Treinstation Bodrum

Hallo,

kan iemand mij vertellen of bodrum een treinstation heeft? En kun je vanaf Bodrum of een plaats in de buurt met de trein naar Efeze en Pumukkale?

Groetjes,

Petra

weet niet of er een trein gaat, denk het niet want turkije heeft geen goed spoorwegennet, maar de busverbindingen zijn prima, dus met de bus kun je zeker gaan!

Ik weet ook niet of Bodrum een treinstation heeft, maar zoals al eerder gezegd: Turkije heeft prima busverbindingen die ook nog eens supergoedkoop zijn (lange afstandsreizen zijn geloof ik ongeveer 2,5 cent per kilometer)… de treinverbindingen zijn heel wat slechter en worden veel minder gebruikt. In de toeristische plaatsen kun je ook excursies boeken, waardoor je precies in Efeze of Pamukkale terecht komt, die excursies kosten bijna niets en zijn inclusief entree. Dan weet je tenminste zeker dat je aankomt waar je heen wilt.

Neen, Bodrum heeft geen treinstation. Te veel bergen om spoorwegen aan te leggen, maar de busverbindingen zijn perfect en met heel veel comfort. Daar kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen.
Groetjes
Franka

nee Bodrum heeft geen treinstation wel een groot busstation. Vanuit Bodrum/Gümbet worden er wel excursies naar efeze en pamukula aangeboden die worden gedaan per luxe touringbussen, naar pamukula is het een dag of twee en daar zit een hotel overnachting bij en dan ga je ook meteen langs efeze…

Liefs Linda