West-Canada 2012

Beste,

Ik ben van plan om met enkele vrienden max. 4 pers. een trekking te doen in de zomer in de loop van 2012 in british columbia. Ikzelf hou van trektochten met de rugzak en tent. Maar het is ook niet mijn bedoeling om constant in de tent te blijven slapen. Ook lokale guesthouses of hostels staan op het menu voor overnachting. Ter plaatse zou ik mij verplaatsen met het openbaar vervoer (grey hound) of andere low budget vervoersmiddelen. Of desnoods toch een huurwagen.

Ik zou voor zeker 4-5 weken gaan inclusief Vancouver Island, Banff national Park en veel meer, volgens ik zie lijkt het gebied tussen Vancouver en Galgary echt uitstekend. Ik zou graag jullie ervaringen weten betreffende trektochten met de rugzak in de streek zoals hierboven vermeld.
Als laatste van de reis zou ik enkele dagen Vancouver-city uittrekken. En ook Vancouver als startpunt.

PS: Ik heb wel nog geen reisgenoten gevonden, het is enkel het plan :slight_smile:
Geïnteresseerden mogen zich altijd melden !

Alvast bedankt !
Glenn

Hela!

Hier ook een plan, alleen de mijne is nog veel minder goed uitgewerkt dan die van jou… het plan hier is om naar Canada te gaan in 2012… wat, hoelang, wanneer, wie… allemaal nog onbekend :slight_smile: Maar geïnteresseerden moesten zich melden niet waar? :slight_smile:

Hallo Glen,

Mij lijkt het geweldig om dat te doen wat jij ook zegt. Alaska lijkt me ook zo mooi. Ik ben vorig jaar 2 maand naar maleisie en Indonesie geweest, eenmaal zon verre reis gemaakt wil ik niet meer anders!

Wil jij maximaal echt een maand of zou je ook 3 maanden kunnen?

Groeten,

Thomas

Hey Thomas,

Voorlopig max 5 weken, maar dat kan nog veranderen hoor. Ik weet in 2012 m’n vooruitzichten op het werk nog niet :wink: Ja er is altijd een optie om door te trekken richting Alaska. Ik sluit zeker niets uit.

M’n plan is gewoon om vanuit Vancouver te vertrekken, dan backpacken op Vancouver Island met de prachtige kusten en wouden. De nationale parken, kortom veel wandelen en ontdekken ! Mij lijkt het ook best om met een huurwagen te gaan. Er zouden ook “hop on hop off” bussen rijden in de weide omgeving, ook mooi meegenomen ! Vanaf september zal ik proberen de zaken wat verder uit te werken.

Maar ik zoek dus nog gemotiveerde kandidaten om mee te gaan :wink: hehe