treinreis

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om begin augustus een kleine reis te maken. in een periode van 1.5 tot 2 weken
Reisplan met het vliegtuig naar Praag en vanaf hier per trein naar, Budapest, Belgrado en dan naar Zagreb.

Wie heeft er tips over reizen met de de trein, overnachten in jeugdherbergen en leuke,mooie bezienswaardigheden in deze steden

Groet,

Guido

doe het dan in stijl-en neem de nachttrein naar Praha! vanaf 29€/seat, of 39/49-couchette. nshispeed.nl of bahn.de. allerlei info over treinen; www.seat61.com.-en volg de links.
verder de aloude raad: daar zijn reisgidsen voor.
Hostel: kijk op hostelworld, hostelz, hostelbookers. er zijn er 100en in juist die steden die je noemt.
Voor die reis is ticket als Interrail etc. niet voordeliger-koop gewoon aan het loket (internationaal) in die steden, liefst meteen na aankomst-wisselen, kaartje, en dan kan je erop los!.
(BP-Bgrad kost bvb iets als 19/20€/single of 29 retour-maar ENKEL daar gekocht!

thank bkkflyer,

dank voor je info.

Ik heb al lopen zoeken op internet, maar zoals je waarschijnlijk wel weet is er zoveel info te vinden dat je niet weet waar je moet beginnen. En dan is info van mensen met eerdere ervaring meer als welkom. welke sites, welke reisgidsen enz. Zodat je wat gerichter kan zoeken

Ik ga in ieder geval de links die heb aan gegeven uitpluizen.

Groet,

Guido

Klinkt goed!! Boedapest en Praag zijn schitterend. In Boedapest heb ik in een hostel gelogeerd waar mensen ook een treinreis naar Zagreb en Belgrado gingen maken, dus ik denk zeker dat het een goed idee is.

In Boedapest kan ik het het Groove Hostel van harte aanraden. Lekker goedkoop en heel gezellig! Als je zin hebt om te stappen is er altijd wel iemand die zin heeft om mee te gaan. Er zijn heel veel gratis en goedkope dingen in Boedapest te doen! Om mijn website heb ik over zowel Praag en Boedapestgeschreven, daar kun je lezen wat er in de steden te zien is etc. Echt te veel om hier allemaal op te noemen.

Veel plezier tijdens je toffe reis!

1 like