@Trl: Spannend hoor, nog even volhouden, blijven puffen, het is bijna de 25ste;)
@Linda: Mag ik het zeggen, of zeg je het zelf even hier!? :idea:
http://www.blokker.nl/DBimages/homesuperbanner/wk43-pietenactie.gif
Voor iedereen die het niet weet, dit zijn pietjes.
@roanna: net aan toos iets verteld
@Linda: Dat is waar, je hebt het verteld. Sorry, DDDD he, niet dement wel vergeetachtig:lol:
Niet doen Bloem,ik heb het ook nog niet benauwd laat het allemaal maar op me afkomen.
ik heb iets gemist geloof ik… wie is F?
Oh, je hebt het al gezegd, Linda. :lol:
Nogmaals, we zitten ook bijna aan de 100.000 leden.
@linda: Vertelllllllllll
@toos: zondag wist ik wel dat het wss zou gaan gebeuren maar nog niet wanneer
Mk,oww zo’n sinterklaasje zag ik bij me ouders staan,maar de reklame ken ik niet…Zijn wel leuke dingen.
@MK: Echt nooit gezien.
@beps/bloem/mk:
Bijn twee weken geleden kreeg ik op RP een berichtje van een hele leuke jongen, die mij graag beter wilde leren kennen. Nou dat wilde ik ook wel na het zien van zijn foto en profiel. Vorige week vrijdag dus de stap gewaagd en heb een berichtje gestuurd. Sindsdien kletsen we elke dag met elkaar op msn en sms ook met elkaar. Ook zondag de gehele sms’jes aan elkaar verstuurd. Ook tijdens de meeting haha! Hij hield me 's middags op de hoogte van de wedstrijd van twente, aangezien ik daar niet bij kon zijn door de meeting. Hij was wel in stadion, is ook twente gek en heeft net als mij een jaarkaart. Morgen gaan we elkaar dus ontmoeten na de wedstrijd van twente
klets…?
Je krijgt een bouwplaat van een boot en daar kunnen ze dan allemaal op.
Hele leuke aktie, de kinderen vinden ze geweldig die poppetjes.
@MK: Ik ook niet, nooit gezien, wij hebben hier ook geen bl*kker
??
Ja pcies…KLETS???
Owww zit hier bijna een hele zak chips weg te kanen,maar snel weg leggen
@Trl: Nog geen poetsdrang? Chips is nie goed voor je bloeddruk he, maarre wel lekker