Backpacken in Europa, twee weken in juli

Afgelopen zomer heb ik een huttentocht door de Alpen gemaakt. Ik zie er naar uit om ook dit jaar er weer met de rugzak op uit te trekken. Op dit moment neig ik naar Schotland, maar ik sta open voor andere ideeën (Scandinavië, Wales, Engeland, Ierland, wat dan ook).

Het liefst zou ik met een tentje op de rug een natuurgebied doortrekken en dan overnachten op campings en in een dorpje wat eten halen. Dus wel mooie natuur, lange dagtochten en kamperen, maar niet voor vijf dagen aan voedsel meesjouwen want het is wel vakantie ;).

Zelf ben ik tweedejaars student econometrie, 20 jaar, man. Ik vind het heerlijk om op vakantie echt de natuur in te gaan, ben breed geïnteresseerd en zie er erg naar uit nieuwe mensen te ontmoeten die mijn passie voor wandelen delen.

Praktisch: Een reisduur van ongeveer twee weken, bijvoorbeeld 5-19 juli of in de buurt van die periode. Kosten zijn moeilijk in te schatten, denk vooral aan uitrusting, reis naar startlocatie en elke dag eten en kamperen. Al met al denk ik dat het niet heel duur hoeft te zijn. Het lijkt me leuk om deze reis met een groep jonge mensen ( 18-25 o.i.d., m/v) te ondernemen. Een uitgebreider reisplan volgt in overleg :), ik ben bereid hier flink wat energie in te steken.

Groetjes Floris