hoihoi ik ben weer terug op wereldwijzer.
Wat erg he ben een hele poos niet geweest!
Maar ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!!! En Bloem is weer blij dat het schaatsseizoen is gestart!
hahaha Ik ook hoor. Zit ook heerlijk te kijken!
Nou ik wens iedereen een fijn weekend toe!!!
En Linda tot zondag!!!
@Roanna: Leuke foto’s ja je bent al een poosje terug maar ik heb net je foto’s bekeken.
En mag ik vragen welke kamernummer jullie hadden???
Het lijkt me dat wij dezelfde kamer hebben gehad en ja ik weet dat de kamers op elkaar lijken maar qua uitzicht. Nou ja het lijkt er gewoon op
@Jac: Wij zater eerst op kamernr, 1140 recht tegenover de receptie, maar Toos vond dat maar niks, hi hi, hi, en heeft ervoor gezorgd dat wij een donderdags naar een mooiere kamer mochten. Dat was nr. 1024 of 1124, dat weet ik niet meer precies. Wel op de begane grond en vlakbij de ingang van het hoofdrestaurant. We hadden inderdaad nu een schitterend uitzicht en als Toos en haar hubs (buiten) gingen eten, zaten ze als het ware bij ons in de tuin. :lol:
Ik heb nog helemaal niets van het schaatsen gezien. Ben al een tijdje bezig hier om een dossier aan te leggen bij een of andere stichting, die voor je uit wil/kan zoeken, of wij met onze verzekeringspolis toendertijd, misleid zijn. Maargoed, dat is voor jullie niet zo belangrijk. :slywink:
Maar kan me voorstellen Bloem… dat jij momenteel weer de tijd van je leven hebt en dan ook nog kaartjes gewonnen voor beide dagen. Toe maar… het kan niet op. :biggrin:
@roanna alleen kaartjes gewonnen voor zondag hoor, we gingen sowieso zaterdag al…
en krijg je dan rechtshulp ofzo?>?
belde met mn mams, ze heeft een bekeuring gekregen!! hahahaha (meestal is het mn vader die voor tig euro boete krijgt, en dan zegt zij: jij bekeuring, ik schoenen, 3x raden wat mn pa zei toen ie t hoorde… ahaha" krijg ik ook nieuwe schoenen dan?") ik kwam niet meer bij… en waarom? voor het scheef parkeren?? muchos onzin, KAN niet eens!! mams meteen naar de plicie… dus ze gaat t aanvechten, ook geen klein bedrag ook!! E180 :eek:
@Bloem: Ja, ze gaan dan het een en ander voor je uitzoeken.
Wat sund geld dan he. Maarja, ik neem aan dat je moeder 'm ook niet expres zo geparkeerd had. Enneh… ja, ik wist wel dat je morgen zoal zou gaan, maar nu kun en mag je dus ook op zondag. Goeddddddd!!!
@bloem: gefeliciteerd met de kaartjes die je gewonnen hebt! Veel plezier zaterdag en zondag! Ik heb helaas zondag al een afspraak had me anders erg leuk geleken met je mee te gaan
ppfff moet echt gauw gaan afwassen en opruimen enzo, heb ik de komende 3,5 week allemaal geen tijd voor he? maar ja, toch blijf ik maar zitten achter die klapdoos… haha
moet ik ook nodig gaan doen zo bloem, afwassen, opruimen en strijken, paps en mams komen morgen namelijk hier naar twente kijken als ik in stadion zit via decoder met voetbalkanaal
sommigen van jullie zeiden al dat ik afgelopen week erg stil was op ttt klopt inderdaad komt omdat ik afgelopen week erg druk was maar ook omdat ik afgelopen week erg veel heb nagedacht over t en mijn date die ik zondag met hem heb gedacht we hebben toen ook erg veel gepraat, was ook erg gezellig, maar denk toch dat ik momenteel t gevoel heb dat ik t wel erg gezellig vond zondag maar ook niet echt meer dan dat van mijn kant uit is er geen klik of dat ik t idee dat die er gaat komen ook ook qua hobby’s hebben we totaal geen raakvlakken, hij heeft juist absoluut een hekel aan de dingen die ik als hobby zie ook speelt mee dat hij niet werkt en 100% afgekeurd is, klinkt mss raar maar wil later niet de hoofdkostwinner zijn maar juist graag kids krijgen en dan minder gaan werken ben liever nu eerlijk naar hem toe
ach linda, servival of the fittest, heel logisch hoor, maar je kunt toch nog wel gewoon lol met hem hebben? wie weet heeft hij leuke vrienden, collega’s kennisen… kijk t gewoon nog ff aan, ga gewoon nog eens uit en zie wat er gebeurd…
wel grappig dat het nu precies andersom is…
ppfpf tis al veels te laat he? moet eigenlijk naar bed, maar ja…
Heb nooit de intensie gehad om afstand te nemen van jullie;mijn community,ging alleen te ver in een topic waar ik reageerde op een manier wat een beheerder niet waardig is maar waar ik wel imeende gelijk te hebben qua gekleefte onderwerpen;ik wil geen ruzie met Beps en Bloem…we kennen elkaar al zolang…ik neem terug mijn negatieve uitingen tegenover jullie 2en en ik zal graag weer '‘af en toe’‘weer terugkeren hier,maar wel met een zekere’‘áfstand’'het blijft toch meidenpraat en daar heb ik me ergens in vergist.
Ik kan niet blijven vergeven, ergens houd dat ook op.
Ga verder waar je mee bezig was en laat mij met rust…dan zal ik dat ook doen
Vergeven is niet iets wat je “even” doet.
Er is veel gezegt veel gekwetst en te vaak gebeurt
Kom nog even aanwippen, was een redelijk rustige avond, niks spannend gebeurd. Is wel iemand slecht, heb ik mee afgesproken dat als ze wilde gaan dat wel na 11 moest doen. Heeft ze zich aangehouden. Kan nooit zoiets afspreken, je weet nooit wanneer het gebeurd. . @Bloem; Geniet van je [COLOR=red]weekendschaatsen. Wat een mazzel, nog kaartjes gewonnen ook. In ieder geval heel veel schaatsplezier!![/COLOR]
@Hans: Het is iets tussen Bloem, Beps en jou. Ga daar verder niet tussen zitten, maar wat mij betreft heb ik er geen problemen mee als je af en toe meeklept