Trektocht Juli 2015 Canada: vrouw

Hallo allemaal!

Samen met een vriendin ga ik in juli 2015 3 weken naar the Yukon, Canada. Het plan is om een kayak tocht van 8 dagen te maken (over the Yukon river) en een hike van ongeveer 8-10 dagen (in Kluane NP). Ivm de veiligheid zijn wij nog opzoek naar 1-2 dames die met ons mee willen. Waar zijn we naar opzoek?

• 20-35 jaar (give or take)
  • In voor een geweldig avontuur
  • Enige kennis van survival technieken
  • Bekent zijn met het hiken (ed.) in afgelegen gebieden
  • Een echte outdoor gek zijn 
  • In goede conditie
    We willen de hele route self-supported doen dit betekend veel baggage; zware rugzakken. We zitten ook in afgelegen gebieden (4-5 dagen vd bewoonde wereld en hulp) waar we de natuur moeten delen met Grizzly beren, wolven ed. Dit is geen avontuur zonder risico!

Stuur me een PM als je interesse hebt of vragen!

Groetjes, Marieke

hoi hoi,

ik heb via soortgelijk forum een reisgenoot leren kennen waarmee ik eind december afspreek voor een eerste ontmoeting,
onze planning is vanuit amsterdam veronderstel ik, naar vancouver / seattle te vliegen en van daaruit naar anchorage alaska waar we een auto huren enzo de inside passage doen en hiken en vissen en… de auto leveren we dan in vancouver/seattle terug in. dit alles gaan we wel waarschijnlijk in de maand juni doen 2015… moest dit jullie iets zeggen zouden we dit met ons 4 kunnen doen (ik zelf ben 26j vanuit hasselt , sportief/actief , sociaal en in voor de tocht van mijn leven!
grtz sammy