Treinticket zondag 20 mei 19.00 uur - SE1 - 2 personen Hanoi - Hue Livitrans

Vandaag hebben we even niet staan opletten en treitickets voor een dag te vroeg geboekt :redface: . Is er toevallig iemand die a.s. zondag naar Hue wil reizen vanaf Hanoi (met 2 personen)? Ik ga ervan uit dat de kas klein is, maar toch…

O jee! Kunnen jullie de tickets bij de balie niet nog omwisselen?

Groetjes, Anne

He Anne,

Zelf zijn we tot de datum van vertrek niet meer in Hanoi. Gelukkig is ons hotel in Hanoi heel behulpzaam en proberen zij ze in de tussentijd te ruilen. Ben benieuwd! Morgen even contact per mail…

Momenteel zitten we te wachten op onze nachttrein, het is ons hotel gelukt tsgsn een kleine vefgoedinv de tickets te ruilen terwijl wij in Mai Chau waren. Echte schatten! :slight_smile:

Wat super fijn! En nog een hele fijne tijd, maar dat komt wel goed, denk ik :wink:

Groetjes, Anne

Beste Britt,

ik lees dat jullie naar Mai Chau zijn geweest. Begin juli zijn wij in Vietnam en willen dan ook graag 2 dagen/1 nacht in Mai Chau doorbrengen, het liefst in een homestay. Ik ben benieuwd hoe en waar jullie dit geregeld hebben en natuurlijk hoe het bevallen is?!

He Geertje,

Wij zijn naar Mai Chau lodge geweest, pmdat ik een hele lastige eter ben. Zijn wel op bezoek geweest bij een van de eersts families die dit doen. Sommige families hebben zelfs dojches en toiletten in bijgebouwtjes laten maken, dus het is denk ik echt een belevenis!

Mai Chau is prachtig, maar wel anders dan de foto’s die ik van Sapa heb gezien. Geen menssn in traditionele kleding a la de Hmong of rijstterrassen.

En alz je snel wagenziek bent even tabletjes meenemen, de laatste 1,5 uur zijn nogal ruw!

Wij hebben het trouwens via ons hotel zelf gedaan, maar ik denk dat je via betrouwbare organisaties heel goed vervoer + homestay kunt boeken.

Groeten vanuit Hue!