heel veel plezier

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

wel dames en heer
even namens Beps en mijzelf, we denken er nog even over na
we hebben uiteraard het beste voor met het forum, maar wij willen graag wat meer inzicht in het hoe/wat/wanneer/ etc… wij willen onze vingers niet nogmaals branden, maar we willen ook cker ons turkije forum vooruit helpen.

dus… hans kan ons een mail sturen (geen PB!) naar [EMAIL=“bloem29-forum@hotmail.com”]bloem29-forum@hotmail.com
die stuur ik dan naar beps, met wat wij wel en niet mogen en aan wie wij waarvoor verantwoording moeten afleggen

daarna zien we wel verder.

@Trl:Misschien bandenpijn of zit het toch te rommelen. Kan me herinneren bij de jongste dat het 2 weken voor de uitgerekende datum ook al aan het rommelen was, voorweeeen, bandenpijn en uiteindelijk kwam ze 3 dagen te laat. Even terugkomen op Beps, de oudste was 2 weken te vroeg en heellle goeie oren en de jongste te laat en oostindisch doof

@Bloem: :thumbsup:

@TRL: Zo herkenbaar he!!! Echt die laatste loodjes. :kus:

@Toos: Had je al even een kijkje genomen voor de prijzen van ADR?

@Linda: Ja ja… heel veel plezier morgen.

@Toos: Zo zie je dat uitzonderingen de regel bevestigen :lol:

@ trl ppfpff begint echt al spannend te worden he?! je hebt mn nummer he? en heeft je mams ook mn nummer, voor het geval je niet kan sms-en???

@Bloem: Klasse. Denk er nog even goed over na. :dag:

Toos,geen idee wat het is voortekenen of gewoon de bandenpijn.Verloskundige zei gisteren wel dat haar collega dit weekend dienst had en zij dinsdag en woensdag weer,of dat een hint was weet ik niet.

Beps en Bloem,als jullie je daar goed bij voelen moet je het natuurlijk niet laten.

Bloem,ja hoor,maar ik denk dat ik eerder in staat ben om te smsen dan me mams hoor hahaha die is nu al zo zenuwachtig.

@Roanna: Ja heb ik gedaan, vind de prijzen behoorlijk gestegen. Ben benieuwd waar B*x mee komt, als ze tenminste ADR toch blijven aanbieden
@Linda: Veel plezier morgen, maarre help even wat ga je doen?

hihi okidoki… ppff begin het benauwd te krijgen als jij zo over pijntjes hier en daar begint te beginnen…

@toos: morgenavond na voetbal heb ik date met F.