trein reis van bangkok naar singapore

Beste forum leden.
Heb een vraag ,vlgd jaar zou ik graag van Bangkok-Singapore per trein willen doen ,kan iemand me wat vertellen/naar toe wijzen om info te krijgen.
bijvoorbaat mijn dank.
charles

google bangkok singapore by train

http://www.wikihow.com/Travel-from-Singapore-to-Bangkok-by-Train

Charles. Je vraag is nogal algemeen. Zo is onder andere niet duidelijk of je die reis in een keer, of met onderbrekingen wilt doen.

Zelf heb ik de reis Bangkok - Singapore nooit gedaan, wel - maar dat is al heel lang (bijna drie decennia) geleden - in omgekeerde richting, Singapore - Bangkok dus.

In ieder geval is het zeker mogelijk om de reis per trein te doen. Wanneer je je treinkaartje gaat kopen, is het goed om te informeren of het (nog steeds) mogelijk is om de reis tussentijds te onderbreken.

Ik heb dit indertijd gedaan, door zowel in Kuala Lumpur als in Hadyai de reis voor een paar dagen te onderbreken.

Dat maakt de treinreis aantrekkelijker en interessanter vond en vind ik.

Voor meer en actuele informatie hoop ik voor jou, dat er meer reacties volgen. Mocht dit onverhoopt niet gebeuren, dan is wat zoekwerk op internet de meest voor de hand liggende optie om aan die actuele informatie te komen.

Succes.

2 likes

Hi ,
Hartelijk dank voor je reactie,wist niet dat de mogelijkheid bestond om tussen door uit te stappen.ik zal google adviseren.
bedankt
chaleco

• Updated - - -

Hi Baco.
bedankt voor de links.
chaleco