Scandinavië in de zomer (wildkamperen)

Hallo!

Deze enthousiaste avonturier (28) heeft in 2014 (Noorwegen) en 2015 (Zweden) goede herinneringen overgehouden aan zomervakanties (juli/augustus) in Scandinavië. Ook dit jaar zou ik in de zomer graag weer die kant op trekken. Ik zoek wel nog een of meerdere mensen die het leuk lijkt om dit samen met mij te doen.

Een heel concreet plan heb ik nog niet, maar afgelopen zomervakantie heb ik met z’n tweeën een gedeelte van de Kungsleden gelopen. Dit is een wandelroute door Zweeds Lapland. Een tocht dwars door de natuur. Een erg indrukwekkende ervaring. Ik heb de route niet uitgelopen maar zou deze trip graag nog een vervolg geven door de rest van de route te lopen.

Ook de Noorse Lofoten is een gebied dat nog op mijn lijstje staat. Daarnaast zijn er nog tal van andere gebieden in Noorwegen in Zweden waar een mooie trip te plannen is

Mijn bedoeling is wel om een of meerdere meerdaagse tochten te lopen door de Scandinavische natuur en wild te kamperen.

Lijkt het je leuk om hier eens over te brainstormen, stuur me dan een berichtje.

Groet,

Luc