Treinreis New York, Washington, Boston v.v.

dag We willen een retour new york boeken, 1 week new york en andere week voor washongton en boston te bezoeken.
Nus is mijn vraag of iemand ervaring heeft met treinreizen in new york en de kosten ervan.
Grs Hanneke

Zelf nog geen ervaring mee, maar Amtrak heeft op z’n site wel een reisplanner. Goedkoop is het in ieder geval niet, dat is wel duidelijk. Een goedkoop alternatief zijn wellicht bussen, een paar jaar geleden ben ik zo van New York naar Boston gegaan, voor welgeteld $10, zonder reservering of zo. Op Penn Station hadden ze toen flyers van diverse maatschappijen, onze bus vertrok niet vanaf de busterminal maar recht voor de ingang van Madison Square Garden.

Bedenk overigens wel dat Boston en Washington nog een heel eind uit elkaar liggen, wellicht is het een idee om in plaats van Boston naar Philadelphia te gaan? Daar ben ik zelf nog niet geweest (Boston dus wel, erg leuke stad), maar schijnt toch ook zeker de moeite waard te zijn. En anders is een binnenlandse vlucht wellicht een optie, even snel gekeken op Cheaptickets, daar kom ik al een directe vlucht van Boston naar Washington tegen voor €55, dat red je met de trein nooit. Of je boekt een vlucht heen naar Boston, en terug vanaf Washington, en verplaatst NYC naar halverwege de trip, dat bespaard je ook een hoop reistijd.

Hoii!

Ik ben vorig jaar naar de oostkust geweest! Ben niet naar Boston geweest, maar we zijn met de bus van New York naar Washington gegaan! Was erg goed te doen. Weet niet meer precies wat het kostte, maar het was in elk geval goedkoper dan met de trein.
We zijn met greyhoudn gegaan. www.greyhound.com Maar je hebt nog veel meer busmaatschappijen! Je kunt er ook precies zien hoe lang je onderweg bent!

xXx Karlijn

www.karlijnbrouwer.reismee.nl