Heeft iemand ervaring met een trip naar het Parc national du Niokolo koba in Senegal vanuit Kololi. Misschien in combi met andere gambiaanse parken op de weg daar naar toe en terug
Alle ideeën zijn welkom
Heeft iemand ervaring met een trip naar het Parc national du Niokolo koba in Senegal vanuit Kololi. Misschien in combi met andere gambiaanse parken op de weg daar naar toe en terug
Alle ideeën zijn welkom
Ik weet niet in welke periode je van plan bent om af te reizen ?
Tijdens het regenseizoen is dit park blijkbaar gesloten .
Groeten Tania
Dank je voor je reactie. Maar we gaan in dec dus na het regen seizoen
Verwacht niet dat je heel veel wild ziet. Vlak na het regenseizoen is het park dicht begroeid en er zit sowieso weinig (groot) wild in het park.
Je bent ongeveer twee dagen kwijt om er te komen vanuit Kololi.
Ik heb alle dieren gezien die er te zien waren. Wij zijn met een lokalen gids geweest, plak er die dag ook kunta junta eiland aan vast! Ik vond het een hele leuke dag!!
In vergelijking met de parken in zuidelijk en oostelijk Afrika zit er weinig wild.
Ben benieuwd wat jij allemaal gezien hebt. Wij kwamen niet verder dan een paar krokodillen, nijlpaarden, wrattenzwijnen, bavianen en wat antilopen.
Dat klopt, maar je moet het niet vergelijke met zuid afrika.
Dat wisten we van te voren dat we er waren dat het niet zo is als daar.
Maar wij hebben de dieren die er zouden zitten wel allemaal gezien, giraffe, en de rest van de dieren weet ik de naam niet van.