Hallo Everybody ![]()
Ik zou graag in contact komen met women die plannen hebben om te trouwen met hun Egyptian Lover of die reeds getrouwd zijn :teeth:
Ik zit namelijk in een erg dilemma…:wasted:
Alvast bedankt!
Jane…
Hallo Everybody ![]()
Ik zou graag in contact komen met women die plannen hebben om te trouwen met hun Egyptian Lover of die reeds getrouwd zijn :teeth:
Ik zit namelijk in een erg dilemma…:wasted:
Alvast bedankt!
Jane…
Ik ben (net 06-06-08 ) getrouwd met mn Egyptische mannetje;)
Voor vragen moet je maar ff een PB-tje sturen
xxx
Zijn er ook advocaten in Nederland die mij kunnen helpen met vragen over het trouwen met een Egyptenaar in Egypte?
kijk eens op dit forum www.woneninegypte.nl/forum
Daar vindt je veel informatie en ervaringen
JaneT21
Ik kom net terug uit Hurghada, heb er van alles gezien en gehoord.
Als jouw vriendje echt serious is met jou, trouwt hij niet met jou op de ORFI manier
( dit geldt voor alle vrouwen daar…),maar trouwt hij met jou voor de imam…
Goed je ogen open houden en luister naar de adviezen van Divewoman en Gamela, zij wonen daar en weten veel door hun eigen ervaringen en die van anderen.
Wees voorzichtig…
Groetjes Hadiya
Hallo JaneT,
Wees inderdaad voorzichtig. Ik heb als man dus in Egypte gewoond, en zoals Divewoman al zegt, komen gruwelijke daden richting buitenlandse meiden niet in het nieuws.
Kijk op het forum ‘Relatie met een Egyptenaar’ en kijk op de zwarte lijst van loverboys die gerust met je trouwen voor slechte redenen. Bedenk dat je een van de vele echtgenotes kan zijn (een man mag wettelijk vier vrouwen hebben).
En doe net alsof je een Nederlandse/Belgische man ontmoet. Trouw je die al na één of twee keer een paar weken te hebben gezien? Of trek je daar eerst jaren mee op?
Wat doe je als je gaat trouwen met een egyptenaar? Je aanpassen en in een derdewereld land gaan wonen waar je als vrouw bijna geen rechten hebt?
Er zijn heel veel andere rampsenario’s. Lees gewoon eens alle reacties op het forum, en check de Black List, om te kijken of je lover er niet toevallig tussenstaat.
Veel succes en voorspoed,
Rob
Waar staat die Blacklist?
Op de website http://www.dezy-house.ru/portal/index.php
De site is Russisch, maar scroll naar beneden en je ziet de Engelse sectie.
Op bijv. link http://www.dezy-house.ru/forum_rus/v…b9f2a4ebfb1f05 zie je de blacklist van Hurghada, met veel foto’s.
Succes!
Thnx…K zie mijn vriendje er niet bij staan ;)…Dat scheelt alweer iets ![]()
niet alle bad boys staan in die lijst. Wees in ieder geval heel voorzichtig . Stel jezelf heel veilig . Neem het heft zelf in handen en laat het niet over aan je vriendje.