Ttt 103

en terwijl ik op reageren klik zegt de oven: PING!! hahahaha love that sound!!

@bloem…klinkt als een relaxt avondje…!! enjoy…

Hahahaha… wijntje erbij???

yup
i am… hahahaha

cker beps, wijntjes erbij… was alleen al een beetje moe en voel em nu alweer hangen… hihih…

Lieve Dames,

Gisteravond hebben we lekker gedold en gelachen,dat moet ook eens kunnen,het hele jaar verwerken we info van nieuwe/bestaande leden en we zetten er met z’n allen daarvoor in.
Hectisch vooral in het voor-najaar en hoogseizoen;mijn pb is dan ook overladen.

Humor is belangrijk en samen lachen is niks mis mee

Nou,ik klim weer op mijn tapijt richting Istanbul(2 vriendinnen bezoeken)
Maar wordt afgeremd omdat er iemand aanhangt…Toos?Roanna?

Bloem…jammer dat je die foto’s verwijderd hebt,en nee mij kwets je er mij niet mee hoor;moet kunnen na al die jaren.

@ hans, ik heb helemaal nix verwijderd…
ik denk eigenlijk dat de website waar je ze maakt ze weer verwijdert en overschrijft…
dat zal het zijnn…
blijft raar met jouw foto… ik kan trouwens in het beheerders deel nu ineens niet meer reageren…

so weird…
nou ja, nog maar een wijntje en lekker chill op de bank ofzo?

Ikke net de cappu op. Zo maar eens De Stoel bezetten(of te wel: Aiji eraf gooien en zelf gaan zitten :lol:)
Wij niet echt gegeten, broodje osseworst met uien(Ohhh ben in mn Ohhh ik wil vandaag alleen lekkere dingendag…) en dan straks lekkere hapjes…Borreltje…en dan morgen WERKEN(GRRRR) dus niet te laat naar bed…

Moet duidelijk ff gaan kijken op die site haha

@ beps cker doen, hardstikke leuk!!

Nou moet eerst eens een leuke foto van mezelf vinden zie ik al… haha kan je het je voorstellen, een leuke foto en dan ook nog van mij … Die is er niet hahahahahaha

@Hans: Ikke? Pfffffffff… nee hoor, kon me nog net aan een rafeltje vasthouden en ben er op tijd af gesprongen.

Poeh hee meiden, wat hebben jullie ineens een energie. Ik ben juist nu zo moe als een hond. Weet niet waarvan, maar voel me momenteel niet zo goed in het vel zitten. Oh maar, dat gaat heus wel weer over hoor. :wink:

Moet ik trouwens even helpen douwen? :unibrow:

Zit die wouse ouwe heer weer op dat Pijnebur* trommeltje te hengsen. Wat een irri reclame zeg. :tssk:

zal toch wel…? maar dan nog… heb zat leuke van ons saampjes…

ik verveel me! ben eigenlijk te moe om iets te doen, dus heb nergens zin in, maar vertik het om al naar bed te gaan…

Nog 27 te gaan :paranoid:

@ roanna, winterdipje??

en die 100 halen we automatisch wel hoor, hoeven we nix extra’s voor te doen!

100 ???

Weet niet wat ik heb, maar ik neem nu ff een molletje en dan zo ook maar ff een rood zoet wijntje, gaat het vast wel over.

@Beps: Ben best nieuwsgierig naar jou portret. :unibrow:

100 blz…?

Morgen maar…ga op De Stoel
Toedels…

bloemmie…snap het dan ook niet…

Beps…een foto kan alleen als die op internet staat heb ik net begrepen…

Nu popstars kijken…

@ hans, beps bedoelt wat anders

@ beps enjoy the stoel