Trein van Bangkok naar Singapore?

Hallo,

In februari wil ik van Bangkok naar Singapore reizen. Ik weet nog niet wat ik wil gaan zien omdat ik niet weet wat de moeite waard is om te bezoeken, iemand tips?
De trein is dat iets? Wat kost zoiets een normale ticket? vliegtuig is nog 120 euro.

Ik hoor het graag!

Groetjes, Bo

Je wilt van Bangkok naar Singapore met een aantal stops onderweg om wat te zien van Thailand en maleisië of rechtstreeks? En hoelang heb je de tijd?

Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Ik wil ind vanuit Bangkok naar Singapore, hoeft niet rechtstreeks. Dat is wat ik nog aan het uitzoeken ben. Maar lijkt me erg gaaf om uit te stappen op verschillende plaatsen. Is dit goed te doen? Je moet dan ook overnachten op verschillende delen, is dat goed te doen? Ik ben helemaal onervaren haha, vandaar! En wat voor trein is het handigst?
Misschien kom ik nog wel een reis maatje tegen.
Ik heb geen tijd dat ik perse terug moet zijn, maar ik uit van ongeveer 3 a 4 weken.

Je kunt de trein naar het zuiden nemen en stoppen om Kao Sok NP en eilanden aan de oost- of westkust te bezoeken. Daarna kunnen je Maleisië inkomen met de bus en bijvoorbeeld Langkawi, Penang, Cameron Highlands, Kuala Lumpur en Melaka bezoeken en dan de laatste paar dagen in Singapore.

Mijn advies is gewoon evenn gaan rondkijken op het forum en elders op het web en dan kun je zien wat jou wel en niet aanspreekt.

Succes!

Je kunt de trein naar het zuiden nemen en stoppen om Kao Sok NP en eilanden aan de oost- of westkust te bezoeken. Daarna kunnen je Maleisië inkomen met de bus en bijvoorbeeld Langkawi, Penang, Cameron Highlands, Kuala Lumpur en Melaka bezoeken en dan de laatste paar dagen in Singapore.

Mijn advies is gewoon evenn gaan rondkijken op het forum en elders op het web en dan kun je zien wat jou wel en niet aanspreekt.

Succes!

Bedankt voor je reacties.
Je hebt al veel gezien van de wereld aan je forum te zien, heel gaaf! Ik denk ook dat je na 1 reis verslaafd wordt, of juist niet als de ervaring niet goed is. Maar heel mooi.

Ik ga even goed bekijken hoe en wat, vind wel best lastig. Maar komt goed.