TTT 106 alweer!!!

@raak
Beterschap.

@beps
Klinkt erg gezond!

@viva
Ik hoop dat hubs het kan verhelpen.

Goede ‘inmiddels’ middag meiden …

Een hoop geklept sinds gistermiddag. Leuke berichten, maar ook minder leuke. Maar eerst de minder leuke, je kan het tenslotte maar gehad hebben he. Wil me er eigenlijk liever buiten houden maar kan het toch niet laten er 1 ding over te zeggen. Ook ik vond Hans soms hard overkomen op het forum. Daarom ben ik blij hem ‘live’ gezien te hebben in Rotterdam. Want je ziet dan ECHT een andere man. Gezellig, met mooie verhalen over het leven in Turkije. Sociaal en graag bereid advies en tips te geven. Jammer dat Beps en Bloem ‘deze’ Hans niet hebben leren kennen. En … de een zet makkelijk haar/zijn gedachten ‘op papier’ en een ander heeft daar moeite mee en komt daardoor misschien anders over dan bedoeld.
Dat is wat ik er nog even over kwijt wilde.

En verder …

@Brenniej
Fijn dat je er weer bent meissie!! En goed te horen dat je zo’n fijne tijd gehad hebt met je askim in Marmaris. Nu weer voor een jaartje in Nederland, jij bij je ouders en askim het leger in. Zal ontzettend wennen zijn voor je maar het moet he? Stomme leger! Ook terug naar je bewoners, fijn dat je meteen terug kon komen op je oude werk. Ik hoop dat het komende jaar voorbij vliegt voor je en verveel je je … je weet ons te vinden he!!

@Raak
Een beetje grieperig … beterschap meissie!

@Toos
Gefeliciteerd met je schoonzoon! Dat wordt weer een S*mos avondje of niet?

@Roanna
In het nieuw naar je werk. Was je er mooi mee? Ook het gesprek vanmiddag, mijn duimen draaien overuren

@Beps
In de rol van dr. Phill

@Bloem
Ook nog steeds niet lekker. Ook voor jou beterschap.

@Cyn
Eerder gegaan bij oma, valt niet mee he? Moeilijke ziekte die Alzheimer.

@TRL
Naar de verloskundige vandaag. Hoop dat de bloeddruk wat gedaald is.

En nu … maar snel posten want het is al de 2e keer dat ik dit epistel zit te typen. Hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry daarvoor.

Zie je wel, ben ik Viva en haar droger vergeten. Tis me wat, dat geren de trap op en af. Maar de oplossing heeft ze al gevonden, nu moet hubs nog even de klus zien te klaren.

Marion: :kus: geweldige update weer!!

ik wist ook niet dat er zo;n verschil zat tussen alzheimer en dementie…
is het niet zo dat iedereen met alzheimer ook dementeert maar niet iedereen met dementie heeft alzheimer? zo iets…?

zit ik mijn update te typen en komt Marion met een mega update:thumbsup:
Nou volgende keer de mijne dan maar weer he
met wat molletjes gaat het alweer wat beter hoor

Bloem: zoiets ja!!!

@Bloem: Zoiets, iemand die dementeerd heeft alzheimer, maar iemand die vergeetachtig is, is niet dement, snap je het nog?

whatever… al eerder gezegd, jullie mogen jullie mening hebben, ik heb de mijne.

@ toos, ja ik snap het nu van de alzheimer en de dementie. wist het alleen nooit van te voren. vandaag is t kwartje gevallen… of wat t nu een dubbie?? DDD he?

@Bloem: Jij ook al, nou welkom bij de club of was je al lid. Ben het even kwijt:unibrow:

Nou we gaan zo eten…

Beps en Bloem,:kus:
Brennie,hoe was je eerste dag?

Uhmmm de rest ff kwijt,net terug van verloskundige bloeddruk was nu goed,pijn in me onderrug en buik zijn toch misschien al wel voortekenen,zei dat het nog steeds goed trapt,maar dat ik gehoord had dat hoe dichter het bij kwam ze minder gaan bewegen,de verloskundige zei dat dat bij turkse kinderen wel anders was,die schijnen erg beweeglijk te zijn tot het laatst.

@Beps
En wat komt er vanavond op tafel bij jullie? Bij ons kippensoep (en nog wel zelfgemaakte), aardappelen-slavink-worteltjes. En het toetje van de maand, taaitaaipudding. Ben benieuwd hoe dat gaat smaken.

Vanaaf komt er een halve entre cote a la minute vd grill(we eten veel te veel vlees) en aardappels met rauwkostsalade(omdat ik dat heeeeeeerlijk vind)
Al zou het nog een hele entre cote kunnen wordne hoor,…als ik gewoon trek heb

hihih
klinkt lekker alleen weet ik niet wat ik met taaitaaitpudding moet voorstellen?!

@ trl, nee… hij moet echt nog ff-kes blijven zitten hoor! das bijna 2 weken te vroeg (toch?) of kan dat geen kwaad dan…?kan me wel voorstellen dat je er een beetje genoeg van hebt! en nieuwsgierig bent! hihih

@TRL: Nee hoor, hij moet nog ff blijven zitten!!! Nog een weekje ong!!! minimaal vind ik!!! Kom op, als hij nu al geboren wordt zijn de oortjes niet klaar en luisterd hij niet!!! En het is een half-turks kindje dus die stopt met trappen als hij nog een weekje moet haha

@Beps
Zou bij mij de hele worden dus. Ik ben gek op biefstuk en alles wat daar ook maar een beetje op lijkt.

@Bloem
Het kijkt bruin met een of ander wit sausje erover. Is van die bekende puddingmaker zeg maar.

@TRL
Mooi nieuws dat de bloeddruk nu goed is!!

@Bloem en Beps::kus:
Ik ga er van tussen, ben laat thuis vanavond, dus eet smakelijk voor straks en tot morgen:dag: