Reisgenoot wandel/rugzak vakantie

Wie heeft er ook zin om in de periode eind juli - augustus er op uit te trekken met rugzak en tent ergens in Europa? Hou je er ook van om in de natuur te wandelen en (wild) te kamperen en schuw je primitieve omstandigheden niet? Laat dan even een berichtje achter. Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd (22-28 jaar)

Ik ben een 24 jarige student (m) en heb al eerder wandeltrektochten gemaakt in Scandivanie en Hongarije. Deze zomer zou ik graag met iemand op stap gaan die hier ook van houdt en ook van de lokale cultuur/natuur van een land wil genieten. Bestemming maakt niet zo veel uit, zo lang het maar eco en low-budget is…

Groeten, MaTiZ

Hoi

Ik ben Reggey en ben al een tijd aan het denken wat en waar ik heen wil gaan ben namelijk ook low budget. Toen las ik jou berichtjes het lijkt mij een ervaring En wil f weg op avontuur met tent in europa
Ik heb mijn woning per 1 augustus opgezegd en wilde eerst bij mijn zus wonen en dan kijken hoe en wat rond trekken met low budget maar nog geen doel.

Laat maar weten

Gr Reggey

Hee man,

Hoe klinkt dit?

http://batonelli.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=70685

Let me know :slight_smile:

Ik heb geen rijbewijs en reis ook liever met het openbaar vervoer. Dat zal hem dus niet worden…

Hoi,

Ik ben een Nederlander die op dit moment woonachtig is in Tampere in Finland en mochten jullie hier in het land gaan wandelen dan haak ik graag een paar dagen aan. Ik ben sportief aangelegd en ging in Nederland regelmatig op pad met de rugzak en tent.

Vriendelijke groet,
Michel Faas
www.eattampere.com