Trip met de eigen vervoer zomer 2013 +/-juli/aug (surfen )

Hey

Ik wil deze zomer graag met eigen vervoer een trip gaan maken door europa , het liefst met surf mogelijkheden , alles is mogelijk , dit zou ik heel graag met iemand samen willen doen en evt met meerdere mensen , mijn idee was om een tent mee te nemen of evt een camper te huren dit omdat ik het liefst nergens aan vast wil zitten en samen wil gaan en staan waar je zin in hebt , zonder verplichtingen dus vast zitten aan 1 camping of accomodatie.

Ik ben 25 (bijna 26) en houd heel erg van op de bonnefooi op vakantie gaan , dit doe ik al een aantal jaren en bevalt heel erg goed.
Ik werk voor mezelf en heb van de zomer +/-4weken vrij vanaf 6juli t/m 10aug , ben dol op muziek speel gitaar en een beetje piano , houd erg van buiten zijn, in mijn vrije tijd doe ik graag mountainbike , klimmen , wandelen en wil heel graag meer gaan surfen , op vakantie houd ik van relaxen maar ook van actieve dingen doen , vind het erg leuk om dingen te ondekken en lekker te eten ,ben 5jaar op de bonnefooi door italie(en een klein deel frankrijk) gaan reizen en dit was echt geweldig , heerlijk eten leuke mensen en fijn als je zelf de tent bij hebt zonder iets te boeken reisde wij altijd heen waar we zin in hadden , vorig jaar ben 1 maand naar thailand geweest ook met een reisgenootje via deze site , heb jij zin in een heerlijke vakantie , met vooraf bepaalde ideeen maar je wel te laten verassen op je reis laat het me weten .

Groetjes Cathelijne

Hallo!

Ondertussen al iemand gevonden?? Ik werk als opvoedster en heb eigenlijk exact dezelfde periode vrij. Ik ben 25j, v, Belgische. Ik wil heel graag leren surfen en las net enkele zaken over surfen in Mimizan, Les Landes, Frankrijk. Dit spreekt mij wel aan om met de auto naartoe te rijden! Ik zag een interessante surflodge maar er zijn vast ook veel campings. Het concept om niet al te veel voor te bereiden spreekt me wel aan, maar dan liever met twee onvoorbereid, dan alleen :)!
Laat gerust iets weten.

Groetjes,
Kim

Klinkt bijna als mijn ideale vakantie, en het mooiste is dat het ook nog in de periode valt dat ik waarschijnlijk ook vakantie heb. Ik reis ook al jaren met de tent op de bonnefooi. Zo heb ik de afgelopen jaren op de bonnefooi met de tent o.a. door Frankrijk, Noorwegen, Kroatië, Zuid westen van de US of A, Roemenie en Schotland gereist, soms met vrienden, maar ook alleen.Voor mij de ideale manier van reizen. Gewoon lekker tijdens de reis kijken waar het mooi is en zolang daar blijven als je zelf wilt. Echter vanuit ervaring met een groepsreis weet ik ook dat reizen met compleet vreemden een geweldige ervaring is, maar dan mis je weer de vrijheid omdat de reis vooraf geheel gepland is, en dit zou een ideale manier zijn om beide te combineren. Lekker met een groepje weg, en toch de vrijheid van het op de bonnefooi gaan.

Vorig jaar heb ik overwogen een SUP board mee te nemen naar Kroatië, en dit jaar speelde dat idee weer op, echter met golf surfen kan ik me denk ook wel amuseren, hoewel geen ervaring mee. Verder wandel ik graag, trek ik graag de bergen in, kan intens genieten van de rust van een afgelegen stuk mooie natuur, maar behoort lekker eten en terrasje pakken en zo af en toe een stadje bezoeken zeker ook bij het vakantie gevoel. Een avond op stap vind ik prima, maar iedere avond een discotheek in is niets voor mij, dan prefereer ik liever een kampvuur een eenvoudige pot bier.

Ik hoor wel of er interesse is of dat ik mee mag.
Gr. Robert

Hoi, ik ben Sam en hou ook heel erg van de bonnefooi. Jullie hadden dus al afgesproken? Ik zou jullie ook een keer wil spreken misschien eerst via internet. Wat ik graag zou willen doen/doe op vakantie is behalve wandelen en barbecuen ook me met de lokale bezigheden bemoeien. Niet zozeer druiven plukken, het hoeft ook niet zakelijk te zijn. De laatste tijd werk ik vooral via internet en heb mijn computer dus bij me. Dan heb ik al wat te doen als ik in een stadje kom (architectuur interesseert me weinig). Het zou ook aanleiding kunnen zijn om dan dus verder te praten met wie ik ter plekke tegenkom. Maar, ik wil eigenlijk liever datzelfde doen maar dan minder op de computer, want ik hou veel meer van bewegen. Snap je? Veel backpackers in Australie doen dat bv. al zijn dat meestal simpele baantjes (niks mis mee hoor).
Als je met de auto bent, ben je wel vaak heel veel onderweg. Het mooiste vind ik dan dat je echt vrij bent van de maatschappelijke beklemming, alhoewel je als buitenstaander dan ook wel weer moeilijker mensen goed leert kennen enz. Autorijden is echt heerlijk. Ik leer langzamerhand hoe je dat t best doet (on the bonnefooi)
Anyway, surfen is echt lachen. Cathelijne en Kim, hebben jullie al concreet ie

al een keuze gemaakt ? ik ben een jonge gast 26 jaar met veel energie en mijn ultieme vakantie uitdaging lijkt me dan ook zonder vervoer dus echt nergens aan vast zitten… naar mimizan te reizen in frankrijk om daar uiteraard te gaan surfen. ik zou daar eventueel ook wat dagen kunne werken voor Onile surfkamp niet voor geld maar sta plaats en wat eten en na het werk natuurlijk op de golven gaan staan :wink: hoop dat je og niemand heb gevonden ik ben vanaf 31 juli vrij om te gaan en staan waar ik wil voor onbepaalde tijd hoor graag van je groeten D-lay