Treinen naar Boedapest

Goedemiddag allemaal,

In de zomer van dit jaar ben ik van plan om samen met mijn vriendin, met de trein ,naar Boedapest te gaan. We hebben globaal alles een beetje doorgenomen. We willen van 19 t/m 30 juli deze trip maken. Omdat we beide wel van avontuur houden en graag nieuwe dingen willen zien, hebben we besloten om met de trein te gaan. Ik heb op bahn.de een treinrit bekeken. De tijden staan er bij, de reisduur en de overstap plaatsen. Er is alleen een klein probleempje. Er worden geen prijzen weer gegeven. Wie kan mij vertellen hoe veel dat ongeveer gaat kosten? Een treinreis van Amsterdam naar Boedapest.

Verder willen wij apart ons appartement boeken. Ook hebben wij al een aantal bezienswaardigheden op internet opgezocht om te bezoeken daar. Hebben jullie nog tips over deze trip? En weten jullie misschien mooie plekjes of plaatsen in de buurt? Laat het me weten!!:smiley: Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten, Albert Jan

Prijzen zijn pas 30 dg vantevoren online zichtbaar. Kijk dus wat de tickets volgende week kosten. Of even bellen met nsinternationaal

Parlement in Budapest is erg leuk