Is het mogelijk om deze vanuit China pas aan te vragen?
en als ik n reisroute post kan iemand mij dan helpen met welke pas ik nodig zou hebben?
dank!
Is het mogelijk om deze vanuit China pas aan te vragen?
en als ik n reisroute post kan iemand mij dan helpen met welke pas ik nodig zou hebben?
dank!
Ik zou dat niet weten, maar misschien kun je dat beter vragen bij de aanbieders van de reispassen.
Als je de reisroute post kunnen we inderdaad een advies geven ![]()
De reisroute… Haha… Dat vind ik nogal lastig omdat ik weet dat ik tijdens mijn aankomendereis niet bijv een volle maand kan bekostigen en dus een keuze moet maken wat ik wil zien. Ik weet ook dat ik na deze trip daar zeker nog n paar keer ga, aangezien t n droom is voor mij. ik moet me gaan inlezen. Maar ben nu nog aan t onderzoeken wat ik tijdens het eerste deel van mn reis wil zien… Lastig … ![]()
Ok, dan kun je het ook anders aanpakken. Dan moet je wel uitgaan van wat je echt wilt gaan zien en de lange afstandsritten in kaart gaan brengen.
Dat zijn namelijk de dure ritten, vooral met de shinkansen. Als je van plan bent om wat meer in een bepaalde regio te blijven, dan zijn regionale kaarten wellicht beter voor je.
Een beetje planning vooraf ontkom je helaas niet aan, het zou zonde zijn om bijvoorbeeld veel geld voor een 3 weken pas neer te tellen, om er vervolgens achter te komen dat je hiermee duurder uit bent omdat al je lange ritten bijvoorbeeld binnen 1 week vallen.