Een kindje in volgroeid bij 37 weken toch???
ja ong maar toch… hihi
@Roanna!!! hoe ging het vanmiddag???
Het lijstje nog maar een keer
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo
Ja Roanna,hoe ging je gesprek?
Ik ga ff bankhangen,heb ik wel verdiend vind ik zelf naar een dagje oppaskids
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Die mag nog wel ffies herhaald worden vind je niet :lol:
Goedenavond all.
Nou, ben d’r weer hoor. En nog geen steek verder als gisteren. Het ging meer over het financiele plaatje en dergelijke. Er gaan wat verschuivingen plaats vinden, maar ik zal er in ieder geval tot eind Januari nog niet mee te maken krijgen.
Er zal hier en daar bezuinigd moeten worden, wat betekend dat de uitzendkrachten meer en deels eruit gaan en wij het op moeten vangen en meer zullen moet rouleren binnen de catering. Dat was het wel zo’n beetje en de rest krijgen we in Januari te horen. Voor mij in ieder geval nog niets schokkends voorlopig, wat niet wil zeggen dat er niets aan de hand is/was. Voor veel van mijn collega’s veranderd er wel het een en ander en sommigen waren daar niet blij mee. Maargoed… weer afwachten dus.
Voor de rest alles bijgelezen hoor.
Raak een beetje ziekies.
Marion ook even haar zegje gedaan.
Viva blijft maar rennen voor de kapotte droger.
Mk lekker druk voor de Klaas.
Toos naar Ciske toe.
Bloem druk met van alles en nog wat. ![]()
Beps tegenwoordig aan het grillen. Hopenlijk is het geen gril Beps, want het is wel heel gezond en je valt er echt mee af. Maarja, een lekker koteletje moet toch kunnen. :lol:
Hel discussie hier geweest wat dementie en wat Altzheimer is. Ik ben er in ieder geval ook weer een stuk wijzer van geworden.
En toen sloeg mijn DDD toch toe. :dag:
Zie je nu wel, die DDD?
@TRL: Weer naar de VLK geweest en gelukkig was je bloeddruk nu goed. Houden zo hoor! :kus:
@Roanna: Gelukkig nu even rust, en wat ze je verder te vertellen hebben dan maar na de feestdagen he!!! Die moeten maar feestelijk blijven!!!
Hier nu rust
@Beps: Zo is het maar net.Ergens had ik nu al wel willen weten waar ik aan toe ben, maar zo even rust voor de feestdagen is ook wel ff goed. We wachten het gewoon weer ff af!
Wat een rust hier he? Waar is iedereen? :paranoid:
helllo allemaal!!!
bedankt allemaaal voor de welkom terug woordjes!!![]()
doet me goed!!..
Pfff, dat valt niet mee zeg na zo een lange tijd geen wekker gehoord te hebben!.. en gewoon lekker te doen waar ik zin in had!.. maar ja aan de andere kant was het ook weer fijn!.. lekker afleiding! iedereen weer terug zien!!
@ Bloem: jaaa die bewoners… aaaahhh, best veel ook overleden,… maar toch ook wel een hoop die me nog herkende maar die maar niet konden plaatsen waar ik nou ben geweest… of waar ze me nou van kende hahaha… schatjes allemaal… ben flink geknuffeld en gekust vandaag!
constant hetzelfde verhaal hahaha…denk je ff je gedachte op iets anders te zetten!..hmmm forget it!!..
maar leuk dat iedereen zoveel intresse heeft!..
@turkijelover: lekker bankhangen…zwaar daggie achter de rug!!!.. pfff…haha
@ Toos: naar ciske de rat…LEuk LEuk Leuk!!!.. vond die film ook geweldig!..
@ Cyntia: jaa geloof ook wel dat ankara een gunstige plek is…het kan indd altijd slechter… maare jou ’ askim’ nieuwe lover?? offf… zit ik er nou ff helemaal naast…?
weer nieuwe dingen geleerd over alzheimer… hehe!!..
verder uhmmm weet ik het ff niet meer!!
ik ben kapot… me benen doen zeer hahah… dus ga ook ff lekker relaxen denk ik!..![]()
morgen weer een dag er achter aan!!..en dan wel het weekend vrij! jaa moet niet te hard van stapel lopen he!!..rustig aaan!!!.. ( ik wordt al een turk hoor:P:P:P)
kus voor iedereen!!
Wow Bren!!!
Meteen hard aanpakken!!! En dan ga je gelukkig ook nog een vrij weekend hebben!!!
Mooi dat je weer daar kon beginnen…en lekker sparen nu cker!!
@Roanna: Ja dat kan ik me ook wel voorstellen… maar ach misschien blijf je gewoon werken daar…
Beps…De laatste dagen waren wat heftig…vooral omdat je de forumbeheerder als LUL wordt uitgemaakt…ik vergeef het je omdat je het bericht al vrij snel verwijderd hebt…
Dames,TTT blijft zoals het is,dus geen apart subforum;dus geen moderator…ik blijf dus de beheerder over julllie.
Noot;laten we het netjes houden hier?..excuses die niet aanvaard worden,ok,ik ga in iedr geval met tenminste 9 Dames door 1 deur…en blijf ook actief hier,het is tenslotte ook mijn subforum als beheerder.
Groetjes…
@ beps: jaaa ik ga flink sparen indd!!!..elke eurotje kan ik gebruiken voor wat komen gaat…zeg niet dat ik geen leuke dingen meer doe… maar wel lekker sparen!
en ach hard aanpakken, ik heb het ook wel nodig!.. van thuis zitten wordt ik gek!.. en ga ik alleen zitten piekeren…zielige muziekjes luisteren…fotos kijken!.. neee dat zie ik niet zitten!.. dan wordt ik alleen maar verdrietig… tis goed zo!.. lekker afleiding…en toch even me eigen ding!.. het klinkt raar als ik het zeg… maar het zal wel moeten anders gaat het zo lang duren… en wordt het zooo een vermoeiende harde tijd!.. kan maar beter genieten van me laatste jaartje in NL… dan er zielig bij te zitten toch… en tuurlijk mis ik askim elke dag en nacht… maar ik moet gewoon sterk zijn!>…althans mijn voornemens van dit jaar!![]()
@Bren komt wel goed… En je weet hoelang het duurt dit keer, en dat het goed zit!!! Toch!!!
Daar gaat t om. Je hebt de afgelopen maanden(behalve ons verwaarloost
) gezien dat jullie het kunnen saampjes!
En dan gewoon nu doorzetten om een stevige basis erbij te hebben als hij dienst erop heeft zitten… Kom maar hoor meis, we zijn er voor je
weet ik en daar ben ik ook blij om!!!..
En gewoon weer bij je ouders???
Jullie huisje blijft dat of gaan jullie iets anders huren(oh ik vraag dingen die je vast ergens al verteld hebt, maar ik heb de laatste dagen niet echt veel mee gekregen
)
@ beps: ik woon nu indd weer bij me ouders… is ook weer ff wennen maar ook wel fijn!..tenminste leven om me heen!!.. heb me eigen kamer nog steeeds…dus kan me ook wel terug trekken! ons huis in turkije!.. hebben we opgezegt… omdat we in de toekomst toch iets anders wilen hebben!..:)omdat het dan echt voor het eggie is zeg maar!
haha
Bren…kom op…als ik iets voor je kan betekenen stuur me een pb…
@Bren: Heerlijk dat jullie zo zeker zijn meis!!! En dan straks zelf zoeken naar een ‘woning’ voor mevrouw en meneer… haha!!! GEWELDIG!!! En gewoon in je eigen Marmaris natuurlijk!!
Ik ben zo blij voor jullie dat het zo goed gegaan is, want toen eea steeds mis ging, jij terug geweest was enzo… ik maakte me zorgen over jullie echt!!!