@ beps da was wel t plan ja, om 6h boodschappies doen en dan tot en met maandagochtend de deur nie uit
sounds like a great plan to me!!
![]()
succes allemaal met werken en alle andere dingen
@ beps da was wel t plan ja, om 6h boodschappies doen en dan tot en met maandagochtend de deur nie uit
sounds like a great plan to me!!
![]()
succes allemaal met werken en alle andere dingen
Goeiemorgen!!
Toos: ik ben benieuwd!!! Ik ga waarschijnlijk in februari zelf ook nog een keer naar Ciske :wub:
Bren: āaskimā is geen nieuwe liefde⦠Daar beginnen we niet meer aanā¦
Maar is mijn āexā-āAskimāā¦
Vandaag en morgen te werk⦠collega is naar Moskou⦠dus ik alleen met de stagiaire⦠Zal dus wel veel langskomen vandaag ![]()
:dag:
Goedemorgen meidenā¦
Brenniejā¦helemaal gesloopt na een dag werken, het zal zeker niet meevallen om weer in je ritme te komen.
Bloemmie gaat dit weekend de winterslaap in, in het hoekje van de bankā¦lekker even niets, kun je een beetje bijtrekken (en hopelijk beter worden)
Beps op een oor na de voetzoekster om alvast voor te slapen voor de nachtdiensten van het weekend
Tlr nog 15 dagen, of nog 15 uur, vanaf nu is iedere dag er een nietwaar.
Toos al wakker van de samosā¦of nog in katzwijm
Mierre niet lekker in je velletje, kom op meisā¦en Tu dat is een pokke eind weg zeg.
Crazy langzaam verhogen om het suikerlevel goed te krijgen
Roanna met haar hoofd in de kd, zonder zorgen omdat pas in het nieuwe jaar wordt beslist hoe en wat op het werk
Linda??? stilletjes
Cynnie met exaskim in contact, en wil nog een keer naar ciskeā¦vandaag druk zonder collega
Marion vandaag vrij??? of naar kantoor
en toen was het blanco
weer, hier mag je wel met een anker aan je lijf buiten gaan lopen, het stormt en het regentā¦blehhhh
en ikke ga vandaag een dagje voor mezelf houden, ga zo even een paar boodschappen doen, niet veel want vanavond, zondag en maandag is Damber er niet, en wij morgen met hubs zijn werk naar Amsterdam een moorddiner dus morgenmiddag gaan we al weg nou en zondag zie ik wel wat ik eet, er ligt nog genoeg in de vriezer, en anders haal ik wel wat of bel wel dat ze iets kunnen bezorgenā¦idd niet te veel werk dit weekend.
en op zoek naar een nieuwe brilā¦dus vandaag is het vivadag en geen sopdag (heb ik gisteren al gedaan), hubs mag morgenochtend naar de droger kijkenā¦
Haha hier mag je ook wel met een zooitje beton in je broekzakā¦
En een vivadag⦠Ook weleens lekker!!! Geniet ervan!!
@Viva: Wij ook straks naar de brillenwinkel Hubs wil een leesbril haha!!! Heeft al een wandelstok, hij is bejaard geworden deze week :lol:
Hier geen idee hoe het loopt. Iig dus schapjes straks⦠En even het dorp in en naar de bouwmarktā¦en danā¦geen ideeā¦
Slapen dus vanmiddag als het lukt een uurtje of 3-5 en dan dus om 00.00 werken!!!
We gaan het beleven!!!
Bepsā¦kat in de zak dusā¦hiihhihihihi (mijn hubs heeft een bril, geen stok maar wel neptanden)ā¦ouderdom he komt met gebrekeā¦
:lol::lol:WHahahahaha ik lig in een deukā¦mijn: ik pak altijd de koffer op het laatste moment in-ventje heeft zojuist voorgesteld van 1 koffer in de slaapkamer te zetten:lol::lol:
maar ja ik ben ook zo kippig als een mol, veraf geen probleem, maar dichtbij ik zie ik niks
Viva : geniet lekker van je daagje voor jezelf en uiteraard voor jullie morgen ook een āmoorddagā
Beps : ook al naar de opticien, maar dan voor Hubs, neem er de tijd voor is een hele drukte steeds
Hier ook storm en regen, gatver
rest is al geschreven denk ik
Iedereen een fijne dag en speciaal voor
Trl : :kus:
Oh dan zijn we net zo siewig, Viva, de mijne heeft nl zn eigen tanden nog :hihi:
@Raak: Hoe ist nu?? Wat beter of nog steeds in de lappenmand?
Beps : ziet wel op kantoor maar ben er niet, ben ook zielig:hihi:
Nou voor iedereen die zielig is een hele dikke knufffffffffffffff
Zo ik ga de storm trotserenā¦als ik hier niet meer verschijn ben ik weggewaaidā¦
@viva
Een lekker viva dagje, veel plezier!
@beps
Een paar uutjes slapen vanmiddag, het is er iig wel weer voor om onder de wol te kruipen.
Hubs een leesbril, die van mij heeft er ook al een, ziet niets meer zonder.
@raak
Wel aan het werk, maar niet lekker.
Ik hoop dat je nog iets opknapt.
@trl
Dikke storm, zeggen ze niet altijd dat de bevalling dan begintā¦
@brenniej
1e werkdag weer achter de rug, het luie leventje is nu echt voorbij.
Marion,Mk,vandaag is het rustig in me buik de rugpijn valt nu ook (nog) wel mee,misschien stilte voor de storm�??
Hier wel veel wind,maar met een zonnetje erbij.
Goedemorgen allen.
Zo, ook weer klaar met de BK. De PD weer lekker schoon, dus we kunnen weer. :lol:
@Bloem: Ja, die broertjes Bos had ik ook gezien. Wat een leuk stel zo samen zeg. Echt grappig.
Hier ook een flauw zonnetje en tot nu toe nog niet geregend. Wel harde wind, als ik zo naar buiten kijk.
@Toos: Hoe was Ciske? Ben benieuwd hoor! Even⦠by the way⦠op de website van Sunwe* staan al de nieuwe prijzen voor ADR voor 2009. Heb je mss alvast een idee wat het volgend jaar zo ongeveer zal gaan kosten, alhoewe* ik ook even op B*X wil wachten, voor het geval DAT. :king: (als we gaan) Is nog helemaal niet zeker. Ha, ha. :lol:
@Beps: Alvast aan het voorslapen om uitgerust de nachtdienst in te kunnen. Niet even naar de markt? :lol:
@Viva: Zo, zomaar een Viva dag? Heerlijk hoor Viva en geniet ervan.
@Raak: Je bent er wel, maar je bent er niet? Beterschap hoor.
@Marion: Was vanmorgen al van de partij. :dag:Nu druk op de boerderie bezig?
@Cyn en MK ook weer druk doende op kantoor. Zo te zien ook niet al te druk daar? :dag:
@TRL: De dagelijkse :kus:.
Nou dames en mss heer⦠ik ga erweer vandoor, want er gaat weer even gewerkt worden. Friday= Snackday. ![]()
Latersssssssssssss :dag:
@trl
Wie weet!
@cyn
Die collega van jou is net zo vaak weg als ze op kantoor zit zeker.
Ik moet de kokspiet en de leespiet nog en dan heb ik 2 setjes.
@toos
Hoe was Ciske, gisteren helemaal vergeten je veel plezier te wensen :redface:
Goeiemorgen,
Hier stormt het dus ook, pannen liggen de klapperen op het dak en ik moet straks over de zeelandbrug naar de fysio.
Ciske was echt geweldig, Danny de munk is maar een onderdeurtje maar met een dijk van een stem. En Ciske zelf, hij wordt gespeelt door een zoontje van een collega, ik was ervan onder de indruk. :wub:. Het ventje is echt een natuurtalent. Een geslaagde avond dus