Helloo!!
Weet iemand hoe en waar je de ticket kan regelen om een treinreis van Yogjakarta naar Bandung? En hoelang rij je er over? Mijn ouders hebben het gezien op tv, maar ze weten niet meer hoe de trein heet of iets in die richting!
bedankt!
xx
Helloo!!
Weet iemand hoe en waar je de ticket kan regelen om een treinreis van Yogjakarta naar Bandung? En hoelang rij je er over? Mijn ouders hebben het gezien op tv, maar ze weten niet meer hoe de trein heet of iets in die richting!
bedankt!
xx
Je gaat nu een van de beste reissites ter wereld ontdekken waar je de rest van je leven blij mee zult zijn (ik wel althans):
Alles over alle treinen in de wereld. Met info over tickets, vertrektijden, foto’s en soms zelfs filmpjes van hoe 1e klas, 2e klas en slaapcoupé’s eruit zien, etc.
Dus klik even door naar Azië en dan Indonesië en daar vind je alles.
seat61.com is idd een goede site! de reis van Yogjakarta naar Bandung kan ongeveer 6 a 7 uur duren! je kunt ook op het station van Yogjakarta kaartjes kopen of via het toeristenburo wat er vlak naast staat.
Wij hebben destijds de dag ervoor op het station kaartjes gekocht. De trein reed toen 2 keer per dag en duurde zo’n 7 uur. De prijs verschilt per klasse. Bij zaten niet in de hoogste klasse, maar ook niet in de laagste (weet even niet meer hoe het heet).
Treintickets schijn je online te kunnen bestellen op http://www.tiketkai.com/. Ik heb hier geen ervaring mee dus kan je niet vertellen of het werkt en hoe het werkt. Ik weet wel dat je met de online kaartjes de gewone kaartjes op het station moet afhalen. De trein is mooi en comfortabel als je de duurste klasse neemt. De afstand van Yogyakarta naar Bandung is zo’n 450km. Je kan dit traject eventueel ook per bus of auto met chauffeur afleggen maar dat is dan wel een behoorlijk lange zit.