Hallo,
ik ben al heel actief geweest op dit forum voor mijn reis naar Peru in de zomer van 2014 (die nu al heel veel vorm gekregen heeft), maar nu ben ik op zoek voor DEZE zomer, van 2013. Ik vertrek begin september en kom eind september terug. Ik ben van plan om 2 a 3 weken te gaan backpacken (eventueel met een vriend), maar niet zo’n extreme reis zoals Peru
Iets goedkoper en dus wat dichter bij huis. Het mag natuurlijk nog steeds buiten Europa zijn, maar zelf was ik aan iets zoals Scandinavië aan 't denken? Ik hoor hier vanalles over (zowel goed als slecht), geef me aub jullie ervaringen! Het is de bedoeling om in hostels te slapen, maar ik kan ook altijd met een tentje rondtrekken als ik dan toch naar Scandinavië ga… Mijn budget zal zo’n kleine 1000 euro zijn!
Handige informatie over en van de Norwegian Trekking Association:
Wat algemenere wandeltips in Noorwegen:
Oké, met Noorwegen zit ik er precies toch een beetje langs dan
Ik wil vooral wat rondtrekken door de steden, met openbaar vervoer van her naar der, en af en toe wanneer er iets moois is een excursie gaan doen of een driedaagse of wat dan ook. Maar niet zoals op de site staat, zo continu bergwandelingen of iets dergelijk! Ik ben aan 't denken dat Hongarije, Roemenië… allemaal combineren misschien iets beters is?
Ik zou even in de betreffende forums zoeken van de Scandinavische landen, of je vraag opnieuw posten met een nieuwe titel.
Behalve kamperen of hostels, zou je ook Couchsurfing kunnen overwegen.
Het zijn meerdere landen in Oost-Europa geworden, toch allemaal bedankt!