Trektocht? Backpacken? Herfstvakantie? Zomervakantie?

Hoi!

Ik wil graag in herfstvakantie een weekje ergens een mooie trektocht/wandelroute doen. In ieder geval lekker survival door de bergen of dergelijke. Graag in de herfstvakantie nog wel in Europa. Moet iig mooie natuur aanwezig zijn!

In de zomervakantie zou ik echt voor langere tijd weg willen. Noorwegen zat heel erg in mijn hoofd. Zag een leuk houten cabin in Noorwegen, die voor niet duur kunnen huren. Het is niet al te nieuw, maar dat vind ik het leuke eraan. Lekker primitief, bij het water, met een vuurtje. Geweldig. Beetje terug naar de natuur komen. Zouden we ook kunnen afwisselen met kamperen de eerste 2 weken en laatste twee weken in de cabin.
Belangrijkste voor mijn tevredenheid is HEEL VEEL NATUUR en HEEL VEEL PRIMITIEF.

Groetjes,
Gismaro (18)

Hey Gismaro,

Ik ben deze zomervakantie voor 16 dagen naar Schotland geweest en daar kan je echt vanalles zien, veel natuur, veel cultuur! Het is een prachtig land. Het leuke aan dit land is dat je quasi overal je tent kan opzetten en legaal mag kamperen. De natuur is er wonderbaarlijk. Wij hebben er de West Highland Way gewandelt. Deze wandeling is goed te doen in 6-7 dagen. Heb er enorm van genoten en ik hoop dat ik je er verder meehelp :slight_smile:

Jorre