Avontuurlijke reisgezel gezocht voor Canada en Alaska

Hallo
Ik ben Ronny en vertrek volgend jaar rond 20 juni voor 3 a 4 weken naar Canada en Alaska.
Deze avontuurlijke reis zal door Alberta, British Colombia,North West Territories en de Yukon gaan (Canada) en ook door Alaska.
Als vervoer huur ik een jeep. Buiten de kosten van het huren van de jeep en de benzine spendeer ik eigenlijk ginder niet veel meer.
Ik slaap dagelijks in mijn tentje ( niet op campings maar in de wildernis).
Bedoeling is iemand te vinden die ook gek is van deze parachtige natuur.
Wilde dieren zul je ongetwijfeld zien, grizzly’s, zwarte beren, caribou’s, herten, elanden, wolven, coyoté’s,bizons,bevers,otters enz.
Ik ben al heel dikwijls in Canada geweest en ken er al zeer goed mijn weg.
De reis is zeer avontuurlijk maar ook wel vermoeiend, op die 4 weken cros ik ongeveer 10.000 km door Canadese en Alaskaanse wildernis.
Wassen, plassen enz gebeurt in de natuur, heel af en toe stop ik eens ergens in de bewoonde wereld om een lekkere warme douche te nemen.

Wie is gek van natuur en avontuur?

groetjes

Ronny

Hey Ronny, van april tot einde september zit ik in Canda; rond juni zal ik wel ergens rond die kanten hangen gezien het feit dat ik in september in Bc moet zijn voor vrienden die op visiste te komen.
Houd me dus maar op de hoogte van je plannen of wat info over wat je in het verleden al hebt gedaan.

groetjes
Mie

Komt in orde mie

groetjes

Ronny

Veerle-Laakdal

Veerle-Laakdal, dat is nog in de buurt ook.
Heb dit weekend ook al wat eens door mijn boeken aan het bladeren geweest en lijkt me wel een ontzettend leuk gegeven om te gaan kamperen in Alaska (ben er absoluut niet vies van).
Je kan me in elk geval altijd mailen op [EMAIL=“mie.wuyts@gmail.com”]mie.wuyts@gmail.com

groetjes

Klinkt helemaal geweldig en hadden mijn plannen kunnen zijn. Ik ben alleen niet dezelfde tijd als jij in Alaska. Jammer.

Maar jij hebt dat vaker gedaan zo’n uber avontuurlijke reis door Alaska? Veel plezier iig (niet ala into the wild een plantje eten he;) )

Ja ik heb dat inderdaad al vaker gedaan en plantjes eten daar hou ik niet zo van. ha ha

Klinkt goed! Lijkt me wel wat om het ruige natuur ingaan. Dat heb ik nog nooit gedaan, als je geen probleem hebt met een groentje :slight_smile:

Ik heb tijd om vanuit Vancouver te beginnen op 23 juli tot 15 a 20 augustus om weer in Vancouver te eindigen, mocht dat passen in je plan, PB’en maar ;).

Ik ben een meid van 20 met reiservaringen, internationale cursus en vrijwilligerswerkervaringen in veel landen van Europa en Rusland, India, Brazilie en Peru.

Hallo,

Geen probleem hoor om iemand mee te nemen zonder ervaring in de wilde natuur.
Veel belangrijker is het om het goed met elkaar te kunnen vinden.
Ik heb 5 weken een jeep gehuurd. Ga naar West en Noord Canada en zo verder naar Alaska (ik ga ook de famous Dalton en Dempster highways rijden)
Jammer dat je pas vanaf juli kan, ik vertrek op 22j uni en kom op 23 juli terug.
Als je het ziet zitten om je datums te veranderen, kunnen we misschien wel iets afspreken.
Sorry voor het laat reageren, ben een hele tijd afwezig geweest op wereldreiziger. (heb net verleden week mijn reis geboekt en vandaag pas je berichtje gelezen)

groetjes

Rockie

Rockie

Oh nu zie ik het, je hebt pas gisteren dat berichtje geplaatst.

Laat maar iets weten,

groetjes

Rockie

En Mie, hoe zit het met je Canadese reisplannen?

groetjes

Rockie

Update Reis Canada- Alaska

Hallo
Ik ben Ronny en vertrek dit jaar op 22 juni voor 5 weken naar Canada en Alaska.
Deze avontuurlijke reis zal door Alberta, British Colombia,North West Territories en de Yukon gaan (Canada) en ook door Alaska.
Als vervoer heb ik een jeepgehuurd. Buiten de kosten van het huren van de jeep en de benzine spendeer ik eigenlijk ginder niet veel meer.
Ik slaap dagelijks in mijn tentje ( soms op campings maar ook veel in de wildernis).
Bedoeling is iemand te vinden die ook gek is van deze parachtige natuur.
Wilde dieren zul je ongetwijfeld zien, grizzly’s, zwarte beren, caribou’s, herten, elanden, wolven, coyoté’s,bizons,bevers,otters enz.
Ik ben al heel dikwijls in Canada geweest en ken er al zeer goed mijn weg.
De reis is zeer avontuurlijk maar ook wel vermoeiend, op die 5 weken cros ik ongeveer 10.000 km door Canadese en Alaskaanse wildernis.

Wie is gek van natuur en avontuur?

groetjes

Ronny

Inderdaad is het belangrijker om iemand te vinden die goed klikt :slight_smile: Helaas kan ik niet flexibel zijn met data. Hopelijk vind je iemand anders!

hey, de plannen zijn er nog steeds en concreter geworden. 5 april vertrek naar Montreal, dan stilletjes aan richting oosten om vervolgends westwaarts te keren.
De mogelijkheid om je te vergezellen is er dus nog steeds :slight_smile:

Hey ronny,

Ik heb hier ook een topic staan met het plan naar west canada of alaska te trekken voor een vier of vijftal weken. Ik ben vrij van juni tot en met augustus.
Als je nog steeds een reispartner zoekt mag je me altijd iets laten weten!
emailadres: [EMAIL=“aaricia@hotmail.be”]aaricia@hotmail.be

groetjes

Silke