TTT 106 alweer!!!

MK: ik heb kokspiet dubbel… als je wil kan ik hem wel naar je opsturen??

goeiemiddag iedereen !

Voel mij beetje beschaamd dat ik de laatste tijd zo weinig langskom, maar het “dipje” wil er niet uit ! :drugged:

Heb even bijgelezen tot pagina 16, zag er niet zo leuk uit ! :frowning:

De rest ga ik straks bijlezen, eerst hamburgertje met erwtjes en gebakken aardappeltjes door mijn strot gooien.

En deze namiddag naar de Mcr, laarzen halen die ik had gezien in de folder (benieuwd of ik ze dicht krijg met mijn dikke kuiten :mad:), lekkere flanellen pyamaatjes (niet erg sexy, maar toch lekker warm), en wat nieuwe kookpannen (typisch ikke zeker ?)

Tot later :dag: en :kus:

@cyn
Als je dat zou willen doen, heel graag!
Ik heb eventueel pakjespiet dubbel.

Ik heb alle pietjes al :wink: PB je adres ff… Dan stuur ik hem vanavond/morgen nog!!! :kus:

@cyn
PB gestuurd (denk ik).
Ik kan hem alleen niet terugvinden bij de verzonden berichten.
Heb je hem wel ontvangen?

@Beps
Verwacht een druk werkweekend met het koude weer. Maar eerst met hub naar de winkel, hij heeft al een wandelstok en nu ook nog een leesbril. Hij takelt wel snel af opeens of niet :wink: ?

@Bloem
Blijft het weekend binnen, kruipt lekker in het hoekje op de bank.

@Cyn
Houdt alleen met de stagiaire de zaak draaiend en heeft veel tijd om langs te komen.

@Viva
Niet naar kantoor vandaag maar heb thuis nog het een en ander te doen.
Jij je Vivadag vandaag, alleen de boodschappen en dan niets meer. Nou ja, het hele weekend genoeg te doen, lijkt me leuk die moordavond!

@Raak
Nog steeds zielig. Beterschap en een dikke :kus:

@TRL
Stilte voor de storm? Wie weet … kan ook goed bandenpijn geweest zijn. Hij daalt steeds verder in he? Weer andere spieren rekken uit. Daardoor ga je ook weer anders staan/lopen met al je extra gewicht, daar kan ook de rugpijn vandaan komen. Het blijft toch een grote verrassing wanneer het uiteindelijk gaat gebeuren.

@Roanna
Is een soort van Cora vandaag :p! Druk bezig met de snacks.

@Toos
Genoten van Ciske … mooi zo!
Nu de brug over en dat met dit weer, doe voorzichtig, neem het anker van Viva maar mee.

@Kaylo
Shame on you :finger:
Vanmiddag shoppen, hopen maar dat de laarzen dicht kunnen. De pyama :mad:, niet erg charmant maar alles beter dan kou lijden in een sexy ponnetje.

@MK
Alle pietjes binnen nu?

@marion
Alleen leespiet nog.

hello girls…

nou ben weer heel terug uit de storm

leespietje heb ik…
kokspietje heb ik
kunstjespietje heb ik
paard van sinterklaas heb ik ook, dus u roept maar ik doe er verder niets mee…liefhebbers???

zo ogentest gehad, is nog hetzelfde gebleven, krijg nu van de week op proef varifocus lenzen…zien of dat wat is, wel duur maar geen bril op je neus is ook lekker.

nog een broek en een truitje gekocht, 2 nieuwe asbakken en verder niets, ben blij dat ik weer binnen ben wat een butweer zeg…

zo nieuwe polis ook weer binnen voor de zorgverzekering, zo’n beetje hetzelfde als verleden jaar, 1 euro meer geloof ik…

hier nu hagel…gadver…

Ik ben ook iets van 1,80 omhoog gegaan met de zorgverzekering… :smiley:

@MK
En laat Viva nu net de leespiet hebben :smiley:

@Viva
In het nieuw naar het moordfeest morgen? Volgende weer lenzen proberen, je hebt ze al vaker gehad of niet?

@zorgverzekering
Heb een brief zien liggen maar nog niet gekeken. Straks ook maar eens kijken wat erbij komt.

zo ik lekker bankhangen…meld me wel weer, ik weet alleen nog niet wanneer iedereen voorzichtig met naar huis gaan, want het is hier bar en boos.

ja in het nieuw naar de moord, als ik dan toch het loodje leg, da maar netjes…:confused:

mk als je hem wilt hebben dan stuur ik hem wel op hoor, pb dan even je adres.
nee die varivocale lenzen heb ik nog nooit gehad, het is een probeerseltje…en de eerste maand kost het niets dus zo kan je het altijd proberen nietwaar.

Zo ik ook weer thuis:

Hubbie leesbril, ik voorzetzonnebril

Alles gekocht, ook anti-vlo voor hond en kat…en toen kon ik niet meer lachen(PFFFFF te duur echt)

Zo slapen…heb bijgelezen maar ben t kwijt…

:lol::lol::lol:

@viva
Heel graag viva, ik zal je een PB sturen.

Hier is het weer ook vreselijk.
Het gaat echt met buien, nu gaat het wel weer maar af en toe…

Goedenmiddag.

Even een vraag. Wat zijn die pietjes (geen luizen, neem ik aan) en bij waar of wat krijg je die bij dan?

:dag:

@ viva, hebbie mn mail ontvangen!?!? weet niet of ie goed verzonden is

@ mk verzonden berichten kun je om de 1 of andere reden niet meer terug zien, erg vervelend

Klopt! Had ik gisteravond ook. Kon mijn verzonden stukje pas terug lezen nadat de ander antwoord terug had gestuurd.

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem