Ttt 103

Ik ben er weer. eigenlijk niet veel nieuws behalve:
IK HEB DE VAKANTIE BETAALD…dus nog 6 weken haha

Goedenmiddag.

@Marifran: Wat komt nooit meer goed? Jij dus ook al snotterig en hoesterig na terugkomst. Wat wij (oudjes :lol:) beter zouden kunnen doen is, een paar maanden in de herfst/winter overwinteren in Zuid-Spanje of Portugal. Maarja… dat komt er nooit van he!!!

@Filiz: Trappenhuis schoon?

@Viva: Ook alles aan kant, dus het weekend mag starten!! Gaat Damber vanaaf de auto ophalen, of heeft ze 'm al?

@Beps: Goede daad verricht dus. :lol:

jeetje zeg… nu snap ik waarom niemand gisteren reageerde?? ik had hier iets van 500 foto’s neergezet. beckham met mijn face als tattoo… maar geen reactie!! ik denk dat het er mee te maken heeft welke WW versie je hebt, 4.2 of 4.5
of misschien activity x ofzo… i dont know…

wel jammer dat jullie nu mn ideetje gejat hebben :wink:

Beps, niet gek, 6 wk zijn zo om en weet zeker dat je gaat genieten , is daar zo veel moois te zien en heel aardige mensen , niet echt opdringerig, ze laten iedereen in z’n waarde.

Roanna, dat koud hebben bedoel ik eigenlijk, was vorige winter ook al zo.
Maar ja, ik wil niet overwinteren in Spanje ben ik veel te ongedurig voor:nod:, misschien als we echt oud zijn en de kleinzonen groot.

Viva laatste vakantiedag nuttig besteed, weer aardig opgeknapt zo te horen.

Bloem, ik heb ze vanmorgen allemaal gezien, ook dat snoepie Beckham, maar zag het vanochtend pas. Alleen de plaatjes van Hans heb ik even gemist.
Trouwens je kunt alleen nog maar WW versie 4.5 hebben, geen keuze meer!

Damber gaat straks haar auto ophalen…

overwinteren…lijkt me heerlijk

ach opgeknapt, tja wat zal ik er van zeggen…de ene dag gaat het goed, de andere is k*t.

Bloemmie ik heb ww. 4.5

Bloemmie echt gaaf die site, heb je er nog meer???

nop ben er ook maar over gestruikelt

Heb net bij de slager erwtensoep gekocht, bijna net zo lekker als zelf gemaakt, is nog wel vroeg maar ga toch de stokbroodjes maar vast in de oven schuiven. Eet smakelijke allen !!

@Marifran: Daarom zei ik ook van… het komt er toch niet van. :wereld:

@Bloem: Ik had versie 4.2 maar is automatisch omgezet naar 4.5. Je hebt inderdaad wel wat teweeg gebracht met die site. Iedereen aan de neppers. :unibrow: Gaaffffff!!!

@Viva: Spannend.

Ik heb net de boerenkool op.

erwtensoep kopen bij de slager…???

erwtensoep… jammie :smiley:
Bloemmie: ik kon alleen je dollarbiljet zien en die foto van Hans… Meer niet… Haha heb net die van die crimineel gedaan met een foto van Yasar :smiley: hahahaha Ik lig helemaal in een deuk hier!

wij verkochten ook altijd erwtensoep!

really??

Ja hoor, elke keurslager verkoopt ook soepen(vaak diepvries) en maaltijden…

Haha ja bij mijn oude werkgever hebben ze nu ook macaroni, boerenkool, hutspot, nasi, bami, lasagna… en in de winter erwtensoep… Maar ik heb liever de erwtensoep van mijn mams :wub:

Meiden fijne avond! tot morgen!

@beps…nu kan t aftellen echt beginnen…!!
@raak…lkkr de haard aan…waan je je ook n beetje in n warm langs toch :wink:
@roanna…jips…trappenhuis schoon…!
@ewrtensoep…bahhhh

Cyn en Bloem…ik snap dat niet dat jullie mijn foto wel kunnen zien en de rest niet…moeten ze ook beheerder worden?haha…

Lekker in de regen gelopen vandaag met de post…

Jaren geleden zat hier op de Hoogstraat een slagerij,2 dames en die maakte zelf de erwtensoep en vroor dat in.

Ik kocht het dan in zo’n witte bak;heerlijk…

Maar vanavond witlofschotel met ham en kaassaus van AH…de 2e keer trouwens deze week

ikke weer lekker thuis en ben sinds gisteravond in een MEGA geweldige bij… ze vroegen op mn werk al wat voor pilletjes ik geslikt had, maar goed… hihih…
heb dus flessie wijn gekocht, pizzaatje en lekker chill… hihi…>!!