Zo ik net paps en mams op visite… Even een weekendje met de kerst geboekt… ja 2009 ja!! Gaat al megahard!!! Vet veel volgeboekt enzo… ![]()
@bloem en roanna
Ik zal net dat je bij het bericht een vinkje moet zetten en dan komt hij wel in de verzonden berichten terecht.
@roanna
Bij besteding van EUR 10,-- krijg je bij de Blok*er een plastic poppetje, een zwarte piet, sinterklaas of het paard.
Die kun je sparen en je hebt ook nog een boot en dat is voor kinderen natuurlijk heel leuk om te sparen.
Roanna: ken je die reclame dan niet?? Wat zit er nou in me schoen??? Al die kinderen lopen te hinkelen…:biggrin:
ikke niet, maar ja, kijk natuurlijk weinig tv als het kindertijd is
ik verveel me echt de knetter hier… heel de dag al geen ene **** te doen en ik moet tot 6! ppfpf nog heeeel ff en het grote relaxen kan beginnen!! whoohhheee
@bloem
Klaar!!!
Snel naar huis en het relaxen kan beginnen.
Kun je volgens mij wel goed gebruiken na al die schaatsweekenden.
uh-uh
ik ga naar huis!! nou ja, eerst boodschappen doen, maar vooruit
ciaooooo
Bloemmie heeft haar langgehoopte weekend…horen we niets meer van :lol: tot maandag
Ik ben wakker…:mad: omdat een of andere #&%#&^ er behoefte aan had met de bedelbus langs te komen…dingdoing…Beps wakker!
Straks nog ff denk ik
Ik wist wat pietjes waren(zowel in een zakje als in je haar) dus daar heb ik ook niets mee…Ga maar aan het eten beginnen: Zalm-aardappels-worteltjes(vers)
Later maar weer…
Beste Bloem…ik wou je een voorstel doen…zou je moderator willen worden over het subforum Vakantiefoto’s Turkije/Video’s?
Ik neem terug de woorden"je ligt eruit"hoop dat je dat accepteerd…
Je bent goed qua bewerken foto’s,ik vind je de geschikste persoon hiervoor,je krijgt alle vrijheid wat betreft innovatie…
Dames…trappen tegen de wind in,zelfs af moeten stappen op sommige open stukken…opwaaiend zand in ogen en mond(knarsen)maar was net thuis toen de hagel naar beneden kwam…
Morgen thermo-ondergoed aan en 2 lagen erop,plus dubbele jas;muts en handschoenen…de winter is begonnen…ik blijf trouwens bij T*T,krijg een beter contract.
Dames,met jullie goedkeuring zou ik Beps en Bloem aanstellen als Moderator over het subforum Turkije Reiscafe,heb jullie al verteld dat ik het algemene overzicht hou,maar dan is het ook sluitend…
Goedenavond all.
Zo, ben net terug van het ziekenhuis. Bleek een (pleeg)schoonzusje sinds gister met hartklachten te zijn opgenomen en hoorden dat vanmiddag pas. Dus daarnet even op bezoek geweest, maar gelukkig mag ze morgen alweer naar huis, na allerlei onderzoeken vandaag. Ze konden niets ernstigs vinden.
MK en Cynthia: Nou, ik ken die reklame ook niet hoor. Nog nooit gezien of gehoord. Ik zie wel regelmatig die van Bo* punt com langs komen voor de Klaas, maar die van Blokke* :paranoid: Nee, ken 'm nie!!! Toch maar eens op letten dan!
@Hans: Het maakt mij echt geen flaus aus, wie er nu wel of niet modereerd, maar ik vind je nu toch wel een beetje doordraven. Volgens mij hebben die dames allang aangegeven dat ze niets met jou van doen willen hebben en je blijft maar excuseren en aanbieden. Sorry hoor, maar hier breekt mijn klomp van!
Verder hou ik me er buiten, maar wou dit wel ff kwijt. Vind je verder een toffe gozer hoor, daar niet van, maar dit moet je niet doen, lijkt mij.
Zo ik ben weer wakker…te kort geslapen mss zo nog een uurtje!
Maar nu RANKING DE STARS!!!
Roanna…niks doordraven…doe alleen een handreiking en zoek mensen op plaatsen die daar goed in zijn op die plaats…
Roanna,ik ken die reklame van de bl*kker ook niet hoor.
Hans,ik ben het met Roanna eens deze dames hebben al aangegeven hoe ze erover denken,maar je blijft er over doorgaan,laat het rusten,vind ook dat je doordraaft.
Beps,lekker geslapen?
Goeieavond,
Weinig te melden eigenlijk, hele dag al storm, hagel en weet ik veel wat voor zooi er naar beneden kwam. Gelukkig vanmiddag niet van de brug gewaait.
@Pietjes: Kende de reclame ook niet, dus ook de pietjes niet
@Roanna: Gelukkig dat het meevalt met je schoonzusje en dat ze morgen weer naar huis mag.
Niet veel opgeschoten met het gesprek gister, nog even uitstel tot januari
@Viva: Veel plezier bij het moordfeest en een fijn weekend
@Bloem: he he eindelijk weekend, al je boodschappen gedaan? Het blijft takkenweer, dus lekker binnenblijven
@Marion: Gister geen samosavond, maar ciske. Morgen dus wel aan de samos
@Raak: Beterschap
TKL…bedoelde het goed…niks doordraven…
@TRL: Ja wel lekker, maar te kort… veel te kort, maar was in 1 klap klaar wakker hier net!!!
Hans,dacht dat ze toch wel duidelijk waren geweest.
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem