treinreis italie zomer 2003

hoi,

zijn er nog mensen die dit jaar met de trein naar italie gaan. Ik heb van de spoorwegen mee gekregen dat het veel geld scheelt als met meerdere personen reist. Dus ik vraag me af of iemand die deze zomer met de trein naar italie gaat samen met mij daar heen wil reizen vanwege de kosten en uiteraad de gezelligheid,

ik hoor het wel

groeten pieter

Interrail, ga op interrail!!! Dat is zoooo leuk! En niet duur! (hoop uitroeptekens weer!) Oh en als je de tijd hebt breng een bezoek aan pompei. Klinkt banaal maar da’s best bijzonder (zowiezo de omgeving!)

Succes, Marcel

eej mensen

ik bedoel of er nog mensen zijn die met de trein naar italie gaan want dan kunnen we de kosten delen. Voor de rest heb ik mijn hele vakantie al geplant en neem een gewoon retourtje. Maar het scheelt alleen super in de kosten als je met meerdere personen reist van daar mijn voorgaande oproep…

ja ik wil wel gaan in de zomer met me zusje maar warneer ga je en hoeveel is de reis dan?

debbie

Hey Pieter,
Is het echt zo dat het veel in de kosten scheelt? Ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen. Maar als je echt goedkoop wilt rezien moet je met de bus gaan, voor zo’n 100 euro ben je dan in Italie! Kijk maar eens op de webstite van interliner! En vliegtickets zijn tegenwoordig ook heel goedkoop!!!
Ik ga zelf ook naar Italie deze zomer (begin juli), maar weet nog niet met welk vervoer… Wanneer vertrek jij naar italia??

Liefs Femke

Hoi femke,

ja het scheelt super veel heb alles al uitgezocht dus ik weet wel waar ik over praat. Met de trein reizen is echt super relexed heb het al 3 keer eerder gedaan (naar italie) en dat beviel me super. Met de bus vindt ik echt super gaar duzzzzzz

maar bedankt voor je reactie

groeten pieter